میزبانی سازمانی یهودی از وزیر اماراتی در کنفرانس مجازی درباره ادیان

کمیته یهودی آمریکایی از مشارکت وزیر مشاور دولت امارات در امور خارجه در کنفرانس مجازی درباره ادیان، که هفته آینده به میزبانی این کمیته برگزار خواهد شد، خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از القدس العربی، کمیته یهودی آمریکایی از میزبانی‌اش از "انور قرقاش" وزیر مشاور دولت  امارات در امور خارجه در کنفرانسی مجازی خبر داد که قرار است در بازه زمانی 14 تا 18 ژوئیه جاری برگزار شود.

کمیته یهودی آمریکایی، به عنوان سازمانی که هدف خود را تقویت موجودیت رژیم صهیونیستی و یهودیان عنوان کرده است، روز گذشته در توئیتی نوشت: "ما مفتخریم که از انور قرقاش، وزیر مشاور دولت امارات در امور خارجه در کنفرانس مجازی 2020 استقبال می‌کنیم."

بیشتر بخوانید:

حمله شدید وزیر مشاور در امور خارجه امارات به ترکیه

کمیته مذکور خاطرنشان کرد، قرقاش تلاش‌های امارات در جهت تقویت ثبات منطقه‌ای و همکاری میان ادیان را طی گفت‌وگویی با "جیسون آیزاکسون" مورد بحث و رایزنی قرار خواهد داد.

"جولی لینارز" مسئول رسانه‌های اجتماعی این کمیته به دلیل میزبانی‌اش از وزیر اماراتی در "این رویداد تاریخی" ابراز خرسندی کرد و در توییتی نوشت: "تقویت روابط میان یهودیان و مسلمانان بالاترین ماموریت دینی در عصر حاضر است. امارات متحده عربی شریکی شجاع و صاحب دیدگاه در این دوران است."

طی چند هفته اخیر دو هواپیمای اماراتی به بهانه کمک به فلسطینیان در فرودگاه "بن گوریون" در فلسطین اشغالی فرود آمدند، ولی تشکیلات خودگردان فلسطین از دریافت تجهیزات پزشکی خودداری و دلیل آن را عدم هماهنگی با خود عنوان کرد.

یک منبع در تشکیلات خودگردان در این باره گفت، فلسطین این اقدام را تلاشی برای عادی‌سازی روابط با اسرائیل می‌داند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس