کربکندی: مدیرعامل دخالت می‌کرد، از ذوب‌آهن استعفا دادم

رئیس سابق سازمان فوتبال ذوب آهن می گوید دخالت جواد محمدی سبب شده تا از سمت خود استعفا بدهد.

به گزارش مشرق،‌ رسول کربکندی چهره با سابقه فوتبال اصفهان و رئیس سابق سازمان فوتبال باشگاه ذوب آهن که به دلیل اختلاف با جواد محمدی و مسائل مالی از سمت خود استعفا داده، در گفتگویی اینطور شرایط خودش را توضیح می دهد: من 23 ، 24 روزی می شود که به باشگاه نمی روم.


او در مورد دلیل این اتفاق و اینکه آیا به مسائل مالی مرتبط بوده، اضافه کرد:« یک بخشی از این جدایی به دلایل مالی بود ولی بخشی هم به خاطر مسئولیتی که برای من تعریف کرده بودند و در آن دخالت می شد. من سر همین موضوع بحث داشتم و 25 روز است که دیگر به باشگاه نرفته ام.»


از او در رابطه با شرایط فنی تیم فوتبال ذوب آهن در آستانه شروع دوباره رقابت های لیگ برتر پرسیدیم که او گفت:« شرایط بد نیست. مربی اصلی ولی هنوز نیامده و آقای استکی و صلصالی با تیم کار می کنند. به هر حال نیامدن مربی در شکل گیری تیم موثر است. بازی تدارکاتی البته تیم ذوب آهن برگزار کرده که مقابل سپاهان به پیروزی رسیدند و امروز هم یک بازی دیگر برگزار خواهد شد.»

بیشتر بخوانید:

هر روز بوی گندی از قرارداد ویلموتس بلند می‌شود


کربکندی با تمام این مسائل اما کار ذوب آهن را در ادامه رقابت ها سخت توصیف می کند و می گوید:« شرایط سخت است و حاشیه امتیای برای ذوب آهن وجود ندارد. باید نتایج خوبی بگیرند و گرنه ممکن است اتفاقات خوبی رخ ندهد.»


از کربکندی در رابطه با دخالت در کار او پرسیدیم که یکی از دلایل جدایی اش از ذوب آهن بوده است. او در واکنش به این سوال توضیح داد:« وقتی مسئولیت سازمان فوتبال را به من می دهند، باید مسائل فوتبال از زیر نظر من رد بشود. در نقل و انتقالات یک سری اختلافات روی بازیکنانی که جذب شد و آزاد شدند داشتم. من فقط فیلم بازی های مهدی خلیل را دیدم. مدیرعامل خودش به بحث نقل و انتقالات وارد می شد. من هم بعد از اتمام غصل نقل و انتقالات، استعفا دادم. بعد هم بحث مالی پیش آمد. من در تمام تمرینات و مسابقات حضور داشتم و در تمام سفرها کنار تیم بودم و نمی توانستم در تمام رویدادها باشم و آن قراردادی که مقابل من گذاشتند را امضا کنم.»   


از کربکندی در رابطه با اختلافش با جواد محمدی مدیرعامل تیم پرسیدیم که او گفت:« خود ایشان (جواد محمدی) آمد و من را به باشگاه برد ولی خیلی زود به اختلاف خوردیم. ایشان خودشان من را به این جایگاه برده بودند. مردم هم طبیعی بود که از من انتظار داشتند و فکر می کردند من تیم را بسته ام ولی چون دخالت می شد دیگر ادامه ندادم.»


او سپس در رابطه با بیماری مدیرعامل باشگاه اضافه کرد:« 25 روز است که باشگاه نمی روم. شنیده ام که ایشان هم خیلی باشگاه نمی روند.»

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس