کد خبر 1084893
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۵
سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم هومن افاضلی

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: متاسفانه رفتاری که با بازیکنان ما می‌شود، در شأن یک انسان هم نیست.

به گزارش مشرق هومن افاضلی، سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم در گفت‌وگوی رادیویی با برنامه «گل طلایی» درباره وضعیت بازیکنان تیم پارس جنوبی جم اظهار داشت: متاسفانه رفتاری که با بازیکنان ما می‌شود، در شأن یک انسان هم نیست. بچه‌های تیم ما را از خوابگاه هم بیرون می‌کنند، این در حالی است که بازیکنان ما به تمامی تعهدات‌شان پایبند بودند، اما مجموعه‌ای که با آنها قرارد منعقد کرده، به عهدهای خود وفا نکرده است.

بیشتر بخوانید:

تیم‌های نفتی در قعر چاه

وی درباره بودجه این تیم گفت: بودجه تیم ما حدود ۱۲.۵ میلیارد تومان است، در حالیکه بودجه تیم‌هایی که در لیگ برتر حضور دارند، ۱۲۰ میلیارد، ۸۰ میلیارد و برخی تیم‌های معمولی نیز ۳۰ تا ۴۰ میلیارد تومان است.

وی افزود: زمان انعقاد این قرار داد میزان تورم و نرخ ارز در نظر گرفته نشده است. من از اواسط لیگ به این مجموعه اضافه شده‌ام و تا کنون ۷ جلسه تمرینی داشته‌ایم که در هر جلسه ۶.۵ میلیون تومان صرف هزینه اجاره زمین، مواردی برای جلوگیری از آسیب بازیکنان و تغذیه ورزشکاران شده است که این میزان بدون در نظر گرفتن دستمزد افراد است.

سرمربی تیم پارس جنوبی جم به بی‌توجهی مدیران شرکت ملی نفت و همچنین مدیران وزارت نفت اشاره کرد و گفت: مدیران این شرکت‌ها هیچ عِرقی به این مجموعه ندارند و همین عملکرد را برای تیم نفت تهران نیز داشتند.

وی ادامه داد: عملکرد مدیران همانند کسانی‌ است که برای خاموش کردن آتشی اعلام می‌کنند که هیچ تجهیزاتی برای آن ندارند. این امر به این معناست که ارزشی برای آن قائل نیستند، وضعیت تیم ما نیز این گونه است.

افاضلی با بیان این که سرمایه تیم پارس جنوبی ۳۰ میلیارد تومان است، ادامه داد: دو روز است که ما تمرینی نداریم و برای هیچکسی اهمیتی نداشته و کسی پیگیر علت عدم برگزاری تمرین‌های ما نشده است.

سرمربی تیم پارس جنوبی جم با ابراز گله از وزارت ورزش تاکید کرد: وزارت نفت یکی از مهم‌ترین پایگاه های اجتماعی ورزش است و تیم‌های زیادی در سطح قهرمانی داشت و به دلیل سیاست‌های جاری وزارت نفت همه این موارد در منحل شدن است. وزیر ورزش باید در این موارد با وزیر نفت گفت‌وگو کند و پیگیر مشکلات شود.

افاضلی در پایان تصریح کرد : من به مردم جم قول داده‌ام که سهمیه تیم را در لیگ حفظ کنم و امیدوارم با انرژی آنها بتوانم این هدف را محقق کنم. در سال‌های قبل در این وزارتخانه مدیرانی فعالیت می‌کردند که روی مجموعه‌شان تعصب داشتند و آنها را حمایت می‌کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس