رسن: بعد از قهرمانی با پرسپولیس مذاکره می‌کنم/بازی با تیم ملی ایران خیلی سخت است+فیلم

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی با تیم ملی ایران در ورزشگاه آزادی خیلی سخت است و خدا را شکر کرونا است!

به گزارش مشرق، بشار رسن بعد از بازگشت به ایران اظهار داشت: از بازگشت به ایران خوشحالم و مشکلی برای ورود به ایران نداشتم. من تا مرز با ماشین آمدم و بعد از آن سوار هواپیما شدم و به تهران آمدم.

وی در مورد اینکه برای فصل آینده در پرسپولیس می‌ماند یا نه گفت: هنوز که فصل تمام نشده است  و بعد از پایان فصل باید ببینم شرایط چگونه است. پولم را داده‌اند و مشکلی ندارم. بخاطر قرنطینه خسته شده بودم. قهرمانی پرسپولیس معلوم نیست و انشاالله هر بازی سه امتیاز می‌گیریم.

وی در مورد اینکه اگر کرونا نبود دور روز پیش ایران و عراق در خرداد باهم باید بازی می‌کردند، گفت: بله می‌خواستند انتقام بگیرند. بازی با تیم ملی ایران در ورزشگاه آزادی خیلی سخت است و خدا را شکر کرونا است!

رسن در واکنش به این سوال که در بازی رفت عراق شانش آورد، اظهار داشت: بازی رفت خوب بازی کردیم و ایران خوب نبود و ملی پوشان عراقی روحیه بهتر و قویتری داشتند. انشاالله دو تیم ملی ایران و عراق باهم صعود کنند.

بازیکن تیم عراق در مورد شایعه پیشنهاد تیم قطری گفت: پیشنهاد دارم اما باید ببینیم چه می‌شود هر سال می‌گویم پیشنهاد دارم اما اگر قرارداد خوب ببندند دوست دارم در ایران بمانم. اقتصاد ایران  تحریم هست و انشاالله قهرمان می‌شویم و بعد با باشگاه جلسه می‌گذارم.

بشار در مورد اینکه دلش برای کدام بازیکن پرسپولیس تنگ شده اظهار داشت: دلم برای همه تنگ شده است. 

* این فیلم را ببینید:

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
    16 5
    نوش جونت.... جان استقلالی ها رو دقیقه 85 گرفتی. ممنونتیم
  • IR ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
    3 3
    شما خیالت تخت تا بابا مسعود واین فدراسیون هستند قهرمانیتون مسجله فقط ناز وادا نده وقربون صدقه نرو که همه چی بر می گرده به اینکه باید کیسه بیت المال را دوستان شل کنند که اینم با بودن این وزیر حله نگران نباش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس