قربانی: مقصران شاهکارهای مدیریتی در استقلال پاسخگو نیستند

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: برای نخستین بار نیست که شاهد شاهکار مدیریتی در باشگاه استقلال هستیم اما مقصران آن پاسخگو نیستند.

به گزارش مشرق، پیروز قربانی درباره پرونده 310 هزار دلاری شکایت بویان نایدونف، هافبک مقدونیه‌ای پیشین تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: از این شاهکارهای مدیریتی در استقلال اتفاق افتاده و موضوع جدیدی نیست. نمی‌دانم درباره شاهکارهای مدیریتی در استقلال چه چیزی بگویم. برای من جالب است که چرا مدیرانی که چنین افتضاحی به بار می‌آورند، پاسخگو نیستند. یکسری قراردادهای اشتباه بسته شده اما باز هم از خودشان دفاع می‌کنند تا تقصیر را گردن دیگری بیندازند. همه پرونده‌هایی که داشته‌ایم، بار مالی برای فوتبال ایران داشته اما ندیده‌ام یک نفر به عنوان مقصر، پاسخگو باشد.

بیشتر بخوانید:

حمله بی‌سابقه فتحی به سعادتمند، جباری و یک معاون

وی با اشاره به قرارداد با بازیکنی مانند بویان گفت: برای اولین بار نیست بازیکن بی‌کیفیتی به استقلال می‌آید. در این زمینه، علاوه بر مدیر، مربی نیز باید پاسخگو باشد. بازیکنان جوان خوبی داریم و می‌توانیم مانند باشگاه‌های قطری و اماراتی از آنها استفاده کنیم اما در ایران بازیکن بی‌کیفیت جذب می‌شود که از بازیکن رده امیدها نیز ضعیف‌تر است. قطعا این وسط، دلالی هم صورت می‌گیرد. هر چه قدر شعار دهیم که با دلالی مبارزه می‌شود، اما این اتفاق نمی‌افتد. در کشوری که با انواع تحریم‌ها روبه‌رو بوده و فوتبالش برخلاف دنیا که پولساز است و در ایران هزینه‌بر، چرا دنبال بازیکن بی‌کیفیت رفتید؟

«متأسفانه هیچ نظارتی روی عملکرد مدیران وجود ندارد.» قربانی با بیان این جمله خاطرنشان کرد: مدیران در استقلال بر اساس ضابطه انتخاب نمی‌شوند و بر اساس گرایش‌های سیاسی منصوب می‌شوند. برخی مدیران از یکدیگر «آتو» دارند و نتیجه‌اش مشکلات فعلی استقلال شده است. باید مشکلات استقلال را بررسی کنند و بگویند آقای وزیر، مدیری که گذاشتی، چنین مشکلاتی را ایجاد کرده است. معضلات استقلال صد در صد بر اساس ضعف مدیریت بوده است. کدام مدیری پاسخگو بوده است؟ متأسفانه جوان‌هایی که در رشته مدیریت تحصیل کرده‌اند، راننده تاکسی شده‌اند، اما هر کسی به راحتی مدیر می‌شود. آقای مدیری که از تجربه‌ات صحبت می‌کنی، لطفا خانه‌ات بنشین و استراحت کن!

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس