کد خبر 1082371
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۰
تخم مرغ

داشتن مشکل ریزش ،خشکی و شکنندگی مو به نوعی زیبایی این عضو را از بین می برند، برای حل آن با ترکیبات طبیعی با تخم مرغ شامپو تقویت مو و پرپشت کننده آماده کنید.

به گزارش مشرق، بله درست خواندید ! ممکن است که شما بسیاری از مواد طبیعی را برای رشد و محافظت مو استفاده کرده باشید ولی تاکنون سعی نکرده اید که برای داشتن یک شامپو تقویت مو تخم مرغ را استفاده کرده باشید. تخم مرغ در بسیاری از ماسک و شامپوهای مو استفاده می شود اما به ندرت برای شست و شوی مو استفاده می شود .

استفاده از تخم مرغ به جای شامپو بسیار تاثیر دارد و تفاوت را در موهایتان احساس خواهید کرد که به مرور زمان درخشان تر خواهد شد. تخم مرغ ها مانند دیگر شامپو و ماسک های مو پس از گذشت چند دقیقه استفاده آن روی سر ، بوی دوست داشتنی نخواهد داشت که در پایان این مقاله ما نکاتی را به شما خواهیم آموخت تا بوی زخمت آن از بین برود.

مطمن باشید که تاثیر مثبتی روی موهایتان خواهد گذاشت ! در ادامه این مطلب ما برخی از راه های استفاده تخم مرغ برای شست و شوی موهایتان همراه با مزایای آن به شما توضیح خواهیم داد.

تخم مرغ یک منبع غنی از پروتئین است که فولیکول های مو را تقویت می کند و موهای شما را به طور طبیعی ضخیم می کند.


دستور العمل استفاده از تخم مرغ به عنوان شامپو تقویت کننده مو :

۱ ترکیب تخم مرغ و ماست برای داشتن موهای نرم و شفاف :

در یک کاسه ، یک تخم مرغ کامل و ۳ قاشق غذاخوری ماست چکیده را مخلوط کنید . سپس آنرا روی موهایتان بریزید و بطور کامل بشوید.

۲. تخم مرغ و لیمو :

در یک کاسه یک تخم مرغ کامل را با آب یک لیمو مخلوط کید سپس ترکیب بدست آمده را روی موهایتان بمالید و بعد از ماساژ دادن کافی آنرا به طور کامل بشوید.

۳. ترکیب تخم مرغ و شیر نارگیل :

در یک کاسه یک تخم مرغ کامل و ۱/۲ فنجان شیر نارگیل (حدود ۶ یا ۷ قاشق غذاخوری ) را ترکیب کنید و آنرا روی موهایتان بریزید و سپس ماساژ دهید و بعد از ماساژ دادن کافی آنرا بطور کامل بشوید.


نکاتی برای از بین بردن بوی زمخت تخم مرغ بعد از استفاده به عنوان شامپو:

    برای اینکه مخلوط شما بوی زمخت تخم مرغ را ندهد کمی آب به آن اضافه کنید تا رقیق شود.


    بعد از استفاده از دستورالعمل خود موهایتان را با سرکه سیب بشوید و اجازه دهید تا سرکه سیب ۱۵ دقیقه روی موهایتان باشد و سپس بشید.


    اگر می خواهید که بعد از استفاده موهایتان بو ندهد زرده تخم مرغ را از ترکیب خود حذف نمایید.

منبع: بهداشت نیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 2
  • مریم IR ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۲
    3 1
    دروغ. اصلا انجام ندین چون هر کاری کنید بو میده ولای موتون گیر می کن
  • IR ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۲
    6 0
    من استفاده کردم خیلی خوبه فقط اون کلمه بوی زمخت تخم مرغ غلطه بوی زهم درسته لطفا در نوشتن کلمات دقت نمایید
    • IR ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
      3 0
      سلام من فرق سرم کامل موهام ریخت یعنی اگه تخم مرغ بریزم خوب میشم
  • F IR ۰۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۳
    0 0
    سفیده تخم مرغ میچسبه لای موها، ولی زرده خیلی هم خوب و عالیه
  • IR ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۳
    0 0
    تخم مرغ برای کسانی که موهای خشک وشکننده داران مخصوص زرده تخم مرغ خیلی خوبه و کل تخم مرغ رو بزنید به روی موهاتون یه ربع باشه وبعد آبکشی کامل کنید و جلو سفید شدن موها رم میگیره وعالیه خودم استفاده میکنم و برای موهای چرب هم سفید تخم مرغ با یه قاشق غذا خوری آبلیمو مخلوط کنید بزنید یه ربع باشه، ولی بعد آبکشی نرم کننده بزنید که موهاتون خشک میشه و گره میخوره اذیت میشید،
  • حیدری IR ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۳
    2 1
    سلام من تخم مرغ روی موهام زیاد استفاده میکنم کاملا میزنم کف میکنه میریزم روموهام ماساژمیدم یه نایلون میکشم بعدم موقع شستشو اصلا اب گرم نزنید چون میپزه توموها و میمونه با اب ولرم رو به سرد بشورید دوبار شامپو بزنید بزارید هربار چنددقیقه بمونه کاملا بوش میره
  • IR ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۳
    3 1
    عالی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس