کد خبر 1084199
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۷
ترامپ بایدن

رئیس جمهور آمریکا در پیامی در توئیتر با حمله به رقیب انتخاباتی خود گفت کارهایی که وی در کمتر از ۴ سال انجام داده بیش از تمام اقداماتی بوده که رقیب دموکراتش در بیش از ۴۰ سال انجام داده است.

به گزارش مشرق، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا روز دوشنبه در پیامی در توئیتر از «جو بایدن» رقیب انتخاباتی خود انتقاد کرد.

بیشتر بخوانید:

شانس انتخاب دوباره ترامپ تنها ۲۰ درصد است

وی در این پیام توئیتری نوشت: «کاری که من در کمتر از ۴ سال از جمله برای سیاه‌پوستان آمریکا انجام داده‌ام از اقداماتی که بایدن در بیش از ۴۰ سال انجام داده، بیشتر است.»

ترامپ در ادامه اضافه کرد: «بایدن چندین دهه بخشی از تصمیمات شکست خورده بود. وی با توافقات تجای بد و جنگ‌های بی‌پایان، فقدان رهبری را کاملا نشان داد. او ضعیف و فرتوت است

این اظهارات ترامپ در حالی مطرح می‌شود که دو نفر از مشاوران ارشد  ترامپ در کارزار انتخاباتی سال ۲۰۱۶ وی، به او درباره موقعیت سستش در چند میدان اصلی رقابت‌های انتخاباتی سال ۲۰۲۰ هشدار دادند که کاخ سفید را واداشت تا مدیران امور انتخاباتی ترامپ را در دو ایالت برای بررسی تحولات فرا بخواند.

نشریه آمریکایی «پولیتیکو« گزارش داد «کوری لواندوفسکی» مدیر کارزار انتخاباتی سال ۲۰۱۶ ترامپ و «دیوید بُسی» معاون وی، چند روز پیش به کاخ سفید رفتند و به ترامپ گفتند که او در چند ایالت کلیدی که می‌تواند نتیجه انتخابات آتی را مشخص کند، عقب است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس