کد خبر 1082069
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۳
رونالدو

سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد معتقد است فضای کار در گذشته نزد شیاطین سرخ چنان مهیا بود که کریستیانو رونالدو را تا حد بهترین بازیکن جهان شکل داد.

به گزارش مشرق، اوله گونار سولسشایر در مصاحبه‌ای که در تاک‌اسپورت منتشر شد، نکته قابل توجهی در مورد کریستیانو رونالدو، فوق ستاره یوونتوس و عضو سال‌های دور منچستریونایتد مطرح کرد.

سرمربی تیم انگلیسی که در سال‌های 1996 تا 2006 نزد تیم الدترافوردی به عنوان مهاجم 235 بازی کرد و 91 گل زد، در مقطعی هم‌تیمی با رونالدو بود.

بیشتر بخوانید:

آخرین فصل حضور رونالدو در یوونتوس؟

گلزن سابق نروژی در این مصاحبه بیان کرد رونالدو تحت تاثیر فضای خوبی که در منچستریونایتد وجود داشت، شکل گرفت و به سطح بازیکن کاملا بزرگی رسید.

سولسشر گفت: نباید از خاطر برد که با کریستیانو رونالدو همبازی بودم و از او که بهترین بازیکن جهان است،‌شناخت دارم.

وی افزود: رونالدو از همان زمانی که به منچستر آمد، می خواست بهترین باشد اما وقتی که به یونایتد آمد، ‌تحت تاثیر فضای اینجا قرار گرفت.

سولسشر ادامه داد: ما به عنوان بازیکنان بزرگتر و با تجربه تیم، ملزم بودیم جوان‌ترها را هدایت کنیم. در آن موقع بازیکنی با استعداد و کلاس جهانی دیدیم. در مقاطعی توانستیم کمک کنیم و تا او شکل بگیرد. هر چند که فضای کار باعث پیشرفت او شد تا به مرور بازیکن کاملی شود.

رونالدو که در سال‌های 2003 تا 2009 برای منچستریونایتد بازی کرد،‌همراه با شیاطین سرخ 9 افتخار کسب کرد که یکی از آن قهرمانی اروپا بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس