کد خبر 1083175
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۰
حدادی‌فر: مربیگری من خواسته نامعقولی است!

کاپیتان ذوب‌آهن گفت: تلاش می‌کنم فصل آینده هم کنار تیم باشم و به امید خدا با یک تیم کامل یکی از مدعیان فصل آینده باشیم. البته باید مسئولان و مربیان هم مرا بخواهند.

به گزارش مشرق، قاسم حدادی‌فر از اولین دوره مدرسه فوتبال ذوب‌آهن پیراهن سبز این باشگاه را بر تن کرد و توانست در تمام رده‌های پایه این باشگاه اصفهانی بازی کند. این چپ‌پای تخصصی ۱۶ بازی هم برای تیم ملی انجام داد، ولی همچنان به ذوب‌آهن وفادار ماند. با کاپیتان ذوب‌آهن در خصوص شرایط تیم گفت‌وگویی انجام دادیم که حرف‌های جالب او را می‌خوانید.


ظاهراً رادولوویچ، سرمربی خارجی شما، نمی‌خواهد به ایران برگردد.
من اطلاع دقیقی از آمدن یا نیامدن سرمربی تیم ندارم و اصلاً نمی‌دانم چه اتفاقاتی بین مسئولان باشگاه و رادولوویچ رخ داده است. من بازیکن تیم هستم و باید در تمرینات منظم باشم و خودم را برای بازی‌های لیگ آماده کنم.


تمرینات تیم بدون سرمربی تأثیری هم دارد؟
ما ۲۱ روز است به صورت جدی و پرفشار زیر نظر آقایان استکی و صلصالی تمرین می‌کنیم، حتی در بازی تدارکاتی، سپاهان را شکست دادیم و با تلاش بچه‌ها برای ادامه لیگ آماده می‌شویم.

بیشتر بخوانید:

واکنش ذوب‌آهن به خبر مذاکره مدافعش با پرسپولیس


موافق ادامه لیگ هستی؟
بله، بعد از وقفه بیش از دو ماه، دل‌مان برای فوتبال تنگ شده است. ما فوتبالیست‌ها کاری جز فوتبال بلد نیستیم و بهتر است بگویم به فوتبال عادت داریم. فوتبال جذاب‌ترین ورزش دنیاست و مردم هم دوست دارند بازی‌ها برگزار شود.


خبر رسیده شاید خود شما به عنوان مربی- بازیکن در ذوب‌آهن فعالیت کنی.
اصلاً چنین چیزی مطرح نشده و از نظر خودم، خواسته غیرمعقولی است. من به چیزی جز تمرین و موفقیت ذوب‌آهن فکر نمی‌کنم.


و اگر رادولوویچ برنگردد، باشگاه برای فصل بعد دنبال گزینه‌های دیگر است؟
الان باشگاه ذوب‌آهن به فکر این است ۹ بازی باقی مانده را به بهترین شکل ممکن به پایان برساند. هنوز زود است برای فصل آینده صحبت کرد. مطمئناً مدیران باشگاه نیز با توجه به بودجه و برنامه‌ریزی که می‌کنند به موقع برای فصل بعد تصمیم‌گیری خواهند کرد.


قبول داری ذوب‌آهن در این فصل فراز و نشیب دارد؟
دلایل زیادی داشت. ما در این فصل چند بازیکن را از دست دادیم، ضمن این که هر سال تغییرات زیادی در تیم و نیمکت تیم ایجاد شد. این موضوع‌ها باعث شد روی تیم تأثیر منفی بگذارد، ولی واقعاً جای ذوب‌آهن در بالای جدول خالی است. ما همیشه جزو ۴ تیم برتر فوتبال کشور بودیم و باید تلاش کنیم دوباره به روزهای اوج برگردیم.


گفتی فعلاً به فکر مربیگری نیستی، تا کی می‌خواهی فوتبال را ادامه بدهی؟
سؤال سختی است، ولی تلاش می‌کنم فصل آینده هم کنار تیم باشم و به امید خدا با یک تیم کامل یکی از مدعیان فصل آینده باشیم. البته باید مسئولان و مربیان هم مرا بخواهند.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس