حیانی ابی

آیا بسامد بالای تکرار اسم «ابی» و شبکه‌های سعودی لندنی در پیوند با چهره‌های شناخته شده سینما و تلویزیون و موسیقی در داخل اتفاقی است؟

سرویس فرهنگ و هنر مشرق - محمدرضا حیاتی، کسی است که کل هویت خود را به عنوان «گوینده خبر»، مدیون سیمای جمهوری اسلامی است که حتی با وجود گذشت چند سال از بازنشستگی، او را به عنوان یک گوینده اصلی خبر حفظ کرده است. گرچه در مملکتی با جمعیت ۸۵ میلیون نفر، که دریایی از استعدادهای جوان و تحصیل‌کرده در حوزه‌های مختلف را در خود جای داده و از قضاء علاقمندان به گویندگی هم در میان جوانان آن، بسیار زیاد است، حفظ حیاتی نوعی بی‌عدالتی توام با بدسلیقگی است. اما آن‌چه که اخیرا نام حیاتی را در روزهای اخیر بر سر نام‌ها انداخته، ادعای او مبنی بر ممنوع‌الکار شدن تلفنی توسط سازمان صدا و سیما است. ماجرا ظاهرا به این اظهار نظر حیاتی در یک مصاحبه بازمی گردد: «به ابی خیلی ارادت دارم»


ابراهیم حامدی، معروف به «ابی»، خواننده قدیمی لس‌انجلسی، در ماه‌های اخیر، به نحوی آهسته و پیوسته حضور پررنگی در اخبار فرهنگی داخل کشور یافته است. هنوز دیرزمانی از ماجرای جدل کلامی خواننده جوان و محبوب کشور، «محسن چاووشی» با همسر ابی با نام مهشید نگذشته  است. این جدل بر سر توهین وقیحانه زن ابی به اعتقادات اسلامی در قالب کامنتی پای استوری چاووشی کلید خورد که البته با پاسخ کوبنده و قاطع چاووشی در دفاع از اعتقادات شیعی و مولا علی(ع) مواجه شد. کمی قبل‌تر، یعنی در اسفندماه، ماجرای سفر برخی از خوانندگان ایرانی ساکن لس انجلس، برای اولین بار، به خاک سعودی و اجرا در جشنواره طنطوره خبرساز شد. باز چهره اصلی در این سفر تبلیغاتی(که با هزینه قابل ملاحظه از سوی شخص بن‌سلمان صورت گرفت) ابی بود که در ویدیویی به ماله‌کشی و آرایش دولت خبیث و جنانیکار سعودی پرداخت. بر طبق اخباری که بعد از این جشنواره منتشر شد، بیشترین دستمزد بابت حضور در این جشنواره(که هم از نظر اجرای خوانندگان و هم کیفیت پخش کنسرت بسیار ضعیف و مضحک بود)، مبلغ ۷۰۰ هزار دلار بود که به «ابی» و «ساسان حیدری یافته» (ساسی مانکن) تعلق گرفت.

بیشتر بخوانید:

پشت پرده کنسرت خوانندگان ایرانی در عربستان سعودی/ قاچاقچی اعدامی کوکائین چگونه لس آنجلسی‌ها را به دست‌بوسی بن سلمان برد؟ +تصاویر

اما از قراین برمی آید که پول کلانی که بابت این حضور در خاک سعودی و آن اجرای ضعیف به این دو نفر پرداخت شد، مربوط به روابط و پیوندهای کاری فراتر از جشنواره طنطوره است. کما این که، کمی بعد از آن کنسرت، ویدیو کلیپ جدیدی از ساسی مانکن منتشر شد که از نظر وقاحت، ابتذال و اروتیسم عیان در کلام و تصویر، بی‌سابقه بود، چنان که بی تردید برخی رقاصه‌های حاضر در این موزیک ویدیو فعالان شاغل در صنعت پورن بوده‌اند. به بیان دیگر، ساسی مانکن با هدف تاثیرگذاری بر نسل نوجوان ایرانی و به فساد کشاندن فکر و ذهن این قشر سنی به شدت تلقین‌پذیر، جذب دستگاه تبلیغاتی سعودی شده و قرار است یکی از عوامل اجرایی پروژه استحاله فرهنگی نوجوانان ایرانی باشد.


 

اما ابی با چه ماموریتی جذب دستگاه تبلیغاتی رژیم جنایتکار، کودک‌کش و ضدایرانی سعودی شده است؟


به نظر می رسد کار دعوت به کار و جذب ابی از مدتی قبل از جشنواره طنطوره آغاز شده بود. کسانی که در روند شدت‌یافتن تقابل مهناز افشار با حکومت و شیب تند یافتن مواضع او در حوزه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی و اجتماعی بودند و این روند را رصد می کردند، به خاطر دارند که هم خبر طلاق افشار از شوهرش(یاسین رامین) و هم خبر مهاجرت او، همزمان با انتشار اخبار ساخت «پرژن گات تلنت» توسط شبکه MBC Persia در اواخر آبان ۹۸ بود. همزمان با انتشار فیلمی از پشت صحنه این برنامه در هفته اول آذر سال گذشته بود که در آغوش گرفته شدن افشار توسط ابی، خبر پایان فعالیت افشار را در سینمای ایران در داخل روی خروجی سایت‌های خبری قرار داد.
کمی بعد از پخش نخستین قسمت این برنامه از شبکه سعودی، ویدیویی از آوازخوانی اختصاصی ابی برای مهناز افشار در هتل در شبکه‌های اجتماعی پخش شد. در جریان، پخش «مسابقه استعدادیابی» (که البته بنا بر برآوردها و بر اساس شاخص‌های مدیا یک برنامه شکست‌خورده در جلب توجه مخاطبان است) هم تمجیدها و تحسین‌های دوطرفه ابی و مهناز افشار نسبت به یکدیگر(که به حد آزارنده و اعصاب‌خردکن می رسد) نشان از عمق روابط این دو دارد و قرینه‌ای قابل تامل درباره نقش ابی در پروژه خروج مهناز افشار از ایران و جذب او به دستگاه تبلیغاتی سعودی به دست می دهد.


از سوی دیگر، به یاد داشته باشیم که دست‌کم از اوایل سال ۹۸، اخبار و گزارش‌هایی درباره تلاش دستگاه تبلیغاتی سعودی برای جذب مجریان و هنرمندان صدا و سیمای ایران منتشر شده بود. گزارش‌هایی که با انتشار خبر پیوستن مزدک میرزایی(گزارشگر فوتبال) در اواخر تیر ماه ۹۸، وارد فاز جدی‌تری شد. دو ماه بعد، در اوایل مهرماه، شایعات درباره مهاجرت اسماعیل فلاح، خبرنگار قدیمی صدا و سیما به لندن و قصد او برای ادامه فعالیت در انگلستان منتشر شد که البته توسط او تکذیب شد، اما قراین و اخباری درباره صحت ماجرای مهاجرت او و تابعیت انگلیسی از پی آمد.


در روزهای اخیرف مرتضی غرقی، دیگر خبرنگار صدا و سیما که سال‌ها در حوزه برونمرزی فعالیت داشته، توجهات را به جذب چند تن از خبرنگاران صدا و سیما توسط شبکه سعودی ایران اینترنشنال از جمله احمد پورصمدی و نیلوفر پورابراهیم، و تلویحا جذب اسماعیل فلاح، جلب کرد:
نکته قاابل تامل درباره فلاح این است که او را عمدتا به عنوان یک خبرنگار نزدیک به نظام و دارای تجلیات حزب‌اللهی می شناختند. حالا اما خبر «ممنوع الکاری تلفنی» محمدرضا حیاتی(که او هم تا همین چند وقت پیش گوینده‌ مورد علاقه سازمان محسوب با تجلیات حزب‌اللهی شناخته می شد) آن هم حول ابراز ارادت او به «ابی» منتشر می شود.


آیا بسامد بالای تکرار اسم «ابی» و شبکه‌های سعودی لندنی در پیوند با چهره‌های شناخته شده سینما و تلویزیون و موسیقی در داخل اتفاقی است؟
چگونه است که محمدرضا حیاتی، کسی که هویت و تشخص خود را از بابت اعلام خبر رحلت امام به دست آورد و زمانی در برنامه «صندلی داغ» از دیدن خواب پیامبر اکرم(ص) سخن گفت، درست در زمانی که هنوز بحث  جدل کلامی چاووشی با زن ابراهیم حامدی در شبکه‌های مجازی داغ است،   به ناگهان در یک تاکشوی اینترنتی با حال و هوای جوانانه ظاهر می شود و دقیقا عکس محسن چاووشی برای اظهارنظر مقابلش قرار می گیرد، تا لاجرم بحث به همان جدل کلامی کشیده شود؟ حیاتی در این برنامه، چنان که گویی از قبل برای این سوال آماده و مهیاست، در قالب یک «سلبریتی» سینمایی فرو می رود و از «ارادت» سالیان خود به «ابی» می گوید که انگار نه انگار سال‌ها با ظاهر و صدای شق و رق اتوکشیده یک مدل و یک سبک اخبار گفته و نماد کم‌تحرکی و سلیقه بیات شده در بخش‌های خبری سیماست. از قضا مجری برنامه هم تاکید می کند که قصدش از نشان دادن عکس چاووشی رسیدن به اظهارنظری درباره جدل کلامی چاووشی با مهشید حامدی است.

تک تک میزانسن و چینش این تاکشو، حضور حیاتی، نشان دادن تصویر چاووشی و نوع اظهارنظر «ارادتمندانه» و «مخلصانه» حیاتی نشان از برنامه‌ریزی شده بودن آن می دهد، چنان که حیاتی در ابتدا وانمود می کند اصلا تصویر چاووشی را نشناخته، ولی از ارادتمندان ابی بوده که آهنگ‌های «قبل از انقلاب» او، بعد از «پنجاه سال» برای او «خاطره» است. نحوه ادای این جملات، سرخ شدن چهره و نوع نفس کشیدن او در موقع ادای این جملات، همه نشان از تمرین قبلی او برای این اظهار نظر دارد، مضافا این که، او که ۴۰ سال نان صدا و سیمای جمهوری اسلامی را خورده و شخصیت و هویت اجتماعی خود را مدیون این نظام است، هیچ اشاره‌ای به کامنت زشت و زننده و ضداعتقادی مهشید حامدی در صفحه چاووشی نمی کند. اما بلافاصله باز «ابی» (بخوانید دولت سعودی)، همچون یک «حامی قهرمان» آغوش می گشاید و در توئیتی به ابراز ارادت حیاتی واکنش نشان می دهد و از خبر «ممنوع‌الکاری» او ابراز تاسف می کند. این سناریو «هندی» تر از آن است که از دید اهل فن پنهان بماند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 195
  • در انتظار بررسی: 6
  • غیر قابل انتشار: 63
  • IR ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
    بوی نجاست توالت لس آنجلس کل عالم رو برداشته، باورم نمیشه هنوزم یک عده خواب باشن
    • IR ۲۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
      ابی مفنگی کیه که ارادتمند داشته باشه
    • IR ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
      حیاتی حق دارد. خوب می داند وقتی نظام سقوط کند یکی از اعدامی ها و یا حداقل اخراجی ها خواهد بود. پس باید با ابراز ارادت به ضد انقلاب حداقل رزومه سیاه خودش را تا حدی تلطیف کند.
    • فقط اعدام IR ۲۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
      حیاتی باید اعدام بشه .
    • DE ۲۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
      از نظر شماها هر فردی تا زمانی خوبه که طرفدار شماها باشه دیگه تمومه...
    • صادق IR ۲۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
      2 13
      .... ((یه جوری دوری و یه جوری گم شدم که باورم نمی شه کسی که عاشقه محاله بگذره از اون که زندگی شه)).... قسمتی از تیتراژ زندگی پس از زندگی
    • IR ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
      82 27
      حالا طرفدار ما هم نبود، حداقل در زمین آل سعود کودک کش نباشد
    • IR ۰۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
      47 23
      انقلاب امام به جهان وعده ظهور داده و انشاءالله همانطور که همه دشمنانش تا الان به زباله دان رفتند و اکنون هم بوی الرحمن بزرگترینشان بلند شده چشم انتظاران سقوطش را حسرت به دل خواهد گذاشت تا خداوند چه اراده کرده باشد و چه فرق است بین فدایانش از حاج قاسم و حججی با بریدگانش که این سالها ثابت کرد ارض خود بردند و هیچکدام به گندم ری نرسیدند
    • جوجه تیغی بدنساز IR ۰۵:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
      11 33
      به بورکینافاسو گنه کرد برزگری، به لندن زدند گردن آهنگری. زن ابی حرف گنده تر از دهنش زد و محسنم کوبید کف کله ‌اش، چه ربطی به خود ابی داره؟؟؟؟؟؟؟؟ چرا گودرزا رو میریزین تو شقیقه ها؟ چرا ماستا رو میبافین به قیمه ها؟
    • IR ۰۶:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
      31 15
      آخه ۲۱۴۵ بی وجود واقعا با خودتون چی فکر میکنید؟ که میان براتون براندازی میکنن و ایران رو دو دستی تقدیمتون میکنن؟! بی وطن خائن، اولین برنامه شون که حتی قبل از انقلاب هم درصدد انجامش بودن تجزیه ایرانه، میفهمی یا خودت هم جز باند تجزیه گرهایی؟
    • به IR ۰۰:۵۶ - IR ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
      6 61
      این وعده دروغی است که خودتان به خودتان دادید. قرار نیست خودتان هم دروغهایتان را باور کنید. نه آن دولتی که قبل از ظهور از مشرق می آید جمهوری اسلامی است و نه محلش در ایران است. بنا به فرموده صریح امام باقر علیه السلام منظور از آن مردمی که پیامبر فرمود از مشرق می آیند و حکومت صالحان پیش از ظهور را می سازند مردم شیلا هستند. شیلا یعنی کره. (شمالی و جنوبی). در زمان امام باقر علیه السلام این کشور شیلا نام داشت. پس صبر کنید تا کره شمالی و جنوبی متحد شوند و مردمش هم مسلمان شیعه شوند و جنگهای بین شیلا و چین طبق فرموده امام باقر علیه السلام رخ دهد تا بعدها ظهور اتفاق بیفتد.
    • به IR ۰۶:۵۳ - IR ۰۷:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
      44 62
      نه من ضد انقلابم و نه تجزیه طلب. اما احمق هم نیستم. جمهوری اسلامی با اینهمه نفوذی و بی کفایتی در آستانه سقوط است و تجزیه ایران هم حتمی و قطعی است. فقط باید امیدوار باشیم بعد از تجزیه بدتر از شرایط بوسنی و یوگسلاوی رخ ندهد.
    • عبداله IR ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
      29 14
      عالی گفتین: گرچه در مملکتی با جمعیت ۸۵ میلیون نفر، که دریایی از استعدادهای جوان و تحصیل‌کرده در حوزه‌های مختلف را در خود جای داده و از قضاء علاقمندان به گویندگی هم در میان جوانان آن، بسیار زیاد است، حفظ حیاتی نوعی بی‌عدالتی توام با بدسلیقگی است.
    • در پاسخ به کاربر21:45 IR ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
      6 9
      شتر در خواب بیند پنبه دانه .......
    • IR ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
      8 6
      صداو سیما و مراکز فرهنگی باید یک میلیونیوم از بودجه ای که میگیرن یا نه بدون هیچ هزینه ای خبرنگاران و مجریان به ویژه شاخص خود را پیش اساتید اخلاق و عرفان ببرند تا کمی سبک زندگی،‌تفکر و رویکردشان نسبت به عالم هستی عوض شود، بلکه بعد از یک عمر خبر خواندن در نظام جمهوری اسلامی با الفبای اسلام آشنا شوند
    • IR ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
      21 17
      اتفاقا تو هم تجزیه طلبی هم ضد انقلاب، و اون چیزی که نمیشه جلوش رو گرفت تجزیه اتحادیه آمریکاست
    • IR ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
      6 9
      ۲۱:۴۵. ای تف به روت بیاد خائن دهن گشاد . تو مطمئنا اولین خائن به نظامی . حیاتی هفتاد سال با انقلاب بوده توی فلا فلان شده معلوم نیست از کدوم جهنم دره ای هستی و عاقبتت چی باشه!
    • IR ۲۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۸
      2 3
      افرین مشرق مدتها بود منتظر یک چنین روشنگری درباره این مثلا خوانندگان مزدور بودم اصلا این یارو ساسی خیلی اشکار و تابلو به سمت نوجوانان هجوم اورده و با روح و روانشان بازی می کند تابلوست هدفش بی عار و الوده کردن بچه هاست در یکی از ترانه هایش می گه اول اینستا بعد کتاب خخخخ ابی هم که شمشیر از رو بسته باید فکری برایشان کرد
    • بهروز JP ۰۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
      0 0
      تا یکی ازینا که تا دیروز بخاطر همکاری باشما عزیزکرده بود وبقول این گزارش سدراه جوونهای بااستعداد شده بود
  • IR ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
    ابی صدای مردم ایران است
    • IR ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
      زرشک
    • IR ۲۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
      صدای نشینمنگاه مردم در خلا خخخخ
    • IR ۲۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
      صدا مردم ایران در ال سعود چه میکند
    • IR ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
      81 12
      صدای مردم ایران قبلا شجریان بود که عوض شد؟
    • SE ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
      92 15
      البته در دستشویی!
    • مرتضی فرشیدفر IR ۲۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
      46 10
      لطفا فقط در مورد خودت صحبت کن . مردم ایران خودشون زبون دارن
    • محمد IR ۲۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
      36 8
      نان وهابیت وحشی رو بخوری همین میشه شرف نباشه چی میشه
    • IR ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
      43 6
      اُبی صدای گله گاوهای سعودی هست که سر در آخور آل سعود داره و براشون ماما میکنه یک دائم الخمر بی بندوبار بی اعتقاد صدای ملت ایران نیست
    • IR ۰۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
      18 31
      22:21 همينه كه بشماها ميگن اوباش. چون نمي توانيد بامنطق و ادب بحث كنيد. همه چيز با بد دهني وفحاشي مي خواهيد بنفع خودتان ضبط كنيد البته مردم ديگه اين متحجران را بخوبي مي شناسند. بهتره اصلا ابراز وجود و كامنت گذاري نكنيد. شايد يك از هزاران شما آدم باشد و آبرو او را هم شماها مي بريد!! سانديس خوب ميرسه؟
    • IR ۰۶:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
      21 15
      حیاتی صدای جیب خود و امثال خودش است ..
    • ایرانی IR ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
      5 14
      نرود میخ آهنین در سنگ . کلا غرب زده ها مغزی اگر داشته باشن فسیل شده و برایشان هرچه دلیل و منطق بیاوری عین یاسین خواندن در گوش خخخخخ... است
    • رامین US ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
      10 4
      خطاب به 00:30، اوباش تو هستی مزدور که از کود انسانی آل سعود و آمریکا و اسقاطیل همزمان تغذیه می کنی بدبخت، مشخصه کودهای انسانی هم سروقت بهت می رسه بدبخت، حالا که اربابت اوضاعش خیطه، زبون دراز شدی؟ راستی نرخ پوشک بزرگسالان تو آلبانی چنده؟!!!!!!
    • IR ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
      4 1
      صدای مردمی که در عربستان میخواند.
    • سوخته IR ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۸
      2 2
      ابی لیاقت تولت مردم ایران بودن را هم ندارد چه رسد صدای مردم ایران باشد
    • IR ۰۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
      0 0
      ابی صدای حیوانات جنگل آمریکاست نه صدای مردم شریف ایران
    • مرد IR ۰۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
      0 0
      ابی نماد وطن فروشی است
    • آنتی ابی و آنتی وطن فروش IR ۰۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
      0 0
      صدای مردم ایران مردها و زنهایی هستند که پای وطن ایستادن نه ابی و شبه مردهای بی غیرتی که رفتن و به باده گساری مشغولند
  • IR ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
    91 54
    خدا همه شون رو لعنت کنه. انشاله صدا و سیما برای همیشه حیاتی رو ممنوع الکار کنه.
    • IR ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
      10 17
      یک عمر خدمت با یک جمله نابود شد حتی شیطان هم در زمان سرکشی و رانده شدن در ازای خدمات گذشته اش از خداوند درخواستهایی داشت که اجابت شد این تند روی ها را به نظام نچسبونید اینها هیجانات جوانی و سودای قدرت طلبی است و اما آقای چاووشی همسر ابی به شما توهین کرد شما به صدای ابی تاختید در حالی که قبلن ابی از صدا و سبک شما تمجید کرده بود نباید به یک خواننده که در بین همنسلان شما بسیار طرفدار داره توهین کنید حیاتی هم از صدا و ترانه های ابی تعریف کرد وبا گرایشات فکری و سیاسی اون کاری نداشت در کل ابی به خاطر نزدیکیش به آل سعود از چشم خیلی ها افتاد و خودش رو خراب کرد
  • IR ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
    88 14
    علی الخصوص اینکه حیاتی بسیار بیشتر از خیلی های دیگر خطوط قرمز را میشناخته و میداند
  • IR ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
    95 19
    تلویزیون نیاز به یک خانه تکانی اساسی دارد...اغلب مجریان و نیروهای فعال در تلویزیون دل در گرو اون ور آبی ها دارند، چطور میشه از اینها انتظار کار فرهنگی در جهت اهداف نظام و مردم داشت؟
    • حمید US ۰۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
      14 4
      انور آب هیچ خبری . ایران دشمن بد جنسی بنام سعودی دارد که به زن و بچه خود رحم نمیکند چه برسد به ایرانیها . اینهای هم مثلاً سلیبریتی میباشد و با نان و نمک ایران مشهور شدند ؛ خوب میدانند که آل سعود آدم بحساب نمیایند ( گاو شیر ده ) ولی بخاطر چند دلار ، چوب حراج با آینده و گذشته میزنند . باشد......
  • احمد IR ۲۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
    96 14
    متاسفانه صدا و سیما افراد را بزرگ میکنند به نحوی که برای این افراد سوء تفاهم بوجود می آید که چه خبر است!! مشکل از صدا و سیما است که پس از بازنشستگی او را نگه داشت والا اگر ایشان رفته بود آلان بزحمت کسی یادش می آمد که او گوینده اخبار بوده است. آخه آقای حیاتی یک کارمند معمولی است و طبیعتاً میتواند به هر کسی علاقه داشته باشد، نباید بی جهت افراد را بزرگ کنید!! همین عمل را صدا و سیما با اقای محسن تنابنده کرد!! قبل از پایتخت از عموم مردم چند نفر!! واقعاً چند نفر ایشان را می شناخت؟ حالا با سیمای جمهوی اسلامی معروف شده و خط و نشان می کشد!!
    • مرضیه IR ۰۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
      22 3
      منم با نظرتون موافقم اینهمه جوان بیکار انوقت باید بازنشسته ها رو دوباره سرکار
  • IR ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
    87 14
    حضور این آقا در پایتخت و باند محسن تنابنده غافل موندی . این رشته سر دراز دارد
  • IR ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
    68 48
    ابی با اون دماغ کج و صدای خش دار و دو رگه اش چطور خاطر انگیز میشه بیشتر حال بهم زن انگیزه
    • IR ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
      50 11
      نه از اخلاق دور نشو اخوی. ما با افکارش مشکل داریم چهره ش رو مسخره نکن
    • IR ۲۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
      11 17
      اکثریت نژاد ایرانی بینی خمیده رو دارن در واقع بیشتر سفید پوستان این طورند حال بماند عمل زیبایی برخی را تغییر داده ولی شما به آفرینش خدا عیب می گذارید و مانند شیطان رجیم هستید و نان به نرخ روز خور پس دم از حق نزنید با ان افکار منحوس!
    • IR ۲۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
      11 10
      نگاه این ابی کفتار چه بلایی برای حیاتی ایجاد کرد خودش اون ور عرق خوری می کنه این بنده خدا سر سادگی ابروی خودش را برد اخه حیاتی کله کچلت و مشکلای دیگه ات بست نبود چه می کنی با خودت من حیاتی را دوست دارم زنده باد حیاتی
    • IR ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
      1 6
      ۲۳۳۶الان من یک دماغ ابی گفتم چون در صدا تاثیر داره ولی تو بمن شیطان گفتی بهتر خفه شید بجای نظر دادن
  • IR ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
    14 6
    دیده گسترده،
  • شهاب IR ۲۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
    57 12
    نون این را میخوره به اون عرض ارادت داره
    • IR ۲۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
      23 30
      نون ایرانی بودن و حق حیاتش را می خورد. خداوند انسان ها را خلق کرده و حق حیات از آب و نان داده است. چگونه اب و نان و کار را مصادره کرده اید.
    • TR ۰۶:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
      12 2
      همه ایرانی که در استخدام جمهوری اسلامی و آنهم صدا و سیما نیستند! حیاتی هم برود شغل آزاد بگیرد تا نان جمهوری اسلامی را نخورد.
  • IR ۲۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
    34 6
    دشمن به خاطر تبلیغات برای خودش درصد جذب عوامل رسانه ای ایران است ما باید در برخوردهایمان مراقب این شرکت باشیم تا کمکی به آنها نکرده باشیم
  • IR ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
    46 14
    میخوان تابو شکنی کنن از گوهر خ تا مهناز الف و الان هم حیاتی و صبا ر که از یک خواننده ی دیگه(ش) حمایت کرد
  • IR ۲۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
    4 18
    چقدر حقير شديد كه آدمايي رو كه يكروز بهتون خدمت ميكردن اينجوري ميندازين سطل آشغال، البته از شما عرزشي ها جز اين انتظاري نيست
    • IR ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
      10 5
      از شما طرفدارای برعندازای خاک عنداز هم بیش ازین انتظاری نیست!
  • DE ۲۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
    43 13
    ابی یک‌ خائن مثل بقیه خائن های ایرانی در خارج کشور هستش .
    • IR ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
      2 2
      در اینکه رژیم سعودی جنایت پیشه هست فقط خودشون شک دارن. اما شما لازم نکرده ژست فداکار بگیری !!!!!!!!!!!!!!!!!! هر سال سازمان اوقاف خودمون ملت را روانه این رژیم کودک کش کرده و پول به جیب می زند!!!!!!!!
  • IR ۲۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
    23 43
    اگه ابی اجازه داشت داخل کشور کنسرت برگزار کنه نمی رفت عربستان
    • سعید IR ۲۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
      15 7
      لابد اگه مسعود رجوی هم رئیس جمهور میشد نمیرفت عراق.
    • IR ۰۶:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
      6 6
      بله در دنیا فقط دو کشور وجود داره یکی ایران یکی عربستان!!!!
  • مرصاد IR ۲۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
    42 5
    خیلی وارد جزئیات نشویم ! اما واقعیت این است که دشمنان ؛ بصورت شبانه روزی ، در حال برنامه ریزی ، در جهت تخدیر و شستشوی مغزی جوانان و نوجوانان ما هستند ! و متاسفانه در نقطه مقابل ؛ مسئولین فرهنگی ما ، در خواب و غفلت دائمی !!
    • امیر IR ۲۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
      4 15
      این حرفها توهمه. دشمن دشمن کردن این حرفها فرافکنی و انحراف اذهانه
  • علی IR ۲۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
    28 6
    ابی شده جیره خوار عربستان یه عده در داخل دنباله رو توف به نان کثیف آل سعود هرچی مملکت فروش
  • BE ۲۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
    32 3
    عجب -- ارادت به کی دارند ... یک مشت خود فروخته ؟ یک مشت بی هویت ؟ حدس میشه زد چرا ... هوس دیار انها رو کردند ... فکر میکنند از غافله دجال عقب ماندند !
  • IR ۲۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
    7 3
    حیاتی سالها زحمت کشیده و جزء گویندگان محبوب بوده حالا درست نیست سر یه موضوع اولا توانایی اورا زیر سوال ببریم و دوما دو دستی هل بدیم و بندازیم بغل دشمنامون..... پس جذب حداکثری چی میشه؟ دوما بنده خدا بعدش که یه کلیپ داده و به نوعی عذرخواهی کرده..... امیرالمومنین فرمودند حتی اگر رفیقت عذری نداشت برای او عذر بتراش حفظش کنیم نه طردش
  • حسین IR ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
    36 5
    اقای حیاتی! یادته تو خندوانه گفتی خواب دیدی خبر ظهور رو میگی ؟
  • مختار IR ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
    29 4
    شرم و ننگتان باد مخصوصا اونایی که نان انقلاب خوردند و شخصیت و نام از این نظام گرفتند و الان به دریوزگی وهابی سعودی کودک کش عربستانی میرن و به ایران و ایرانی خیانت کردند شما پست تر از اونی هستین که بشه بهتون گفت انسان خواهیم دید که این ننگ بزرگ بزودی نابود و پست و ذلیل تون خواهد کرد
  • پ IR ۲۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
    44 31
    اولا موسیقی بد نیست ئوما منطور حیاتی این هست که امثال ابی ادم نکشتن باید بتونن بیان به وطن خودشون طرف صاحب روسپی خونه بود داره زندگی خودشو میکنه شما مشرقی ها هم دست از سر ملت
    • IR ۰۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
      9 3
      دوست عزیز حمایت از رژیمی که دائم دستش به خون کودکان بیگناه آغشته میشود و بارژیم های آمریکا وغرب موسس داعش بوده یعنی سهیم بودن در جنایت اونا ،بیدار شو!!!!!!!!
  • IR ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
    21 12
    پیر خرفت
  • محمد IR ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
    6 5
    جان ما چرا یه هو همه چی ، خدا وکیلی من از تومیپاچم انقدر حجمه
  • IR ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
    15 4
    گزارش قابل توجه و جالبی بود
  • IR ۲۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
    11 9
    این حیاتی رو باید بگیرن ...
    • IR ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
      0 0
      چشم حتما، قربان خودتون رو بزاربن جای اقای حیاتی بعد قضاوت کنین. ابی خره کیه
  • محمد IR ۲۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
    14 4
    اين افراد درواقع حيوانات دست آموز نظام سرمايه داري اند كه براي افزايش سود بيشتروانحراف افكار عمومي از وقايع اصلي جهان نگهداري ميشوند تا تاريخ معين
    • IR ۲۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
      3 2
      شما برید اون دزد های قوه قضائیه را بگیرید حیاتی پیشکش
  • سعید IR ۲۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
    19 15
    بعد از چهل سال کجا رسیدیم که یک خواننده شده خط قرمز و تاثیر گدار و براش یک صفحه گزارش تهیه میشه
    • IR ۲۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
      5 1
      فکر و تحلیل که نباشه همین سلبریتی های مزدور عربستان برامون رئیس جمهور تعیین می کنن!
    • IR ۰۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
      3 0
      خودتم میدونی که فقط ۱خواننده نیست جیره خور سعودیای جنایتکار وحشیه یعنی دشمن ایران و ایرانیه و توهین به عقاید مذهبی بیشتر از یک میلیارد آدم و....دیگه خوانندگیش تو اینا گمه
  • IR ۲۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
    4 0
    در تربیت و رشد هنرمندان انقلابی خیلی کم کاری کرده ایم در این زمینه که یکی امر بسیار مهم است باید به طور جدی فعالیت شود
  • د،علی،وفا IR ۲۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
    2 0
    سلام الهی ای فلک خواهم نگردی اگر دور سر حیدر نگردی من با واسه این دعوای سلیقه ای کاری ندارم ، از یه طرف نمیشه نگاه کرد و نوشت . آسایش دو گیتی تفسیر این دو بیت است با دوستان مروت ، با دشمنان مدارا اما موضوع حضرت امیرالمومنین علی (ع) مدارا ندارد . دم آقا محسن گرم .
  • شهریار IR ۲۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
    19 2
    سلام. بنده تفاسیر مختلف نسبت به این سخن آقای حیاتی را خواندم. و نظر خودم را عرض می کنم. آقای حیاتی در طول خدمتش در سازمان متبوعه خوب عمل کرد و البته افراد مشهور اظهاراتشان و حواشی شان تفسیر می شود و سلایق مختلف بازتاب های متفاوتی می سازد. اما ابی . گوگوش. هایده. و... ما بدور از هر گونه گرایش ابتدا اینها را هنرمندانی بدانیم که نقشی در موسیقی این سرزمین دارند و با این هنر زندگی می کنند.ما هم بدور از گرایش ها و علائق سیاسی ممکن است به هر یک از آنها علاقه ای در درون خود حس کنیم. بعضی از این صداها بخشی از خاطرات ما هستند. هنرمندان به دلیل منافع ممکن است اجراهایی داشته باشند که خوشایند نباشد. اما برای جذب آنها ما چه کرده ایم؟ یادم هست در زمان اهانت سلمان رشدی آقای معین ترانه ای در دفاع از قرآن و حمله به سلمان رشدی اجرا کردند. آیا به واقع این حرکت آقای معین عمق و ریشه حقیقی ایشان نبود؟ در بهشت کسانی را می بینند و با تعجب می گویند ما اینان را اشرار می پنداشتیم. بهتر است به کارنامه خود نگاه کنیم من فکر می کنم جنس ایرانی متفاوت است. خوب است و دوست داشتنی ما چیزهایی داریم که هیچ گاه نمی شکنیم. امروز هجمه ها به باورهای ما بسیار است. ای کاش ما این هنر را می داشتیم که کاری کنیم که امثال آقای ابی و معین به سمت ارزش های ما بیایند و بخوانند و منافعش هم نصیب بازار و هنر خودمان می شد. اما ما کسانی را برای همیشه طرد شده می پنداریم در حالی که می توانستند به خانه برگردند و ... چوپان گله اش را جمع می کند . آنها را رها نمی کند. آقای حیاتی من بغض شما را در زمان رحلت امام به یاد دارم آن بغض واقعی بود. و .... ما شما را دوست داریم .امام را دوست داریم آیت الله خامنه ای را دوست داریم. انقلاب و شهدا را دوست داریم. گاهی سیما بینا و گوگوش هم گوش می کنیم. اگر لازم باشد روی مین می رویم برای این آب و خاک. ما اخراجی ها هستیم.
    • IR ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
      9 11
      خود را با این حرفها فریب می دهید. دوستی و دشمنی فقط برای خدا معنی دارد و بس. حتی کسی که بهانه علاقه به صدای زیبای قرآن داعشی ها و وهابی ها آنها را دوست داشته باشد یکی از آنها است. کمیل صدای یک قاری را شنید و بسیار لذت برد. حضرت علی علیه السلام روز جنگ نهروان جسدی از خوارج را به کمیل نشان داد و فرمود این همان قاری بود که تو از صدایش لذت می بردی.
    • IR ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
      0 3
      یعنی تو واقعا نمیدونی که نظام ظرفیت چنین کاری رو نداره ؟ یعنی واقعا هنوز بعد از 41 سال متوجه نشدی ؟ همین دو سه روز قبل یه آخوند جوان از معین تعریف کرد و گفت کاش بتونه برگرده ایران ، فورا مسئولیتش رو ازش گرفتند. برو اخبار رو بخون. فقط بخاطر یک اظهار نظر ...
    • IR ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
      9 0
      شما علی را دوست دارید گاهی هم سر سفره معاویه می نشینید!!!! داداش یا اینوری یا اونوری وسط و نخودی و بی طرف و هم از توبره هم از آخور و هم خدا و هم خرما نداریم!!
  • IR ۲۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
    6 1
    وقتی کسی از کشور و ملیتش به هر دلیل طرد میشه ناخواسته جذب ملیت های دیگه میشه چون برای ادامه زندگی ناچاره ولی زیر بار کسانی رفتن که با مردم ایران رفتار خوبی نداشته اند بسیار غم انگیزه البته علایق هر کس به خودش مربوطه و نباید از خواب تا خیال و ارادتش رو همه جا فریاد بزنه تا هر کسی شخصیت او را به چالش بکشه کشور ما نیاز به صلح و آرامش داره با تند و تیز کردن بحث های مزخرف اختلاف برانگیز خطرناکه مثلا مشکل مملکت ما ابی و حیاتی و علایق آنهاست یا مسائل دیگه این هیاهو برای هیچ و تجارت حاشیه است فقط این آقا توی حاشیه نبود که اونم به لطف شما اومد در این که عده ایی هموطن به ظاهر هموطن و در باطن به خاطر منفعت و خودخواهی و نادانی نقش دشمن رو برای اکثریت بازی می کنند شکی نیست معلوم الحال و شناخته شده اند و حسابشان با مردم است اما رو دادن به این افراد ناخواسته در پازل دشمن بازی کردن است!
    • IR ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
      7 0
      این همه خواننده و بازیگر بودند که بعد از انقلاب اتفاقا ماندند و جذب انقلاب شدند و یا با آن همکاری کردند. مگر ضرر کردند؟ ابی یک فرد فاسد و مبتذل بود و هست و کسی تا سنخیت با او نداشته باشد محال است از او خوشش بیاید.
  • IR ۲۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
    7 5
    متوجه شدین هرکی میاد توسیستم فاسد میشه از خاوری وقاصی رشوه گیر واحمدی نژلدها وخاتمی ها وبگیر برو تا مجری خبر وغیره وذالک به نظر شما چرا این آب اینقد گلآلوده اشکال از کجاست
    • احمد IR ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
      1 0
      برای چی اسم احمدی نژاد رو گذاشتی کنار بقیه لیست فاسدان؟ احمدی نژاد بعد ریاست جمهوری میلیارد رفت بیرون یا وزیراش؟
  • Amir IR ۲۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
    3 0
    اینقدر همسال ابی را در شبکه اجتماعی بزرگ نکنیدفکر می کنند کسی هستن همسال ابی اگر شرف وغیرت داشتن که کنسرت در عربستان اجرا نمی کردند
  • Faridon.gh4848 IR ۲۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
    1 5
    همه اش داستان بود هرکس حق دارد حس و عقاید شخصی آزدانه ابراز کند متاسفانه هرکس براساس سلایق صدا وسیما نباشد ممنوع التصویر میشود بس فردوسی پور بدبخت هم با اجنبی ها بود بس کنید فضای بیشتر به مردم بدید
    • IR ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
      2 1
      نمی دهیم. فضا برای کمک به فساد اخلاقی نمی دهیم. اینجا خوکدانی نیست.
  • ملت IR ۲۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
    0 0
    شماهااسلامی ووووومی باشید واسه هفت پشت مردم بسه .واسه هم نوشابه باز نکنید
  • مهدی IR ۲۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
    1 0
    آدم همه کاره باشه ولی نسبت به وطنش بی غیرت نباشه ابی وطن فروش داره واسه رژیم کودک کش آل سعود با عربده کشی هاش تبلیغ میکنه هر کی مرید این بی غیرت بی حیا باشه خودش بویی از حیا نبرده خدا عاقبت ما رو به خیر کنه
  • IR ۲۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
    0 0
    وقتی که به یکنفر لطف میکنی میشه این، بازنشسته باید برود خانه ، نباید اجازه کار بهش میدادند که کار به اینجا برسه، مثل جناب تاج که بعد از بازنشستگی با اون قرارداد گند زد به بیت المال
  • IR ۲۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
    1 0
    به قول خود نویسنده، کسی که استعدادی نداشته صرفا چون مورد علاقه جریانات حزب الله بوده بیش از سی سال گوینده اول تلویزیون می شود. اقرار از این بالاتر ؟ مشرق چاپ کن اگر معتقد به شایسته سالاری هستی!
  • IR ۲۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
    2 8
    شما مشرقی ها و طرفدارانتون هیچ نظر مخالفی رو تحمل نمیکنید. هر کسی غیر شما فکر کنه ضدانقلاب و خائن و وطن فروش و لیبرال و ..... است. مصداق بارز کوته مغزان کوته نظر شماها هستید. ببینید چی هستید که به خودتون هم رحم نمیکنید. حتی افرادی که سالیان سال از نظرتون خودی بودن با یه کلمه یا جمله اشتباه از روشون رد میشید و نابودش میکنید. ننگ بر شما و مغزهای کوچک زنگ زده تان!
    • IR ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
      4 0
      دقیقا همینطور است. چون شیطان که شش هزار سال عبادت کرد و معلم ملائکه بود با یک سجده نکردن ناقابل شد شیطان رجیم جهنمی. سقوط از پرتگاه خیلی راحت است.
  • IR ۲۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
    1 3
    میخواین همه‌مون رو بفرستین آشویتس از دستمون راحت شین. راه حل نهایی رو اول رو ما تست کنین، جواب گرفتین برین سروقت اسرائیلی‌ها.
    • IR ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
      2 0
      حیف نیست برای سوزاندن شما کلی هزینه کنیم؟ یک سنگ برای کوبیدن برای سر شما از حقتان زیاد است.
  • یک ایرانی با افتخار IR ۲۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
    0 0
    به جان خودم که من از این یرگه ابی بهتر می خوانم من اهنگ های محلی می خوانم خیلی عالی و توپ ان مرتکه مانکن که ول معطل است به حال کشورم تاسف می خورم که هر چه آشغال است بولد شده این همه خواننده معرکه داریم بحث از چند تا کره خر خارجی است زن ابی هم همه چیز خورد چیزی نگفت لقمه سعودی نجس را که خورد عررش گرفت و بدپوزی کرد پول سعودی ها را بدهند گوشت خوک بخورند چند صباحی دیگر نفس نحسشان را بکشند و بروند به درگ پیش رفیق هایشان
  • IR ۲۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
    0 1
    سر پیری و معرکه گیری.
  • IR ۲۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
    3 1
    اقای حیاتی مرد شریف و خوبی است قاطی ان ننگ های مملکت نکنیم زندگی ها سخت شده ادم دوست دارد یک صدایی از سینه ای سوخته بشنود البته برای آقای حیاتی اشتباه شده صدای بعضی ها از سر بدمستی و عرق خوری و شیره کشی سوز گرفته خلاصه انسان شریف را با ننگ ها یک جا نکنیم
  • همکار حیاتی IR ۰۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
    5 2
    چند سال بنده جناب حیاتی به کارگردان بخش خبر ساعت 21 گفته بود خواب دیدم که خبر ظهور آقا امام زمان عج رو میگم....این سیاست دفع حداکثری و جذب حداقلی شما واقعا در دنیا نوبر هست!!!!!
  • Javad IR ۰۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
    1 3
    خداییش از کجات در آوردی انقد تهمت زدی ؟ اگر وجود دارین دزدان و اختلاس گران داخلی رو راجبشون مطلب بزنین نه هنرمند رو
    • IR ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
      3 0
      اگر ابی هنرمند است برای اسم هنر باید عزا گرفت. شما و اختلاسچی ها دستتان همیشه توی کاسه بوده و هست
  • عاشق خدا IR ۰۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
    1 2
    بس کنید این تحلیل های چرت و پوسیدتون رو که این نسل رو سوزوند بس کنید توروخدااا تا احدی خلاف شما فکر میکنه خلاف شما اظهار نظر میکنه فورا و صراحتا ب اون توهین و وقاهت ب خرج میدین راه شما راه ترکستان است جناب حیاتی الان شد سلیقه بیات شده؟؟؟!!! داشتن تفکر شما اولین شرط درجا زدن فرهنگی بس کنید این روند پوسیده و پوپولیستی هم جناحانتون رو
    • IR ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
      3 0
      درجا زدن که خوب است. بهتر از ارتجاع و بازگشت حیاتی به 50 سال قبل است
  • مسعود IR ۰۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
    4 3
    یعنی نظر شخصی یک انسان درمورد خواننده مورد علاقش اینفدر مهمه که تمام زحمات این فرد نادیده گرفته شود به دیگران چه ربطی داره حیاتی چه اهنگی علاقه داره
  • IR ۰۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
    3 0
    فقط فکر کنید خدایی نکرده مثلا جمهوری اسلامی ایران نباشد ایا ایران جایی ارام برای زندگی تمام اصحاب فتنه ضد انقلاب و ایادی ایشان خواهد بود ؟
  • اناری IR ۰۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
    2 1
    آقای حیاتی واقعا حیف نبود ۳۰سال خدمت خالصانه خود را فدای شخص دیگری کنید؟
  • IR ۰۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
    2 0
    حقوق مجریان صدا و سیما چندبرابر کارمندان دولت است. یعنی فقط با حرف زدن کلی حقوق میگیرند. حالا مقایسه کنید با حقوق ناچیز نیروی انتظامی و کارمندان دادگستری که حتی از جان خود هم میگذرند... مشکل در این ها است.
  • IR ۰۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
    2 4
    حیف است کسی که چهل سال بعد مردم و انقلاب خدمت کرده را کنار بزنیم حیاتی محبوب مردم است
    • IR ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
      3 0
      حیف بود زبیر جهنمی شود اما شد.
  • IR ۰۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
    2 0
    از نشانه های زمان ظهور همین دین فروشی‌های وطن فروشی‌ها است
  • IR ۰۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
    0 0
    بوزینه ها ی گناهکار صفت مناسب اینها ست.
  • IR ۰۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
    2 0
    من آقای حیاتی رو یک هموطن محترم میدونم که عموم مردم ایشان را دوست دارند. اما سادگی ایشان در ابراز نظر و سوء استفاده قراردادن ایشان در اهداف پلید شبکه های غربی، عبری و سعودی دستمایه ای شد تا این جریانات بروز پیدا کند.
  • شهریار IR ۰۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
    6 6
    در ثبت نظرات منصف باشید . به نظرم درست نیست یک انسانی که با صداقت حرف دلش را گفته تخریب می کنند. یعنی شما هیچ کدام از صداهای بیرون را دوست ندارید؟ روزی در نماز جمعه از مرحوم آیت الله رفسنجانی شنیدم جوانی که تا دیروز چشم آمنه جام شرابش بود... امروز اشاره به تحول عظیم انقلاب در روحیات... اما اساسا چرا افرادی را دفع می کنیم در حالی که از همان جنس در صدا و سیمای پس از انقلاب داشته ایم؟! چرا به محض بروز یک گرایش کاملا نفی می کنیم این آسیب زا است. بیشتر از خود سمپاتی و اظهار علاقه. ما هیچ کاری را تقریبا با برنامه انجام ندادیم. یک روزی کمیته موی سر مردم را توی خیابان با ماشین کوتاه می کرد. این رفتارها اشتباه بود. خوب رشد کردیم یا مجبور شدیم فهمیدیم اینطور نمیشه کشور داری کرد. خیلی ها هم دوست دارند آزادی هایی داشته باشند. نداشتن این آزادی ها چرا آنها را تبدیل به ضد حکومت می کند. روش ما در این مورد شبیه و ادامه همان تفکر کمیته است. آن قسمت از مردم که به خاطر نداشتن آزادی هایی که شرعی نیست مخدلف شده اند بهتر است تکلیف به اجبار نشوند تا از طیف مخالف سیاسی نظام خارج شوند.به نظرم 99 درصد از اینها غیر از این چیزی نمی خواهند و اگر فضای دلخواهشان فراهم شود اساسا به این فکر نمی کنند که حتی نام حکومت چیست تا بخواهند مخالفش باشند. اما چرا آزادی نمی دهیم و اسبابش را فراهم نمی کنیم من فکر می کنم اینها به دلیل ندانستن تبعات خطرناکتر ادامه این وضع است. جوانان ما برای خوشی کردن به تایلند و ترکیه بروند خوب است؟ دختران ما توسط عرب ها تجارت شوند خوب است؟ یه چرخی توی اینستاگرام بزنید ببینید چقدر دنبال این حرف هستند و دنبال فضای در رویی هستند . شما روزی به جبر تن خواهید داد به این حرف ها اما می توان این انرژی که دارد اقتصاد ترکیه و تایلند را آباد می کند را ذخیره کنید. یک کنسرت از معین برگزار کنید توی تهران بینید چه اتفاقی می افتد. خوب بگویید برای ما این طور بخون. مگه استاد غلوش برای ما اشهد ان علی ولی الله نخواند؟ ازدواج سخته . صیغه را راحت کنید مگر این از اسلام نیست؟ فضا را باز کنید تا این طیف از جامعه مورد سوء استفاده های مختلف جریان ساز دشمن نشود. انعطاف را می توان با ملاحظات شرعی اجرا کرد. ابی می تواند برود عربستان خوب بیاید ایران با قانون ما بخواند مگر اینها که داخل می خوانند الان چطورند
    • فرزند ایران زمین IR ۰۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۸
      0 7
      درود بر شما سخن بسیار زیبا و منطقی .. ایکاش گوش شنوایی بود ! ایکاش !!! میترسم روزی متوجه بشوند که خیلی دیر شده باشد ...
  • IR ۰۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
    3 0
    راست میگن دین نگه داشتن تو آخرالزمان مثل نگه داشتن آتش بر روی کف دسته
  • IR ۰۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
    1 0
    کلیه مطالب فوق وتحرکات دشمنان خصوصا سعودی خبیث یک طرف وکودتای خاموش رسانه ای وتحرکات موذیانه ومشکوک گسترش تلویزیون اینترنتی درداخل ازطرف دیگر! همزمانی وحرکت موازی این دوجریان یعنی...!
  • شهریار IR ۰۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
    4 7
    بنده فکر می کنم ما می توانیم با حفظ اصول و حفظ ضروریات شرع گرفتاری های بزرگی را برطرف کنیم. آنهایی که در فتنه 88 سینه ها را برهنه کردند به هیچ وجه سیاسی نبودند آنها آزادی هایی را می خواهند که ما بلد نیستیم شرعی اش را اجرا کنیم و حتی از شرعی اش هم اکراه داریم البته هیچ وقت با فعل دزدی اینطور رفتار نکردیم که با صیغه حلال می کنیم. اما چون ما بلد نیستیم دشمن آنها را هر از گاهی تبدیل به پیاده نظام خود می کند. تصمیم گیران نظام کی به این حقیقت واقف خواهند شد. الگوی ما باید پاسخ نیازهای طبیعی انسان را بدهد اگر می توانیم طرح اسلامی در این باره بدهیم همه جامعه را با توان مذهبی خودمان و شرایط جسمانی و روحیات خودمان محاسبه کرده ایم و این غلط است. برای خارج ساختن جمعیت متعلق به این طیف از دست دشمن باید طرح داشته باشیم و ظرائف شرعی را رعایت کنیم چقدر زن بیوه می شناسیم که خاطر عرف غلط ما رنج می کشند آیا این سیره و سنت رسول اکرم ص است؟ بعد خود ازدواج اینقدر سخت است که کار به اینجا رسیده. حالا آقای حیاتی گفته ابی خوبه. مگه ابی سر کسی را بریده . شما فضا را برابر نظر خودت طراحی کن ببین ابی چی می خونه؟ معلومه که توی این میدان طرد و تردید که ما درست کردیم جامعه را به گروه های مختلف تقسیم می کنیم این هنر را بیاموزیم که جوان کرد اگر شغل داشته باشد و در آمد هرگز کومله و دمکرات وجود نخواهد داشت. اگر جوان بلوچ رفاه داشته باشد ریگی درست نخواهد شد. درست هم بشود خود بلوچ های وطن پرست تکلیفش را روشن می کنند. ما خیلی دیر به ایرادهایمان واقف می شویم. کاری کنیم مغزها برگردند فضای دلخواه زندگی شان را داخل کشور فراهم کنیم ایرانی اهل خیانت نیست اما اگر چیزی که دوست دارد به او ندهیم می رود از همسایه گدایی می کند آیا پاسخ به این درد ها وجود ندارد یا ما کار نمی کنیم. من هم صدای ابی را دوست دارم اما مرام من نیست صدلی گوگوش را دوست دارم اما باور من گوگوش نیست او برای من یک خواننده است اما اگر دشمن به خاک وطنم چپ نگاه کند مطمئن باشید قبل از همه ی شما در خط مقدم خواهم بود. با این حرف ها خوب ها را خراب نکنید.
    • IR ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
      3 1
      منافق عزیز! چرند نگو. حفظ ضروریات شرع صرفا احکام آفتابه و تطهیر و غسل و جنابت نیست. شرع برای حکومت و جامعه برنامه دارد و اجازه نداده امثال شما با این زبان منافقانه و ژستهای دلسوزانه خود را از خدا هم مهربانتر و دلسوزتر جا بزنید. حد اسلام را می خواهید؟ گفت دختر را بعد از بلوغ فورا شوهر دهید. شما رفتید سراغ فمینیسم و لیبرالیسم. اسلام گفت با تعدد زوجات مشکل زنان بی شوهر را حل کنید؟ مگر گذاشتید؟ حالا برای ویرانه ای که درست کردید چه راه حلی دارید جز ترویج فحشا؟ شیطان از زبان تو می گوید و با انگشت تو کامنت می گذارد.
  • اکبر IR ۰۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
    5 2
    مطمعنم ۹۰ درصد کسانی پیام میزارن نه از اصل موضوع خبر دارن نه اهنگهای ابی گوش کردن... ففط میان یه حرف مفتی بزنن . شریف تر از حیاتی پیدا کرد خبرم کن. کسی که خواب پیامبر دیده. خیلیاتون خواب بابا ننون تا حالا ندید
    • IR ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
      0 0
      از طرز حرف زدنت معلومه چقدر انسان بافرهنگ و باشعوری هستی خخخخ
  • محمد IR ۰۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
    2 3
    بزرگ و کوچکتون یمشت خر نفهمید که جز نون حروم نخوردین ابرو این بنده خدا میبرید. چون حرف دلشو زده. بی شرف اونی که این همه دزدی و فساد میبنه صداش در نمیاد چون ممکنه بشه عین حیاتی و الی ...
  • وطن پرست DE ۰۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
    6 1
    اینها اتفاقاتی هست که از گل الود بودن اب بوجود میاد. مشکل اصلی مسولینی هست که این اب رو گل الود می کنند. مسیرتان به سمت مسولین باشه نه معلولین. از وقتی این فرد تویه پایتخت نقش بازی کرد احتمال چنین رفتاری رو می شد داد. افراد رو در حد خودشون گنده نکنید همین اتفاق ها میوفته
  • حرف حساب IR ۰۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
    4 0
    آقای حیاتی لطفا مصاحبه نکن و نظراتتو واسه خودت نگه دار بذار همون حیاتی محبوب بمانی..
  • IR ۰۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
    2 1
    مشکلی ندارد با ابی هم محشور خواهد شد.
  • IR ۰۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
    2 0
    به نظرم قضیه رو خیلی بزرگش کردند خوب هر کسی از صدایی خوشش میاد فارغ ار اینکه این شخص چکاره ست دوست داشتن صدای خواننده یه سلیقه شخصی ست الان یکی از مداحان دقیقا یکی از ترانه های هایده رو باز خوانی می کنه پس چرا اون ممنوع الکار نشده حالا حیاتی یک مرد رو مثال زده نوحه اون شخص که به صدای زن گوش می ده که خیلی حرام تره من نمی دونم شما با یک اشتباه کوچک بایدحیاتی عزیز رو که یک عمر زحمت کشیده وخبر گفته روباید کلا تخریبش کنید؟!!!! عجب مردم قدر شناسی داریم !!! متاسفانه بی ادبی وبی احترامی تو جامعه مون موج می زنه خدا عاقبت همه مون رو به خیر کنه
  • IR ۰۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
    14 5
    ایییییییییییییش مشرق باز شروع کرد .. حالا نیست هیچکدومتون به ابی گوش نمیدین !!!!
  • مهدی IR ۰۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
    1 2
    كَم مِن عاكِفٍ عَلی ذَنبِهِ خُتِمَ لَهُ بِخَيرٍ امام علی علیه السلام : چه بسیار گناه آلوده ای كه عاقبتی نیكو یافته است!!!***آقای بهجت روی خواندن این دعا تاکید داشتند: یا مُقَلبَ الْقُلُوبِ، ثَبتْ قَلْبِی عَلی دِینِک** فراموش نکنیم که علائمی مشابه علائم ظهور در حال رخ دادن است پس خودمان هم نباید خود را رستگار و نجات یافته تصوّر کنیم! هنوز امتحان نهایی مونده!
  • علی IR ۰۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
    2 0
    صد برابر خائن تر از ابی توو کشور داریم که راحت اختلاص میکنن خبری هم نمیشه
  • IR ۰۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
    1 1
    جای تاسفه به چ کسانی ایناارادت دارن من حقیقت شوکه شدم،،آقای حیاتی تودیگه چرا،،بیامردونه تجدیدنظرکن چون تویک خوزستانی خونگرمی،،ککاتوبچه آبادانی،،
  • حامد IR ۰۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
    2 1
    تا تلویزیون ایران دست لنگی هاست اوضاع بر همین منواله
  • ابراهیم حامدی(ابی) UA ۰۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
    4 12
    خواننده های مشرق خوبین؟ ابی هستم .میدونم تو خلوت خودتون ترانه های منو گوش میدین از. زمان وی اچ اس تا الان که یوتیوب و اینستا اومده شوهای منو نگاه کردین و میکنین.تو ماشیناتون ترانه های منو میزارین .تو هارد کامپیوتر و لپ تاپتون آهنگای منو دارین و گوش میکنین.اما پیش هم دیگه که هستین چون ریاکارین به من فحش میدین. و وانمود میکنین تا حالا هیچوقت ترانه های منو گوش نکردین.دست از ریاکاری و تزویر و ظاهرسازی بردارین.آخر عاقبت نداره هم دنیا رو از دست میدین هم آخرتو
    • IR ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
      12 0
      خیلی خودت را تحویل گرفته ای. یکم یواشتر. من قبل از ماجرای حیاتی اصلا نمی دانستم کی هستی.
  • حسین IR ۰۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
    0 1
    حیاتی اشتباه کرد ولی بر خلاف نظر نویسنده خیلی هم اخبارگوی خوبیه!
  • سحر IR ۰۴:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
    3 15
    عرض ارادت به خوانندگانی که با هر عقیده‌ای که داشته باشند گناه نیست این حرفهای حیاتی فقط ابراز نظر وعقیده شخصی اوست که از حداقل حقوق اولیه هر انسانی است اگ مملکت ما خیلی کارش درست است اول جلوی سرد مداران پر مدعایش رابگیرد که هر روز نوعی از فسادشان رو می شود وحیاتی نون زحمت خودش را می خورد اگر شما توانایی او را دارید بسم الله
    • IR ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
      21 1
      ابراز نظر وعقیده شخصی ابدا حق نیست مگر آنکه آن اظهار نظر حق باشد. اگر قرار بود هر عقیده ای حق باشد که انبیا بیخود مبعوث شدند و بیخود بتها را شکستند.
  • معلم تاریخ IR ۰۴:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
    0 4
    حالا حیاتی یک اشتباهی کرد... انسان ممکن الخطاست. الان نسل جدید ابی و معین و داریوش و .... را به موزه لس آنجلس فرستاده…… ابی کیلویی چند؟؟؟
  • IR ۰۵:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
    3 14
    ما که از همون اول از این ابی متنفر بودیم و هستیم و کلا کسانی که وطن فروش هستند لیاقت دارند در همان کشوری که دارند براش مزدوری میکنند بمیرند ....... خاک پاک ایران جای بدن نجس و کثیف وطن فروشان نیست
  • Sabouh IR ۰۶:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
    2 9
    مشرق یعنی واقعا یه خواننده اینقدر خطر ناکه. من خودم صدای ابی رو دوست دارم ولی طرفدار نظام هم هستم. خیلی ها اینجورین. مشرق ازت انتظار نداشتم واقعا زشته که به اقای حیاتی توهین میکنییو سریع قضاوتش میکنی‌. از تحلیلت اصلا خوشم نیومد. فقط حیاتی رو کوبوندی. کاش قبل از قضاوت پای صحبتش میشستی و باهاش مصاحبه میکردی. من که خوشم نیومد.
    • IR ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
      7 1
      دوستی و دشمنی باید برای خدا باشد. آیا داعشی هایی که به آن زیبایی قرآن می خوانند را هم دوست داری؟ ابی که خواننده ای مبتذل است و جای خود دارد.
  • IR ۰۷:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
    6 2
    یه گله از سگ های آلبانی ریختن اینجا. چخه ! خخخخخ
  • IR ۰۷:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
    3 2
    داداش حیاتی مواظب باش مثل پرویز پرستویی توزرد از آب درنیایی.
  • IR ۰۷:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
    2 0
    عاقلان دانند خخخخ
  • زب IR ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
    3 2
    آقای حیاتی یه عمر به این مملکت خدمت کرد زحمتهاشون نباید نادیده گرفته بشه من به آقای حیاتی ارادت دارم
  • ایرانی DE ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
    1 12
    چرا همیشه با انسانهای با شرف مثل ابی مشکل دارید؟
    • IR ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
      4 0
      شرف یعنی دعوت جنایتکار کودک کشی مثل بن سلمان ملعون رو بپذیری و براشون بخونی؟!!!!!!!
    • IR ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
      3 0
      سلام تا شرافت از نظر شما چه باشد
  • بیسیمچی IR ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
    7 7
    با سلام خدمت همه دوستان عزیز. بر خلاف غالب تحلیل های شونه تخمه مرغی که این روزها در رسانه می بینیم این تحلیل از چند حیث قابل تامل است. درست است. این روزها دشمن در حال یار کشی از داخل کشور است. و چه قشری را راحت تر از سلبریتی ها می توان اغفال کرد. بر خلاف اکثر دوستان حزب اللهی که با آوردن نام سلبریتی بدنشان کهیر می زند اینجانب باور دارم که سلبریتی ها به دلیل عمق کم مطالعه و اطلاعات محدود از محیط پیرامون و برخورداری از احساسات مسلط بر عقلانیت است که در چنین مواقعی نمره قبولی نمی گیرند. در حقیقت بچه های هنر از جمله فعالان زمینه های تئاتر سینما و موسیقی و ... بسیار عواطف قوی و البته در جای خود سازنده دارند اما متاسفانه به دلیل درآمیخته شدن فضاهای مختلف در پیکره ای واحد به نام شبکه های اجتماعی لاجرم این عزیزان در مواقع بسیاری دچار سردرگمی شده و از آن جهت که نگاهشان از عمق و و سعت کافی نسبت به مسائل کلان کشور برخوردار نیست به کرات دیده شده است که ملعبه دست دشمنان این سرزمین قرار می گیرند. واقعا کسی مثل مزدک میرزایی یا رامسین کبریتی و قس علی هذا خدایی و پیغمبری کجایشان به معاند و ضد انقلاب می خورد. در حقیقت ما جریان های مذهبی و انقلابی هستیم که بر خلاف منویات رهبری دست بر آتش اختلاف می دمیم و به جای توجیح نمودن شرایط مملکت برای این چهره ها دائما تخریبشان می کنیم و با دست خود اینها را در صف ضد انقلاب قرار می دهیم. بله برخی واقعا بیمار هستند و هر تلاشی برای بازگرداندنشان به انقلاب عبث است. اما حقیقتا بیشتر این چهره ها گم شده اند و با قدری سعه صدر می توان عمق عواطف انسانی اینها را نشانه رفت و به فطرتشان فراخواند. به هر ترتیب مطلب را با جملات سردار شهید سلیمانی عزیزمان پایان می دهم که فرمودند ارتباط ما حزب اللهی ها با آن دختر و پسر غیر حزب اللهی و احیانا بد حجاب است که موضوعیت دارد. ایشان بارها فرموده بودند که دوست دارند در سفرهایشان صندلی ایشان در کنار جوانانی باشد که چندان ارتباطی با انقلاب ندارند و این جوانان را به انقلاب ترغیب کنند.
  • ۱۲۵ IR ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
    3 14
    پیامبر اکرم فرمودند برای برادرت عذری پیدا کن و اگر برای او عذری نیافتی برایش عذری بتراش ولی مشرق سعی میکند تا همه عذرها را برای آقای حیاتی معدوم کند. ببین ما چقدر از تعالیم اسلامی بدور هستیم.
    • IR ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
      9 2
      متاسفم. پیامبر آن حرفها را برای گناه مخفی زدند نه گناه علنی و ابزار حمایت رسمی از دشمن اسلام.
  • احمدخواجوند IR ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
    1 1
    چه جوری مشرقیها ،ابی وحیاتی شماهارا گذاشتند سرکار وبجون هم انداختند تاتوانستید بهم دیگر توهین کردید بجای پاسخ اینهارا نمیداید
  • IR ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
    2 0
    دیدن روزی که نظام سقوط کنه رو به گور خواهید برد .تا سپاه هست آسوده بخوابید
  • IR ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
    2 2
    بعضی از کامنت گذاران نامحترم چقدر بی تربیت تشریف دارن، اخلاق اسلامی اینه؟! چون میسوزید باید توهین کنید؟! من سیاسی نیستم ولی صدای ابی رو دوست دارم گناه ملت چیه که دوسش دارن
  • IR ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
    1 0
    اون مصاحبه کننده اینترنتی کلید ماجراست
  • محسن IR ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
    0 11
    نویسنده این خزعبلات تو فقط بگو ساقیت کیه. این همه زر زدنو از کجات اوردی . یعنی الان ما که تو ایران کار میکنیم و بقول شما نونمون رو نظام میده .(بخوانید زحمت بازوی خودمون) نباید اهنگ ابی و سیاوش و ... گوش بدیم؟
    • IR ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
      11 2
      از ادبیات و کلامت کاملا مشخص شد که چه کسانی مشتاق این آهنگها هستند...مرسی از این همه افشای هویت
    • IR ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
      20 2
      اگر واقعا مثل حیاتی کارمند این نظام هستید که حرامتان باشد.
  • IR ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
    2 1
    ابی جان برای کسی کار کن که ارزش داشته باشه ...... آخه برای وهابی های سعودی مارمولک خور
  • IR ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
    1 6
    پس صحت داره که در جمهوری اسلامی آدمها به خاطر عقیده هم مجازات میشوند! عجب! من با خیلی ها سر این موضوع جنگیدم بهشون فحش دادم گفتم اینطور نیست و چنین و چنان ..حالا فهمیدم چقدر اشتباه میکردم واقعا در جمهوری اسلامی مرز مقبولیت و مردودیت آدمها چقدر خنده دار و مسخره است به قول یارو هر که از ما نیست بر ماست ! متاسفم ...خیلی متاسفم البته این بیچاره قبل از بازنشستگی گفته بوده منو بازنشسته کنید ولی رسانه عشقی میلی او را نگه داشته بودند به نظر من در جمهوری اسلامی بهترین روش زندگی اینه که عقایدت رو پنهان کنی تو دلت ....چون دهنت رو هم بو میکنند !
    • TR ۰۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۸
      17 0
      از اول اشتباه فهمیدی. در ایران کسی تفتیش عقیده نمی شود یعنی مجبور نیست عقیده واقعیش را لو بدهد. اما اگر لو داد و رسما برای امثال ابی تبلیغ کرد، چرا بدجور هم باید با او برخورد شود. اگر قرار بود در جامعه اسلامی تبلیغ باطل آزاد باشد که نیازی به ایجاد نفاق نبود.
  • IR ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
    0 0
    ۷۴۰ و ایضا ۷۴۳ جنست چیه؟ انگار خیلی قاطی داره
  • IR ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
    3 0
    مگه یادتون رفته سال ۶۷ خبر فوت امام هیچ گوینده ای نگفت ایشون گفت آدمهای خوب و خواهشها خراب نکنید ۹
  • علی محمد نصیری IR ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
    3 10
    این مقاله پراز مغلطه و کاملا بی ربط به رشته تحریر درامده است. یادآور شعر: به کرمان گنه کرد آهنگری به شوشتر زدند گردن مسگری
    • IR ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
      12 2
      کرمان نبود بلخ بود خخخخخخخخخخخخخخخخخخ گنه کرد در بلخ آهنگری شما ۱مصرع رو نمیتونی درست بخونی اونوقت درباره ۱مقاله نظر میدی؟
  • IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
    1 5
    مشرق خوب امار لایک و دیسلایک رو جابجا میکنی مشرق تا حالا دقت کردی تو و رسانه ای مثل بی بی سی دو لبه تیغ شیطان هستین؟ اینقدر کودن و احمق هستی و نادان که هیچ وقت به این حقیقت و حق نمی رسی و فکر میکنی بر صراط حق هستی در حالی که بار عظیمی از گناهان به گردنته و مطمئن باش در جهنم خواهی سوخت و این یک واقعیت محضه و لعنت ابدی بر تو و امثال تو باد به حق فاطمه زهرا .با تشکر
  • ناشناس IR ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
    3 0
    جناب حیاتی جای توبه بازه بیا و توبه کن از این اظهارات
  • محسن ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
    4 3
    امثال حیاتی و مزدک لیاقتوش همین ابی و دارو دستشه حیف که یه عمر پای خبر این نشستم خدایا توبه
  • IR ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
    3 0
    صدا و سیما و دانشگاه های ما شده محل تربیت نیرو برای دشمنان ایران چه ملی چه مذهبی
  • امین US ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
    6 4
    خطاب به 21:45، تو واقعاً اینقدر احمقی یا داری اداشو درمیاری بدبخت؟!!!! نکنه شما چهار تا مفنگی نعشه قصد دارین نظام را ساقط کنید؟!!!!! مطمئن باشین این آرزو را به گور خواهید برد.اربابتون آمریکا که اوضاعش حسابی افتضاحه، بعد شما تازه بلوف هم می زنید؟!!!!!
  • زهره IR ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
    2 1
    به نظر من دولت ایران مقصر است الان در خیلی ادارات دوباره باز نشسته ها را به کار گرفته اند وجوانان بااستعدادی که درس خوانده اند بیکار در جامعه هستند وقتی دولت مقید هست که باز نشسته ها هنوز بهترین هستند ومیدان را به حوانان نمی دهد از این بیشتر باید به سرمان بیاید
  • علی IR ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
    1 5
    ابی بهترین صدای جهان با متن های پاک و سالم
  • علی IR ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
    4 4
    رسانه مشرق قدرت دارد؛ به قولی اعتقادش را آنگونه که برخی میگوند، بیان میدارد! شاید هم همیشه موافق با اطلاعیه های شورای عالی امنیت ملی در خصوص پخش اخبار بوده است!! یا شاید خط فکری مشرق همیشه اینقدر نسبت به مسایل بسته و خفه بوده است و به قولی نمیخواهد غیر از فضاهای تکراری و بی اساس اخیرش چیز دیگری بشنود. باید دانست انسان ها زمان هایی خیلی خوب هستند: انسان دوست، تسلیم خداوند متعال آنگونه که خودشان درک میکنند و وطن دوست. اما گاهی قدرت هایی آنها رانده میکنند. و میشود روزی به خاطر فشارهای موجود کلا زیرورو شده و شاید وطن پرست هم بشوند.. اما حمایت حیاتی ها فقط از دوران درخشش ابی ها و حمایت مردم از شخصیت فعلی آقای حیاتی(که خوب است). اصلا مشکلی ندارد. اما وقتی نهاد قدرت درحال راندن انسان هایی باشد که میخواهند حقیقتی را که متوجه آن شده اند هم به دیگران به هر وسیله ای بیان کنند(دقیقا مانند هر آیینی)، وضع بدتر از این هم خواهد شد. مشرق مخاطبی برای مناظره ندارد.. فقط یک طرفه درحال طرد برخی هاست! به جای اینکه رو به تربیت انسان های مومن انقلابی و آزاده بیاورد، فقط میخواهد جمع شود! چون چیزی در دست ندارد. یا اگر هم دارد، درست نیست که اگر بود میتوانست بسیاری از ایرانیان را قانع کند.
  • IR ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
    3 0
    خداوندا همه مردم کشورم را به راه راست هدایت کن و همه را عاقبت خیر فرما....آمین
  • IR ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
    19 0
    از جوانها استفاده کنید جوان جوان جوان جوان مومن انقلابی بازنشسته محترمانه بروند کنار
  • دکتر صفاری IR ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
    3 19
    متاسفم حتی در باز نشر کامنت ها و اظهار نظرات چینشی و انتخابی عمل میکنید
  • IR ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
    0 6
    بزارید خبر بگه اگه خورده شیشه داشته باشه بلاخره یک روز گندش بالا میاد یا اصلاح میشه. در ضمن اونی که از کشور شیلا حرف زد تو کامنت بالا آخر خنده بود
    • TR ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
      2 0
      خیلی وقتها همین حرفهای به ظاهر شوخی و خنده دار کاملا جدی و گریه دار می شوند.
  • علیرضا IR ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
    11 1
    از وقتی که بد جای خوب رو گرفته از وقتی که ریا جای شرافت را گرفته هرچی بشنویم نباید تعجب کنیم حیاتی افشار وووو اگر این صداقت را خرج نمیدادن مردم آنها را نمیبخشیدن
  • عبدالله IR ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
    2 2
    همه دارن غربال میشن .و اصل نهاد آنها رو میشه. که آیا به اون چیزی که ادعا میکردن ایمان دارن؟ متاسفانه ایشون هم با این اراجیف رفوزه شد.
  • IR ۲۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
    1 1
    کار حیاتی درست نبود ولی خیلی وقته که داره به صدا و سیما خدمت میکنه نبایدکارش رو ازش بگیرن
  • محمد IR ۲۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
    2 1
    مردم در بدبختی و گرانی گرفتار شدند و مسئولین خودشان را درگیر مو ضوعاتی که هیچ دردی از مردم را دوا نمیکند
  • IR ۰۵:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۸
    4 0
    دلار 18 را هم رد کرده.
    • IR ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
      0 0
      خاک بر سرتون چقدر املین
  • IR ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۸
    0 2
    تحلیل غلط و مغرضانه ای بود
  • آریو دلفان IR ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۸
    5 0
    هیچوقت این جمله ابی که گفت "نسبت به عربستان حس خوبی دارم" فراموشم نمیشه. خواننده ای که از خلیج همیشگی فارس میخوند حالا با دلارهای عربستان این خواننده ی به ظاهر ناسیونالیست و وطن پرست! نسبت به کشوری که سعی داره اسم خلیج فارس رو به اسم جعلی خلیج عربی تغییر بده حس خوبی پیدا میکنه!؟ حیف از اوقاتی که تلف کردم و آهنگهای این دروغگو رو گوش میدادم. پول چهره ی واقعی این جور آدما رو از پشت نقاب وطن پرستی بیرون میکشه. حالم ازت به هم میخوره دروغگوی وطن فروش
  • حسین IR ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    0 0
    قطعا سوال درباره چاوشی اتفاقی نبوده... خواستم آل سقوط رو فحش بدم بعد دیدم داره بهمون خدمت میکنه.... با هزینه خودش داره توی حوزه رسانه خائنین رو جذب و یه تصفیه اساسی واسه ما میکنه.... اینکه بری پادوی آل سعود بشی ربطی به انقلابی یا مذهبی نبودن نداره صرفا... آل سعود دو بار حاجی های ما رو کشته به مسافرین ما تعرض کرده و هر جا تونسته بر علیه ما کار کرده... کسی که بره زیر بلیط همچین کسایی مسلمون که هیچی ایرانی نیست
  • IR ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۷
    0 0
    چیزی نیست، بگذاریدش کنار میره رئیس اینترنشنال میشه، خیلی خوش صداست و ماهر، یادمه تنها گوینده ای بود که خبر ارتحال امام را تونست تا آخر و محکم بگه، بقیه گوینده ها از گریه میترکیدند.
  • ایرانی مترقی IR ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
    3 0
    این سایت تان هنوز در بربریت و توحش مانده، هنوز دور خودتان را دیواری از حماقت و نادانی کشیده اید، چشمان تان را باز کنید و ببینید الان در چه قرنی هستید. حالم از از شما بیشتر از ویروس کرونا بهم میخورد. واقعاً مغزتان تعطیل است. بیچاره اون بچه ای که تحت نظر شما ها قراره بزرگ بشه، واقعاً جای تأسف داره.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس