کد خبر 1084022
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۲
۲ تیم لیگ برتری سرمربی ندارند؛‌ این خارجی‌های دردسرساز

شمار مخالفان برگزاری لیگ برتر از چهار باشگاه گذشت. حالا اعضای هفت باشگاه لیگ برتری با امضای طوماری خواهان تعطیلی لیگ هستند.

به گزارش مشرق، بیش از ۱۰۰ بازیکن و مربی حاضر در لیگ برتر با امضای نامه ای از حضور در ادامه لیگ نوزدهم انصراف دادند.

 در این نامه که به امضای بازیکنان، مربیان، کادر پزشکی و سایر دست اندر کاران هفت باشگاه لیگ برتری رسیده و با موضوع بیانیه راجع به مسئولیت عواقب ناشی از ادامه لیگ؛ خطاب به فدراسیون فوتبال نوشته شده، آمده است؛ 

بیشتر بخوانید:

تکلیف تراکتور با ۶ بازیکن کرونایی چه می‌شود؟

اینجانبان بازیکنان، مربیان، کادر پرشکی و سایر دست اندرکاران لیگ های فوتبال جمهوری اسلامی ایران با استناد به بخش مقدمه بخشنامه شماره ۱۷۱۴ فیفا در خصوص شیوع ویروس کرونا با این عبارات ((سلامتی باید همیشه اصل اول برای فیفا، فدراسیون ها و دست اندرکاران در زمان تصمیم گیری در این موقعیت خاص باشد.)) و با توجه به اعلام شرایط فورس ماژور با استناد به ماده ۲۷ RSTP از سوی شورای مذکور  نظر به اینکه از یک سو با ارجاع به مصاحبه مورخ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ وزیر محترم بهداشت جناب اقای دکتر نمکی ادامه لیگ فوتبال علی الاطلاق و صرف نظر از رعایت هرگونه پروتکل بهداشتی غیرممکن و از نظر وزیر محترم و ستاد مقابله با کرونا مردود و ممنوع است از سوی دیگر مقایسه لیگ کشور عزیز ما با سایر کشورها بدلایل مختلف قیاس مع الفارق است از جمله اینکه فقط در کشور ما است که فدراسیون فوتبال و سازمان لیگش با وجود سیر صعودی ابتلا به کووید ۱۹ ،مستندا به گزارشهای اعلامی و مضبوط وزارت بهداشت،اصرار بر برگزاری ادامه مسابقات لیگ را دارد نگاهی ولو گذرا بر وضعیت کشورهای چون انگلیس ، المان ، ایتالیا و اسپانیا مثبت مدعاست بزرگان و زعما ی فوتبال؛ بر مبنای کدامین دلیل منطقی و علمی  یقین برای شما حاصل شده است که وضعیت کشور از حیث شیوع و خطر ابتلا به این بیماری کشنده بهتر از سه ماه قیل است؟!!!! تا وجدان بیدار نیز در پی آن حکم به پذیرش ادامه مسابقات دهد ریاست محترم در حالیکه با استناد به مدارک موجود وضعیت شیوع و خطر ابتلا در کشور عزیز ما به شدت سیر صعودی دارد و مراجع علمی و ستاد مقابله با این بیماری در این زمینه هیچ گونه مسئولیتی را به حق نمی پذیرند کمترین حق ما امضا کنندگان این نامه در شرایط حاضر این است که کلیه عواقب ناشی از شروع لیگ توسط ریاست محترم فدراسیون فوتبال پذیرفته شود با عنایت به مطالب فوق و مادام که این مسولیت صریحا توسط عالی ترین مقام رسمی فوتبال کشور پذیرفته نشده است به منظور صیانت از خانواده و به ویژه فرزندانمان و حفظ حیات ورزشی خود به عنوان تنها وسیله امرار معاش، از شرکت در ادامه بازیهای لیگ معذوریم.

برابر با شنیده های ما، در صورتی که ظرف ۴۸ ساعت به این نامه رسیدگی نشود اعضای هفت باشگاه لیگ برتری نامه را به فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا ارائه خواهند کرد.

متن نامه و امضاها

منبع: طرفداری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
    15 4
    خجالت داره والا
    • IR ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
      3 8
      اسنپ کاپی ها یورش وحمله کنید
  • IR ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
    22 5
    پوكر سوزش
  • نادر IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
    8 2
    فوتبال هیاهویی برای هیچ و پوچ . فوتبال ؛ نبودش برای ایران خیلی بهتر از بودنشه
  • Reza IR ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
    13 5
    اینا واقعا فک میکنن خونشون از بقیه مردم رنگی تره تمام این چیزا زیر سر مالک اون باشگاه ترکیه ایی مقیم ایرانه خب جمع کنین برین همون کشورایی که پرچمشو میارین و داد میزنین خلیج عربی
  • محمد IR ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
    8 4
    چه جالب بیشتر امضا ها شبیه هم هست. شبیه امضا این پیرزن ها
  • IR ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
    6 0
    شما دنیا رو ببینید چیکار با بازیکن دارن خواهشم میکنم محرومیت مادام العمر برای کذابان و ناجوانمردان وضع بشه تا هر کسی به خودش اجازه نده از قانون تخطی کنه
  • reza IR ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
    8 1
    مهد کودک هام باز شدن ولی سوراختوریا از ترسشون چپیدن تو رختکن
  • US ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
    5 0
    مگه خون بازیکنای فوتبال رنگین تر از کارگرا و کارمنداست؟!! بنده نه به عنوان یک طرفدار فوتبال بلکه به عنوان یه ایرانی طالب عدالت خواهان برگزاری تمام و کمال لیگ هستم وتیم ها و کسانی که شرکت نمیکنن باید تاوانش رو پس بدن مثل کارگری که اگر تو این شرایط نره سر کار اخراج میشه.
  • IR ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
    5 1
    لیگ را تعطیل و قهرمان بلا منازع فصل را اعلام نمائید و اما این اسامی را نیز رسانه ای کرده و فدراسیون موظف است جمیعا آنها را در صورت ابراز پشیمانی حداقل سه بازی و در غیر اینصورت از عضویت در هر تیمی محروم مادام العمر نماید. دنیای وررش خالی از رسم جوانمردی فقط کانون شیوع فساد میشود .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس