کد خبر 1083077
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰
منچستر

منچستریونایتد که برای حضور در ادامه فصل لیگ برتر آماده می‌شود در یک بازی دوستانه مقابل تیم دسته اولی وست‌برامویچ شکست خورد.

به گزارش مشرق، منچستریونایتد که در آستانه شروع مجدد مسابقات لیگ برتر جزیره خود را برای حضور پرقدرت‌تر در ادامه فصل آماده می‌کند دیروز در یک بازی دوستانه و دستگرمی به مصاف وست‌برامویچ که در لیگ دسته یک یا همان چمپیونشیپ حضور دارد رفت و در این بازی با نتیجه 2-1 شکست خورد. یونایتد دو مسابقه با دو ترکیب متفاوت در مقابل وست براموویچ برگزار کرد و علی‌رغم شکست در بازی اول موفق شد در بازی دوم با نتیجه 3-1 به پیروزی برسد.

بیشتر بخوانید:

حمایت هافبک منچستر از اعتصاب‌گران

یونایتد روز 19 ژوئن (30خرداد) در اولین بازی خود در شروع مجدد لیگ برتر به مصاف تاتنهام می‌رود. شیاین سرخ در حالی خود را برای این بازی آماده می‌کنند که دیروز در ورزشگاه خانگی مشهورشان اولدترافورد در دو بازی بدون تماشاچی به مصاف وست برامویچ رفتند.

در بازی اول منچستر تیمی نزدیک‌تر به ترکیب اصلی‌اش را به میدان فرستاد که پل پوگبا و برونو فرناندس در خط میانی‌اش حضور داشتند. فرناندس در این بازی یک گل زد و یک پنالتی از دست داد. مسابقه‌ای که با شکست شیاطین سرخ همراه بود. در تیم یونایتد در این بازی مارکوس راشفورد، آنتونی مارسیال، دنیل جیمز، اریک بیلی و نمانیا ماتیچ هم حضور داشتند.

اما در مسابقه دوم که با پیروزی یونایتد به پایان رسید، آندرس پریرا دو گل زد و گل سوم این تیم هم توسط تاهیت چونگ به ثمر رسید. از ستاره‌های اصلی ترکیب یونایتد در این بازی می‌توان به هری مگوایر، ویکتور لیندلوف، آرون وان بیساکا، لوک شاو و داوید دخیا اشاره کرد. در بازی دوم اودیون ایگالو مهاجم اول یونایتد بود.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس