کد خبر 1083385
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۴
جشنواره گل بارسلونا در حضور یک جیمی جامپ!

بارسلونا در حالی در بازگشت لالیگا به راحتی مایورکا را شکست داد که این دیدار برای لحظاتی به خاطر حضور یک جیمی جامپ متوقف شد.

به گزارش مشرق، در ادامه بازی‌های هفته بیست و هشتم لالیگا بامداد یکشنبه بارسلونا به مصاف مایورکا رفت و ۴ بر صفر میزبانش را شکست داد.

در همان دقایق نخست تیم کاتالانی به گل رسید. آرتورو ویدال دروازه مایورکا را باز کرد. بارسا در نیمه نخست دوباره به گل دست یافت و این بار مارتین برایت ویت با پاس لیونل مسی گلزنی کرد. شاگردان کیکه ستین با پیروزی به رختکن رفتند.

بیشتر بخوانید:

بازگشت مثلث هجومی بارسلونا پس از ۵ ماه

در شروع نیمه دوم ویدال تعویض شد و ایوان راکیتیچ به میدان رفت. دقایقی از این نیمه گذشته بود که بازی متوقف شد. یک جیمی جامپ در حالی که پیراهن شماره ۱۰ تیم ملی آرژانتین را بر تن کرده بود و موبایل در دست داشت وارد زمین شد. او احتمالا قصد داشت با مسی سلفی بگیرد. حضور این جیمی جامپ در یک بازی بدون تماشاگر اتفاقی عجیب به حساب می آمد.

لوییس سوارس در دقیقه ۵۷ به جای آنتوان گریزمان وارد زمین شد تا پس از پنج ماه دوباره برای بارسلونا بازی کند. برتری مهمان ادامه داشت و جوردی آلبا در دقیقه ۷۹ نتیجه را ۳ بر صفر کرد. در وقت‌های اضافه مسی گل چهارم تیمش را به ثمر رساند تا بازگشت شیرینی به میادین داشته باشد.

آبی اناری‌ها با این پیروزی ۶۱ امتیازی شدند و  صدرنشین باقی ماندند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس