کد خبر 1085067
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۲

به گزارش مشرق، محسن مهدیان فعال رسانه‌ای در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: چند روزه کرکس وار سرجنازه ها نشستند و حماقت را غیرت جا زدند تا شاید با اباحه و هواپرستی بشود براندازی کرد این جاهلها خوب می دانند خروجی بی غیرتی، هر98 ثانیه یک تجاوز و هر 5 روز سلاخی خانگی زن غربی است. غیرت را با شهیدخلیلی ها هجی کنید که خون دادند تا اوباش قمه کش، حرمت ناموس نریزند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
    57 4
    اصلاح طلب جماعت کثیف تر از این حرفا هستن. ناموس و وطن تو مرام اینا بی معنی بوده و هست. به جز یه عده ی محدود ازشون.
    • IR ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
      11 1
      اگر غربیها بی غیرت هستند، علتش اینه که گوشت خوک میخورند. اما اصلاح طلبها، گوشت خوک نخورده بی غیرتند.
  • IR ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
    3 34
    این کیه دیگه؟؟؟ ماشالله همه انیشتین شدن نظریه میدن
    • IR ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
      44 2
      ایشون کاملا درست گفته شما میخوای گیر بدی برو به اون یه مشت خل و چل عقده ای گیر بده که شب تا صبح نشستن دارن تو بی بی سی چرندیاتشونو به اسم تحلیل کارشناسی بخورد مردم میدن.
    • IR ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
      23 4
      انیشتن توئی که نظریه رو نظریه میدهی و یا چنان جایگاه علمی داری که نظریه رد میکنی!
  • TR ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
    18 9
    چه کسانی غیرت مقدس را حماقت جا می زنند؟ این حوادث نتیجه برخورد انفعالی شما است که به جای محکوم کردن دختران هرزه و بی حجاب و وزارت ارتباطات و سایر فعالان ترویج فساد و بی بند و باری ، پدری را که خونش از خشم مقدس غیرت به جوش آمده محکوم می کنید. اگر واقعا نظام عدلیه سالم باشد و این هرزه ها و حامیانشان را به حکم افساد فی الارض محکوم به اعدام کند هیچ گاه چنان مسائلی رخ نخواهد داد.
    • IR ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
      3 1
      فرهنگ سازی می خواد. همونجور که با فیلم و گسترده شدن فضای مجازی و عدم نطارت رو محتوا با عادی جلوه دادن بی بند و باری ذره ذره ایمان، اعتقاد و طرز فکر برخی ها رو ضعیف کردن، با کار فرهنگی هم می شه کم کم جبرانش کردو ضمن اینکه یه جاهایی هم برخورد سخت و تنبیه لازمه. شما ببین همین دیروز یه خبر اومد خانمی که در جنگ از بعثی ها اسیر گرفته بود به رحمت خدا رفتن. من خودم اولین بار بود همچین خبری می شنیدم. شما وقتی این ها رو تو سینما و تلویزیونت به مردم معرفی نکنی. خب این دختر جوون ما باربی و جولی و مولی رو الگوی خودش قرار میده. چون به ازای حالا بگیم مبتذل، به ازای شخصیت مبتذلی که اونا به دنیا عرضه می کنن ما چی عرضه کردیم؟ چی گذاشتیم در مقابل اون که جوون ما بتونه از بین اونا الگو انتخاب کنه؟ شخصیت داریم، پرداخت نشده یا کم توجه شده..
    • IR ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
      6 2
      واقعا آدم هایی مثل شما هم هستند هنوز؟! آخ که چه کیسای مناسبی هستید برا صهیونیستا که همینجور خون تعصبات احمقانه تون رو به اسم دین و غیرت به جوش بیارن و بشینن کنار به تماشا و کیف اینکه چطور چوب هراج میزنید بر حیثیت دین مظلوم خدا
    • IR ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
      4 1
      در خبر ها اومده بود که دعوای پدر دختر کرمانی ناموسی نبوده. یاد یه تیکه از فیلم اخراجی ها افتادم "غیرتت رو و چاقوت رو بکش سمت کسایی که به کشورت حمله کردن نه خودی ها" اگر مردی البته!
  • IR ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
    1 2
    اگر یه دختر که منحرف شده رو یه ادم افتاده در چاه بدونیم باید بگیم مردی نبو فتاده را پای زدن گر دست فتاده ای بگیری مردی
  • IR ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
    2 3
    چرا هر وقت گیر میکنید به غرب حواله میدهید؟ همینجا رو دریابین به ما چه که زن غربی چه مشکلاتی داره
  • عبا دالله IR ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
    0 4
    سلام بر مدعیان دروغین دین و وطن وناموس عزیزان شما چقدر در دفاع مقدس حضور داشتید که اصلاح طلبان نبودند تعداد شهدای شما چقدر از تعداد شهدای خانواده های اصلاح طلب بیشتر است باور کنید خط اول حرف اصلاح طلبی که همان راه امام شهیدان حسین شهید {ع} است دفاع از وطن دفاع از ناموس وطن دفاع از مظلوم ودفاع از حق می باشد در ضمن توهین نمی کنند منافق نیستند نظر علمی می دهند با سند ومدرک شما عزیزان چون فقط نق می زنید مطالعه ندارید گور گورانه از جناح خود پی روی می کنید فقط فش می دهید که این عمل شما مردم عادی را از دین زده می کند شما را به خدا با ادب باشید منتقد باشید مصلح باشید فحاشی نکنید اگر تکرار شوند دیگران هم بلدند فحاشی کنند مرگ بر امریکا
  • IT ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
    0 1
    رضا گنجی نادون.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس