کد خبر 1084025
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۲
بویان نایدنوف

بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال گفت: رفتار مدیران این باشگاه که حق و حقوق کسانی که سلامتی و جانشان را برای این تیم به خطر انداخته را پرداخت نکردند، بسیار بد است.

به گزارش مشرق، بویان نایدونوف در خصوص اینکه باشگاه استقلال تا امروز فرصت داشته مطالبات وی را پرداخت کند اظهار داشت: هیچ اتفاقی تا امروز نیفتاده و پولی به حساب من واریز نشده است. اگر هم عنوان شده که پول من را واریز کرده‌اند خبر درستی اعلام نکرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

مسئول امضای قرارداد با بویان پاسخگو باشد

وی با بیان اینکه مدت‌ها است پیگیر مطالباتش از استقلال است اما کسی پاسخ او را نداده است تاکید کرد: همه چیز را به وکلایم واگذار کرده‌ام.آنها پرونده‌ام را پیگیری می‌کنند ولی اگر پولی به حسابم واریز می‌شد به من اطلاع می‌دادند.

هافبک مقدونیه‌ای اسبق تیم استقلال ضمن انتقاد از رفتار رخ داده با وی و دیگر بازیکنان این تیم که مطالباتشان را دریافت نکردند خاظرنشان کرد: پادووانی بازیکنی بود که زحمات زیاد کشید اما حالا زندگی سختی دارد. او دوست صمیمی من و مرد روزهای سخت است.

بویان افزود: این رفتار مدیران استقلال که حق و حقوق بازیکنانی که سلامتی و جانشان را برای این تیم گذاشتند پرداخت نکردند بسیار  بد است. امیدوارم پادووانی بتواند در ادامه زندگی‌اش شرایط بهتری داشته باشد چون او روزهای سختی را پشت سر گذاشته است.

هافبک مقدونیه‌ای اسبق تیم استقلال در خصوص اینکه پیش از این عنوان شد وی در تست‌های پزشکی باشگاه از روی میله بارفیکس افتاده و مصدوم شده است تصریح کرد: این حرف عجیب است، اگر مصدوم می‌شدم چگونه از تست های پزشکی عبور کرده و در تمرینات شرکت کردم؟

وی در خصوص اینکه کارشناسان فوتبال در ایران از عملکرد وی انتقاد کردند و مدعی بودند او کار خاصی برای استقلال انجام نداد و حالا باید پول زیادی از این باشگاه دریافت کند خاطر نشان کرد: زمانی که برای استقلال بازی می‌کردم 3 ماه درگیر مصدومیت بودم. در هر بازی  یا تمرین که می‌خواستم برای استقلال به میدان بروم با درد از ناحیه مچ پا مواجه بودم و مشکلاتی از این دست برایم ایجاد شده بود. الان دیگر این مسائل مهم نیست چون بازیکن این تیم نیستم.

بویان خاطرنشان کرد: در تست‌های پزشکی باشگاه همه اعضای بدن را چک می‌کنند و امکان ندارد موردی مشخص نشود. حتی MRI هم گرفتند و چیزی مشخص نشد.یادم است 2 روز در تست‌های پزشکی باشگاه شرکت کرده و تمام بدنم بررسی شد. این حرف‌ها اصلا درست نیست و من در اولین تمرینی که با تیم انجام دادم آسیب دیدم. حالا هم این مسائل تمام شده و بحث درباره آن فایده‌ای ندارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس