کد خبر 1083979
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰
برخورد پلیس راهور با سگ گردانی، شیشه دودی و آلودگی صوتی

رئیس پلیس راهور ناجا از اختصاص 50 دستگاه سواری سراتو به پلیس راهور تهران بزرگ خبر داد و به برخورد پلیس با ناهنجاری‌های اخلاقی اشاره کرد و گفت: سگ گردانی و شیشه دودی و صدای بلند و موسیقی‌های ناهنجار معنی ندارد.

به گزارش مشرق، مراسم تکریم و معارفه رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت با حضور سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت, سردار سید کمال هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا و جمعی دیگر از مقامات و مسؤولان لشکری و کشوری در سالن آمفی‌تئاتر ستاد پلیس راهور پایتخت برگزار شد.

سردار سیدکمال هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا اظهار داشت: پلیس راهور بیش از ۶۰ خدمت به مردم ارائه می‌ کند.

بیشتر بخوانید:

وی :گفت ناجا در سال گذشته بیش از ۷۰ میلیون نوع خدمت را ارائه داد که ۳۵ میلیون از این خدمت در قالب  60 خدمتی بود که پلیس راهور ارائه می‌کند یعنی می‌توان گفت که ۵۳ درصد خدماتی که ناجا به ۸۵ میلیون هموطن ارائه داد توسط پلیس راهور انجام شده است.

سردار هادیانفر به ماموریت اصلی پلیس راهور پرداخت و گفت: مدیریت ترافیک در ۲۱۷ هزار کیلومتر جاده های کشور که فقط ۴۵ هزار کیلومتر راه اصلی است اهمیت ویژه‌ای دارد البته از راه‌های روستایی نباید غافل بود چرا که ۱۳ درصد کشته ها در راههای روستایی است.

وی تسهیل در تردد و ارتقاء ایمنی و کاهش حوادث و سوانح و تلفات را از جمله دیگر مأموریت‌های اصلی پلیس راهور ناجا دانست.

رئیس پلیس راهور ناجا گفت ما شرایط مطلوبی در تصادفات نداریم اگرچه خیلی کار انجام می‌گیرد اما خیلی عقب هستیم و زیبنده نیست که هر ساعت دو نفر جان خود را از دست بدهند.

رئیس پلیس راهور ناجا رعایت حق تقدم با اولویت عابران پیاده, حرکت بین خطوط و ساماندهی توقف و تخلفات ساکن را از جمله موارد مهم و در دستور کار پلیس راهور دانست و اعلام کرد: برخورد با تخلفات و مظاهر علنی فساد از جمله سگ گردانی, شیشه دودی, آهنگ و صداهای بلند و تظاهر به  تفاخر با ماشین های لوکس و گران قیمت از جمله مواردی است که باید با آن برخورد شود; نباید اجازه داد مظاهر علنی فساد گسترده شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
    6 0
    پلیس فقط شعار میده دریغ از عمل
    • وطن پرست DE ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
      0 0
      این دولته که شعار می ده. تا همین جاش هم پلیس از همه بیشتر تلاش کرده. مشکل وزارت ارشاد٫ صدا و سیما و اموزش و پرورش هست.
    • IR ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
      1 0
      یعنی باور کنیم؟ میدونید اینجا در کوچه پس کوچه‌های اصفهان ساعتهای بعد از نیمه شب مشتی مست و معتاد لاابالی صدای سیستمهای ناهنجار صوتی را تا آخر زیاد میکنند و برای اذیت و آزار مردم در حال خواب, با ماشینهای درپیتشون دور دور میزنند، حالا چی شده پس از چند سال تازه از خواب بیدار شدین؟!!! چرا نمایندگان مجلس برای اینگونه آزارها قوانین درخوری تصویب نمیکنند؟!!
  • IR ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
    7 0
    دیگه سگ نگردانید لطفا ! ملت دیگه نه گوشت و مرغ و برنج می توانند بخورند و نه میوه . آنوقت شما ماهی چند میلیون خرج غذای کوفتی سگتان می کنید ! نیایید بگید گدا گشنهء حسود هستم که نیستم ، وضعم هم خوبه ، شکمم هم سیر سیره ولی آدم باید در شرائط خاص اجتماعی یه مقدار مراعات کنه
    • IR ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
      7 0
      پس جلوی بنز و پورشه گردانی هم باید گرفته بشه. چون من پول یه پراید هم ندارم بعد یارو آینه بغل ماشینش از کلیه من گرون تره.
  • IR ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
    3 2
    از قدیم گفتن کبوتر با کبوتر باز با باز. سگ ها هم با سگ گردانی سر کنن. هر کی هم دوس داره ناراحت بشه، بشه. به درک.
  • مرصاد IR ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
    6 0
    شما را به خون شهدا قسم ! شعار ندهید و با این هنجار شکنان و مروجان فرهنگ منحط غربی ، برخورد کنید !!
  • حسين IR ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
    2 1
    يعنى مى فرماييد قصد برخورد با اين وانت هاى بلندگو دار (ضايعاتى، ميوه فروش، سمپاش، باغبانى و گلكارى و ...) را داريد؟ اينكه فقط قسمتى از تخلفاتى است كه در محله هاى مسكونى در حال انجام است. مشكل اينجا است كه اصلا پليسى در محله ها حضور ندارد كه اين تخلفات را ببيند.
  • سید۲ IR ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
    2 0
    کار گذاشتن کیت های انفجاری ، سوراخ کردن لوله اگزوز ، برای ایجاد صداهای ناهنجار و وحشتناک ، بصورت یک کار عادی خودرو های لوکس در تهران شده بخصوص در محله ولنجک تهران از ساعت ۵ بعد از ظهر تا ساعت ۴ صبح . خواب و استراحت و اعصاب مردم را بهم ریخته . سردار عزیز اگر جلوی این ناهنجاریها را هر چه زودتر نگیرید ، چند سال دیگر با مردمی عصبی و روانی در شهر تهران مواجه خواهیم بود . لطفا هر چه زودتر اقدام قانونی بعمل بیاورید .
    • IR ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
      0 0
      پلیس داره به وظیفه خودش یعنی حمایت از هنجارشکنان ادامه میده شهروندان عادی مشکل دارن نه هنجارشکنان
  • IR ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
    0 0
    گناه بزرگ تر ز جانب شماست که چیزی که انجام نمی دهید رو بیان می کنید.
  • IR ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
    0 0
    بیا خوزستان ببینم با این شدت آفتاب میشود بدون شیشه دودی در ماشین نشست. کمی هم انسانی نظر دهید. همه را مجرم تصور نکنید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس