کد خبر 1083508
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰
بهروان: ۶ کرونایی هم مانع تعلیق تراکتور نمی‌شود

غلامرضا بهروان می‌گوید در صورت تایید ۶ عضو مبتلا شده باشگاه تراکتور به ویروس کرونا، این باشگاه تعلیق نمی‌شود و تنها بازی‌هایش به تعویق می‌افتند.

به گزارش مشرق،‌ غلامرضا بهروان، مشاور رییس سازمان لیگ درباره وضعیت باشگاه تراکتور که بیش از ۵ کرونایی در بین اعضای خود دارد گفت: باشگاه تراکتور موظف است این ۶ نفری که طبق آزمایش مشخص شده، کرونا دارند را قرنطینه کنند و سپس بعد از ۷ روز دوباره باید آزمایش دهند و در صورت ادامه‌دار بودن این بیماری در بازیکنان و کادر فنی تراکتور، این تیم تعلیق نمی‌شود بلکه بازی‌هایش به تعویق می‌افتد.

بیشتر بخوانید:

بازی خطرناک چند تیم لیگ برتری با فوتبال ایران

او ادامه داد: این پروتکل و قانون فدراسیون پزشکی ورزشی به این معنا است که تیم‌ها در سلامت کامل بازی کنند و تیمی نمی‌تواند به این بهانه از لیگ کنار برود. البته باشگاه تراکتور باید این مدارک آزمایشگاهی را هم تحویل سازمان لیگ و هم تحویل فدراسیون پزشکی ورزشی دهد تا آمار مبتلایان به کرونای این تیم تایید شود. اگر این تیم اکنون می‌تواند تمرین گروهی انجام دهد، به خاطر تحویل به موقع مدارک است و بعد از بهبود اعضای بیمار این تیم، باشگاه تراکتور موظف است یک بار دیگر از بازیکنان و کادر فنی‌اش تست کرونا بگیرد تا بتواند دوباره تمرین کند.

بهروان درباره تکلیف میزبانی دیدار معوقه فولاد خوزستان و استقلال گفت: درباره انتقال این بازی به شهر دیگر هنوز تصمیمی گرفته نشده و همه صحبت‌هایی که در رسانه‌ها می شود گمانه‌زنی است. این بازی قطعا در اهواز و میزبانی باشگاه فولاد در تاریخ ۴ تیر برگزار خواهد شد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس