کد خبر 1083124
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۶
مرگ فوتبالیست مکزیک

ویدیوی تاثیرگذاری از تشییع‌ جنازه یک فوتبالیست نوجوان مکزیکی که با ابتکار دوستانش گل آخر زندگی خود را در این مراسم به ثمر می‌رساند خبرساز شده است.

به گزارش مشرق، ویدیویی که اخیرا از مراسم تشییع جنازه یک نوجوان فوتبالیست مکزیکی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده بسیار خبرساز شده است. این نوجوان مکزیکی که به گفته دوستان و آشنایانش فوتبالیست بوده و علاقه زیادی به این ورزش داشته، بر اساس ادعاها در این کشور توسط پلیس کشته شده. دوستان صمیمی او اما در مراسم تششیع جنازه‌اش تصمیم می‌گیرند با یک ابتکار جمعی، کاری کنند او آخرین گل خود در این دنیا را به ثمر برساند و سپس راهی دیار باقی شود.

بیشتر بخوانید:

اقدام ضدنژادپرستی میلان و یوونتوس +عکس

نوجوان شانزده ساله مکزیکی بر اساس ادعای نزدیکانش در شهر واخاکای مکزیک توسط پلیس کشته شده و مرگ او دوستان و همبازی‌هایش را به شدت متاثر و ناراحت کرده.

همبازی‌های این نوجوان شیفته فوتبال تصمیم می‌گیرند برای آخرین ادای احترام به رفیق‌شان برنامه‌ای ترتیب دهند که او در مراسم تشییع جنازه خود بتواند آخرین گل فوتبالی خود را وارد دروازه کند.

دوستان جوان متوفی تابوت او را در نقطه‌ای قرار می‌دهند که مقابل یک دروازه فوتبال سالنی قرار دارد. آنها سپس دور تابوت حلقه زده و با یک توپ فوتبال شروع به پاسکاری می‌کنند. در نهایت پاس یکی از دوستان او به تابوت اصابت کرده و توپ با عبور از دروازه‌بان وارد دروازه می‌شود.

اینجا است که دوستان نوجوان متوفی فریاد شادی سر داده و درست مثل زمانی که در زمین فوتبال، بعد از گلزنی او به سمتش دویده و در آغوشش می‌گرفتند، به سمت تابوت رفته و روی تابوت دوست‌شان حلقه می‌زنند.

گیلرمو شوتز، خبرنگار ورزشی مکزیکی اولین کسی است که این ویدیو را در توییتر خود بازتاب داده و باعث جهانی شدن آن شده است. این خبرنگار ورزشی در توییت خود نوشت:" در واخاکا، دوستان الکساندر برای آخرین بار اینطور با او خداحافظی کردند. نوجوان شانزده ساله‌ای که توسط پلیس کشته شده. ابتکار دوستان برای جشن گرفتن آخرین گل الکساندر. ما همه با این تصویر اشک ریختیم".

این ویدیو به خصوص با توجه به اتفاقات اخیر آمریکا و اعتراضات گسترده خیابانی علیه کشته شدن یک مرد سیاهپوست توسط پلیس آمریکا، بازتاب ویژه‌ای پیدا کرده و عده‌ای از ورزشکاران آمریکایی اقدام به بازنشر آن کرده‌اند.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس