تاج و ویلموتس و ساکت

آنچه بیش از هرچیز در شرایط امروز تاج روشن به نظر می‌رسد، تنها ماندن رئیس سابق فدراسیون فوتبال خصوصا در غیاب حامیان و همراهان دیروز است.

به گزارش مشرق، مهدی تاج در برنامه فوتبال برتر این هفته مستأصل‌تر از همیشه به نظر می‌رسید. تحت فشار بی‌پایان رسانه‌ها که هنوز از پاسخ‌های ضد و نقیض رئیس سابق فدراسیون درخصوص قرارداد ویلموتس قانع نشده‌اند.

با وجود این، آنچه بیش از هرچیز در شرایط امروز تاج روشن به نظر می‌رسد، تنها ماندن رئیس سابق فدراسیون فوتبال خصوصا در غیاب حامیان و همراهان دیروز است. تاج دیگر سمتی در فدراسیون فوتبال ندارد و تشت رسوایی قرارداد ویلموتس هم از بام افتاده که دیگر جایی برای لبخندهای تصنعی و خودنمایی در تصاویر رنگارنگ نیست. یاران دیروز تاج و ویلموتس همان‌ها که با بنز لاکچری و دسته‌های گل به استقبال مربی بلژیکی رفتند و در تور نمایشی بازدید از مرکز ملی، کاشت درخت یا تهرانگردی و تماشای پل طبیعت کنار مربی نجیب بودند، حالا کمترین اثری از خودشان به جای نمی‌گذارند.

محمدرضا ساکت بدون تردید یکی از عوامل تأثیرگذار در انتخاب، مذاکره، تفاهم و تنظیم قرارداد با ویلموتس بود، خصوصا در سفر اول که لحظه‌ای از مربی بلژیکی فاصله نمی‌گرفت و در نهایت به‌عنوان سرپرست تیم‌ملی به همکاری با او ادامه داد. بخش‌های زیادی از اشکالات نحوه تعامل فدراسیون با ویلموتس ازجمله سفرها و غیبت‌های طولانی‌مدت سرمربی سابق حاصل دوره مدیریت ساکت در تیم‌ملی است، سرپرستی که البته در مواقع بحرانی ترجیح می‌دهد سکوت کند و پنهان شود.

دومین یاور دیروز تاج و ویلموتس امیرمهدی علوی، مدیر روابط عمومی فدراسیون و مدیر رسانه‌ای تیم‌ملی است. همان سخنگویی که در فرودگاه تهران مانع از ملاقات اهالی رسانه با ویلموتس شد و در طول این مدت اجازه نداد یک کلمه با مربی بلژیکی گفت‌وگویی صورت بگیرد تا مبادا کمترین جزئیات و خبری از نحوه انعقاد قرارداد و تنظیم توافق ننگین فدراسیون با این مربی به بیرون درز کند.

ساکت و علوی که با صورت‌هایی خندان ویلموتس را در مراسم سوال‌برانگیز بازدید از کارخانه گل‌گهر سیرجان همراهی می‌کردند و شایعات همچنین موارد دیگری درخصوص این بازدید هم در برخی رسانه‌ها مطرح شد، تاج را مقابل دوربین برنامه فوتبال برتر تنها گذاشتند تا بار گناه را به تنهایی بر دوش بکشد و به‌عنوان تنها مقصر این ماجرا شناخته شود، حال آنکه میزان شناخت ساکت و علوی از گزینه‌ها و تأثیر آنها در انتخاب و حتی تعیین رقم قرارداد ویلموتس کمتر از تاج نبوده و نیست.

ساکت همچنان در سکوت به سر می‌برد و سخنگو خاموش است، بار انتقادات و فشار رسانه‌ای به تنهایی بر دوش مهدی تاج سنگینی می‌کند و خبری از یاران دیروز نیست.


منبع: روزنامه شهروند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۲
    4 0
    عزیز من بگو همه با ویلموتس نشستیم سر سفره خوردیمو آبی روش . چرا اینقدر می پیچونی الکی ؟ بوگندش عالمو برداشته
  • علی IR ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۲
    5 0
    تاج و کسانی که قرارداد ننگین بستن باید بدست قوه قضاییه محاکمه شوند،،و اشد مجازات برایشان بگذارند و پول بیت المال رو ازشون گرفت ،، میدونین من ۳۵ سالمه و اگه ۱۰ ملیون از پولی ک به ویلموتس دادن الان میتونستم ازدواج کنم یا کاری برا خودم را بیندازم،، تاج ننگت باد
  • IR ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۲
    5 0
    هر وقت تاج اعدام شد قبوله بیت المالا زدند زمین باید خود و خاندانشون در اتش بسوزونن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس