کد خبر 1084991
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۶

دانلود فیلم خارجی و ایرانی روز دنیا را با طبقه بندی جدید بر اساس کشور ساخت فیلم از رسانه اینترنتی آپ مدیا دریافت کنید.

فیلم ها در کشور های مختلف براساس فرهنگ ها و ژانر های مختلف تولید میشوند، اساس و پایه تولید آثار سینمایی در سراسر جهان مطابق با آخرین متدهای فیلمسازی و فرهنگ آن کشور صورت میگیرد و علایق مختلف را در سراسر جهان فرا میگیرد. از فیلم های آمریکایی گرفته تا فیلم های هندی ، کره ای ، روسی ، ایرانی و بسیاری از کشورهای دیگر که هر کدام متناسب با کشور خود به تولید فیلم میپردازند. ژانر های سینمایی در هر کشور متفاوت است مثلا در کشور ما فیلم ها تنها در دو بخش اجتماعی و کمدی رایج است اما فیلم های خارجی روز دنیا در ژانر های بسیاری همچون اکشن، درام ، عاشقانه ، وسترن و... دسته بندی می شوند. جالب است بدانید تماشای فیلم ها و کشور ساخت آن رابطه مستقیم ندارند به این معنا که فیلم هایی در یک کشور تولید میشوند تنها مختص آن کشور نیست و به طبع شاهد پخش این آثار در سراسر جهان با علایق مختلف هستیم. سوال دیگری که مطرح است زبان مختلف فیلم هاست، اکثر فیلم های اروپایی سعی کردند با زبان انگلیسی تولید شوند تا سراسر جهان بتوانند به تماشای فیلم بپردازند و برای دیگر زبان فیلم از زیر نویس ها براساس کشور ها استفاده شده است. در این مقاله به فیلم های خارجی براساس تولید کشور ساخت فیلم میپردازیم تا با هر یک آشنایی پیدا کنید.

دانلود فیلم های ایرانی

فیلم های ایرانی مانند فیلم های خارجی پخش بالایی در سراسر کشور ندارند یکی از دلایل اصلی آن زبان فارسی است که در کشور های اروپایی قابل فهم نیست و این باعث میشود دیگر کشور ها تمایلی به تماشای فیلم های ایرانی نداشته باشند. تاکنون آثار کمی وارد کشور های دیگر شده چراکه استقبال زیادی نمیشود و در نتیجه هزینه ای برای پخش فیلم های ایرانی در کشور های خارجی نمیشود. یکی دیگر از عامل هایی که دخیل است فیلم های کمدی در کشور ما باتوجه به فرهنگ ما میتواند صحنه های کمدی را رقم بزند و برای کسانی که در کشور های دیگر هستند میتواند جذاب نباشد. از کارگردان هایی که علاقه بیشتری به پخش فیلم های ایرانی در کشور های دیگر هست به اصغر فرهادی میتوان نام برد که فیلم هایش در جشنواره های جهانی نیز جوایز نفیسی کسب کرده است. امیدواریم در آینده ای نچندان دور شاهد پخش بیشتر از فیلم های ایرانی در سراسر جهان باشیم تا مردم دیگر کشور ها با فرهنگ و آثار سینمایی ایرانی آشنا شوند.

دانلود فیلم های آمریکایی و اروپایی

شاید بتوان گفت مخاطبین 80 درصد بالای فیلم های جهان را فیلم های آمریکایی و دیگر کشور های جهان اول تشکیل میدهند. آمریکا برترین کشور تولید فیلم در جهان است و فیلم هایی که در این کشور تولید میشوند از کیفیت بالایی برخوردار هستند. هزینه های ساخت تولید فیلم در این سبک و ژانر در این کشور ها بسیار بالا است اما فروش های هنگفتی نیز دریافت میکنند. اینگونه فیلم ها به دلیل توزیع و پخش سراسری جهانی از محبوبیت بالایی برخوردار هستند و طیف گسترده ای از کاربران را در خود دارند. در کشور ما استقبال بسیار زیادی از فیلم های خارجی میشود و برای درک بهتر، فیلم ها دوبله فارسی و یا زیرنویس میشوند که هر دو نوع نیز کاربران خاص خود را دارند. ژانر های زیادی در فیلم های آمریکایی به چشم میخورد که میتواند نیاز مخاطب را راحت تر فراهم کند و یکی از سایت هایی که ملاک کار و امتیاز دهی برای انتخاب بهتر فیلم است IMDB که براساس تعداد امتیاز کاربران فیلم ها را دسته بندی میکند.

دانلود فیلم های هندی و کره ای

معمولا ما فیلم هایی کره ای را با سریال های تاریخی آنها میشناسیم. از سریال های امپراتور دریا گرفته تا افسانه جومونگ و جواهری در قصر که در برهه زمانی در ایران یکی از پربیننده ترین سریال های رسانه تلویزیونی بودند. سریال های کره ای تاریخی ای به دلیل متفاوت بودن در سبک فیلم ها در سراسر جهان از طرفداران زیادی برخوردار است. ژانر های مختلف اکثر فیلم های کره ای را عاشقانه تشکیل میدهد که خود دلیل محکمی است بر اینکه در کشور ما به دلیل سانسور های فراوان شاهد پخش فیلم های کره ای نباشیم.

فیلم های هندی که از گذشته و دهه های شصد و هفتاد خاطرات زیادی با آنها داریم تاکنون در کشور ما رایج است اما از جذابیت آن نسبت به گذشته کم شده است. فیلم های هندی به دلیل اغراق فراوان در صحنه های اکشن معروف هستند و از دیگر جذابیت های این فیلم ها فرهنگ های مختلف در هندوستان است . بازیگران و ستارگان مطرحی نیز در فیلم های هندی در سراسر جهان نام هایشان به چشم میخورد. فیلم های هندی بیشتر در ایران به صورت دوبله فارسی ارائه میشوند و همچنان کاربران مختلفی را دربر دارد.

تا اینجا درک کردیم فیلم ها در فرهنگ های مختلف براساس علایق عام و خاص تولید میشوند چیزی که لازم است به آن توجه کنیم دیدن و تماشای فیلم های مختلف از کشور های تولید کننده آن است چراکه با فرهنگ آن کشور آشنایی پیدا خواهید کرد و از همه مهمتر فیلمسازی و داستان نویسی متفاوتی را خواهیم دید که میتواند برای شما جذاب باشد.

سایت دانلود فیلم آپ مدیا

آپ مدیا با این ایده جذاب فیلم های خارجی را براساس کشور ساخت فیلم دسته بندی کرده تا بتوانید هر کشور را با فیلم متناسب آن بهتر بشناسید. آپ مدیا شاید بتوان گفت یکی از تکمیل ترین آرشیو فیلم های روز دنیا را در خود جای داده است. از ژانر بندی دقیق آثار سینمایی، سال تولید، کشور تولید، نوع کیفیت و زبان های مختلف فیلم را در آرشیو خود دارد. آپ مدیا یکی از سایت های برتر دانلود فیلم در ایران که میتوانید با مراجعه به این وب سایت به تماشای آنلاین و دانلود جدیدترین فیلم و سریال ها بپردازید.

دانلود جدیدترین سریال های ایرانی و خارجی در لینک :https://upmedia.me/series

**این محتوا تبلیغاتی است**

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ایوب کوهساری IR ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    1 1
    خوبه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس