کد خبر 1084927
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۳
مسجد قدس

وزارت خارجه اردن با ارسال یادداشت رسمی به رژیم صهیونیستی اعتراض خود را به اقدامات این رژیم در دیوار غربی مسجدالأقصی اعلام کرد.

به گزارش مشرق، وزارت خارجه اردن اقدامات رژیم صهیونیستی در دیوار غربی مسجدالاقصی به بهانه مرمت و تعمیرات این دیوار را محکوم کرد.

بیشتر بخوانید:

نابودی اسرائیل قبل یا بعد از ظهور؟

«ضیف الله الفایز» سخنگوی رسمی وزارت خارجه اردن گفت که اداره اوقاف قدس و امور مسجدالأقصی تنها نهاد ملی صاحب اختیار برای اداره همه امور مسجدالأقصی به موجب قانون بین‌المللی است و تمامی اقدامات مربوط به مرمت و تعمیر این مسجد از جمله دیوارهای آن در حوزه اختیارات این اداره است.

طبق گزارش وبگاه اردنی «عمون»، الفایز تصریح کرد که اسرائیل به عنوان یک رژیم اشغالگر بایستی به تعهدات خود در این باره پایبند بوده و سریعا هرگونه اقداماتی در این مکان را متوقف کند.

وی همچنین بر ضرورت پایبندی اسرائیل به وضعیت تاریخی و حقوقی در مسجدالأقصی تأکید کرد و گفت که اسرائیل به عنوان یک رژیم اشغالگر مسئول کامل سلامت مسجدالأقصی و دیوارهای آن است.

الفایز تصریح کرد که این وزارتخانه یادداشتی رمی به طرف اسرائیلی در اعتراض به اقدامات این رژیم در دیوار غربی مسجدالأقصی ارسال کرده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ایران SE ۰۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
    1 0
    در طرح اسرائیل بزرگ کل اردن خاک اسرائیل خواهد شد نقشش هست....خاک تو سر شما اردنی ها ...بازم به نامه نگاری و مذاکره ایمان دارین؟؟؟؟خخخخ
    • IR ۰۶:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
      0 0
      اگر یک کم عقل تو سر سیاستمدارهای دنیا باشه باید اثبات شده باشد برایشان که مذاکره با آمریکا و رژیم جنایتکار صهیونیستی یعنی مرگ روی کاغذ با مهر و امضای دوبله.
  • IR ۰۷:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
    1 0
    اسراییل و صهیونیست ها را با این اقدامتشان از بین بردند. النگوهایشان نشکند ؟
  • IR ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
    1 0
    به رژیم جنایتکار صهیونیستی نامه نمیفرستند. براش موشک و راکت میفرستند شاید بفهمد. تاریخ ثابت کرده با جنایتکاران مکاتبه و مذاکره نمیکنند فقط میجنگند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس