نماینده باشگاه تراکتور: احتمالاً دلشات به خاطر باخت در پرونده‌های تراکتور جایزه گرفته است!/ چه کسی همه پرونده‌ها را به او وصل می‌کند؟

نماینده مالک باشگاه تراکتور در پرونده‌های خارجی این باشگاه گفت: احتمالاً لودوویچ دلشات پس از شکست در چند پرونده تراکتور، با انتخاب به‌عنوان وکیل فدراسیون فوتبال جایزه گرفته است!

به گزارش مشرق، بهداد بیات درباره سرنوشت محکومیت باشگاه تراکتور در پرونده‌های کنستانت، استوکس و اروین اظهار داشت: متأسفانه در این پرونده‌ها ما در رأی‌های اولیه محکوم شدیم و الان پرونده‌ها را به دادگاه CAS برده‌ایم. به نظرم این موضوع هم نزدیک به یک سال زمان می‌برد. فعلاً مستندات را ارائه دادیم و فکر می‌کنم در آینده هم یک سفر حضوری به سوئیس داشته باشیم، چون در پرونده کنستانت ما ادعاهایی داریم. این بازیکن و مدیربرنامه‌هایش آن زمان متعهد شده بودند در صورت وجود مشکل پزشکی قرارداد کنستانت فسخ شود، اما فیفا این بند را قبول نمی‌کند. این اشتباهی است که در قرارداد این بازیکن صورت گرفته است.

وی در مورد پرونده استوکس نیز توضیح داد: نظر ما این است که آقای لودوویچ دلشات (وکیل سابق تراکتور در پرونده‌های بین‌المللی) دفاع خوبی در این پرونده انجام نداده است. من وکیل نیستم، ولی وقتی با وکلای داخلی و خارجی صحبت کردیم تمام آنها معتقدند بودند لایحه ضعیفی ارائه شده و اشتباهات فاحشی در لایحه وجود دارد که از وکیل باسابقه‌ای مثل دلشات بعید است.

نماینده تام‌الاختیار مالک باشگاه تراکتور در پرونده‌های خارجی در این باشگاه در ادامه با اشاره به انتخاب دلشات به‌عنوان وکیل فدراسیون فوتبال در پرونده شکایت ویلموتس گفت:‌ احتمالاً این وکیل بعد از سه، چهار پرونده‌ای که در باشگاه تراکتور شکست خورد، جایزه گرفته است. معمولاً باید سابقه یک وکیل را ابتدا نگاه کنند و بعد او را برای یک پرونده انتخاب کنند. حالا باید نگاه کنید چه کسی این وکیل را به فدراسیون معرفی کرده و قراردادش چقدر است. ما چند ماه است منتظریم تا پاسخی به این سوالات داده شود، ولی هنوز این اتفاق نیفتاده است.

بیشتر بخوانید:

کشیده شدن کار استوکس به CAS با اشتباهات عجیب وکیل سوئیسی

نامه تراکتور به کمیته اخلاق درباره بزرگترین پرونده مالی تاریخ فوتبال/ ردوبدل شدن چک، وجه نقد و موارد بسیار دیگر!+عکس

بیات ادامه داد: اصول وکالت حق‌الزحمه‌ای دارد، یعنی به تناسب مقدار شکایتی که می‌شود، حق‌الزحمه‌ای هم به وکیل داده می‌شود. این رقم در قرارداد ویلموتس خیلی بزرگ است، یعنی اگر یک درصد هم به وکیل داده شود، رقم بسیار بزرگی است. در هر صورت امیدواریم دوستان به این موضوع هم پاسخ بدهند که با چه سابقه‌ای این وکیل را انتخاب کرده‌اند.

وی در ادامه توضیحات خود درباره پرونده لی هری اروین و آنتونی استوکس ادامه داد: پرونده اروین را هم به CAS بردیم، اما درباره استوکس باید بگویم، او حدود 90 درصد پولش را در تراکتور گرفته و به شدت بازیکن بی‌نظمی بوده است. متأسفانه هیچ‌کدام از این‌ها در لایحه دفاعی دلشات آورده نشده بود و حق باشگاه تراکتور بود که این بازیکن را محکوم کند. حالا دوستانی که کمک کردند این اتفاقات رخ بدهد امیدوارم حداقل پیش وجدان خودشان جوابگو باشند.

بیات در رابطه با بحث اضافه شدن جرائم استوکس و اروین به 535 و 214 هزار دلار توضیح داد: بحث اضافه شدن نیست، از روز اول هم کسی از من رقم دقیقی نپرسیده بود و من هم چیزی اعلام نکرده بودم. تا جایی که می‌دانم باشگاه هم عدد و رقمی نگفته بود و اعداد قبلی (400 و 100 هزار دلار) فقط در رسانه‌ها مطرح شده بود. من نمی‌دانم رقم قبلی از کجا آمده بود، اما الان همه چیز شفاف روی سایت فیفا وجود دارد.

«کوین فورچونه مهاجم مارتینیکی تیم تراکتور نیز پس از خروج از ایران و فسخ قراردادش به فیفا شکایت کرده است، تکلیف پرونده این بازیکن چه شده است؟»، نماینده باشگاه تراکتور در پرونده‌ بازیکنان خارجی در واکنش به طرح این سؤال عنوان کرد: فورچونه مطالباتش را کامل گرفته است و پس از ترک ایران ادعا کرده مشکلات روحی و روانی دارد. متأسفانه به طور عجیبی آقای دلشات الان وکیل این بازیکن علیه باشگاه تراکتور است! این خیلی جالب است. چه کسی این‌ها را به هم وصل می‌کند؟ یکی این وسط وجود دارد که این بازیکنان را به دلشات وصل می‌کند. هر کسی روی این قضیه فکر کند به یکسری مسائل می‌رسد. چطور فورچونه هم دقیقاً همین وکیل را پیدا می‌کند؟ مگر فقط همین یک وکیل در دنیا وجود دارد که همه پرونده‌ها به او می‌رسد؟ در هر صورت ما هم یک شکایت متقابل علیه فورچونه انجام دادیم. این بازیکن هم الان به باشگاه جدیدی رفته و طبق قوانین ما نمی‌توانیم جلوی این بازیکن را بگیریم و ITC او با مسئولیت شخصی‌اش از سوی فیفا صادر شده است و الان منتظریم تا ببینیم در نهایت چه رأی صادر می‌شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
    1 0
    یه انقلاب اداری لازمۀ کشور هست!. فساد اداری داره بیداد میکنه...!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس