کد خبر 1084163
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۲
وزیر بهداشت سعید نمکی نمایه

وزیر بهداشت درباره برخی اظهارات درباره استعفایش گفت: موضوع استعفای بنده صحت ندارد و من استعفایی تقدیم هیأت دولت نکرده‌ام.

به گزارش مشرق، سعید نمکی، وزیر بهداشت، درباره برخی اظهارات درباره استعفایش گفت: موضوع استعفای بنده صحت ندارد و من استعفایی تقدیم هیأت دولت نکرده‌ام.

بیشتر بخوانید:

آیا وزیر بهداشت رفتنی می‌شود؟

وی در پاسخ به پرسشی درباره دلیل کمرنگ شدن حضورش در جلسات هیأت دولت گفت: طی روزهای گذشته بیشتر وقت بنده صرف رسیدگی به مشکلات استانی بوده است و بیشترین وقت خود را صرف برنامه‌ریزی برای کاهش موارد ابتلا و پیشگیری از شیوع مجدد کرونا در این استان‌ها کرده‌ام.

وزیر بهداشت افزود: رسیدگی به مشکلات استانی دلیل کاهش حضور بنده در جلسات هیأت دولت بوده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
    21 0
    اگه در جهت خواسته های اصلاح طلبا که دشمنی با موجودیت ایران هست حرکت نکنی استعفات می دن. مثل وزیر آموزش و پرورش که در مقابل 2030 مقاومت کرد و استعفاش دادن یکی دیگه اومد به جاش. مشرق مرد باش پخش کن.
  • IR ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
    3 3
    مشرق بدون شما میمیرد استعفا ندهید
  • IR ۰۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
    1 1
    برای جناب وزیر و همه همکاران ایشان در همه بخشها آرزوی توفیق همراه با سلامتی و صحت مسئلت داریم و همچنان عرض خسته نباشید . ممنونیم بابت همت و زحماتی که پنج ماه گذشته متحمل شده اید . خاصه پرسنل بیمارستانی که با جانبازی و ایثار مضاعف نسبت به سلامتی هموطنان خودشان از آسایش و آرامش خود و خانواده محترمشان زده اند تا جان انسانها را نجات بدهند . بسیار ارزشمند و قابل احترام و ارج و اجر است . جزاکم الله خیرا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس