کد خبر 1084027
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۰
بهروان: تیم‌های معترض به ادامه لیگ نوزدهم حق دارند

مشاور سازمان لیگ گفت: سازمان لیگ تابع ستاد مبارزه با کرونا در ورزش و وزارت ورزش است اما در حال حاضر تاریخ ادامه لیگ همان هشتم تیرماه است که اعلام شد.

به گزارش مشرق، غلامرضا بهروان در ارتباط با ادامه لیگ نوزدهم اظهار داشت: سناریوهای مختلفی در خصوص چگونگی برگزاری بازی‌ها در ادامه لیگ مطرح شده که یکی از آنها هم برگزاری بازی‌ها به صورت متمرکز در استان‌هایی مثل تهران، البرز و اصفهان است. این طرح، اما به دلیل مشکلات فراوان، طرفداران زیادی ندارد.

بیشتر بخوانید:

انصراف ۱۰۰ بازیکن و مربی از لیگ برتر +نامه

وی در ادامه در خصوص احتمال برگزاری بازی‌ها به صورت متمرکز، تصریح کرد: امکانات در تهران بیشتر از برخی شهرهای دیگر است، اما باید هشت دیدار در نُه هفته برگزار کنیم. برگزاری این تعداد بازی هزینه‌های زیادی را به تیم‌های مهمان تحمیل می‌کند. از هزینه‌ هتل در نظر بگیرید تا زمین تمرین و سایر مخارج.

مشاور سازمان لیگ پیرامون سناریوهای مطرح شده برای ادامه لیگ، افزود: همه طرح‌ها در سازمان لیگ بررسی می‌شود و مهم قابلیت عملیاتی شدن این طرح‌هاست. تیم‌ها در شرایط فعلی هزینه‌های سنگینی را متحمل شده‌اند و در ادامه لیگ هم هزینه‌های پزشکی و تست کرونا زیاد خواهد بود. اگر بازیکنان و کادرفنی تیم‌ها پروتکل‌های بهداشتی را در باشگاه و حتی در خانه رعایت کنند، مشکلی پیش نمی‌آید.

بهروان در پایان در مورد مواضع مخالفان برگزاری لیگ و اوج گرفتن شیوه ویروس کرونا در روزهای اخیر، خاطرنشان کرد: من به تیم‌هایی هم که مخالف برگزاری لیگ هستند حق می‌دهم، چون شرایط مدام تغییر می‌کند. سازمان لیگ تابع تصمیمات مقام‌های بالاتر نظیر ستاد مبارزه با کرونا در ورزش و وزارت ورزش است، اما در حال حاضر تاریخ ادامه لیگ همان هشتم تیرماه است که اعلام شد.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس