مناجاتی: برخی «کَلّاش‌ها» سال‌هاست فوتبال را رها نمی‌کنند/ نباید برای سود کارچاق‌کن‌ها سراغ غذای مانده کشورهای دیگر برویم

مهدی مناجاتی، پیشکسوت فوتبال ایران معتقد است تا زمانی که مربیان بزرگی در کشور خودمان داریم، نباید به سراغ مربیان خارجی از کشورهای درجه سوم برویم.

به گزارش مشرق، مهدی مناجاتی درباره انتقادات مطرح شده درباره قرارداد مارک ویلموتس با فدراسیون فوتبال اظهار داشت: اکنون که بهترین بازی‌های جهان پخش می‌شود و مربیان ما هم همان تاکتیک‌ها را در تمرینات تیم‌های خود اجرا می‌کنند، از آنها کمتر استفاده می‌کنیم. متأسفانه چشم امید مدیران به مربیان خارجی است که برای ما کلاس اروپایی بودن خود را می‌گذارند. اکنون بهترین کلاس‌های مربیگری در ایران برگزار می‌شود و از خارج از کشور هم به ایران می‌آیند.

وی با بیان اینکه ما مربیان و بازیکنان بزرگی داریم، تصریح کرد: باید از داشته‌های خود استفاده کنیم و نباید اینقدر برای جاهای دیگر تبلیغ نکنیم. وقتی غذای حاضری داریم، نباید سراغ غذای مانده کشورهای دیگر برویم تا سودی نصیب دلالان و کارچاق‌کن‌ها شود. مربیان ما از باهوش‌ترین افراد هستند و بهترین کارایی را دارند. در کوچه‌های خودمان، بچه‌های ایرانی تلاش می‌کنند از تکنیک‌های روز دنیا استفاده کنند و ما باید در فکر صادر کردن علم خود باشیم، نه اینکه مربیان کشورهای درجه سوم فوتبال را بیاوریم و به آنها پول بدهیم.

بیشتر بخوانید:

از معرفی تا عقد قرارداد با ویلموتس شبهه‌ وجود دارد

پیشکسوت فوتبال ایران درباره نقش کمیته فنی در انتخاب ویلموتس برای هدایت تیم ملی فوتبال خاطرنشان کرد: برای یافتن کمیته فنی به سراغ زمین‌های خاکی جنوب شهر بروید. جایی که مردم با پای برهنه از بهترین تکنیک‌ها و تاکتیک‌ها استفاده می‌کنند. متأسفانه برخی «کَلّاش‌ها» سال‌هاست دست روی فوتبال گذاشته‌اند و آن را رها نمی‌کنند. معلوم نیست آنها چه زمانی سیر می‌شوند تا چند متخصص، سکان فوتبال را در دست بگیرند.

مناجاتی درباره احتمال محکومیت پنج میلیون یورویی فوتبال کشورمان در پرونده ویلموتس بلژیکی بیان کرد: ما با این پنج میلیون یورو می‌توانیم در استان‌های مختلف روی فوتبال پایه سرمایه‌گذاری کرده و سال‌ها از آن استفاده کنیم. ما حرف اول را در آسیا می‌زدیم، اما افراد کارنابلد زیادی سر کار آمدند و وقتی می‌روند، دار و دسته آنها سال‌هاست در فوتبال ما می‌مانند. امیدوارم امام زمان (عج) ظهور کند تا این افراد را رد کند و بروند دنبال کارشان! ما که نتوانستیم حق‌مان را بگیریم، امیدوارم ایشان چنین کاری را انجام دهد!

وی با انتقاد از عملکرد ضعیف فدراسیون فوتبال اظهار داشت: ببینید چند سال این فدراسیون روی کار است؟ ما روزی آقای آسیا بودیم، اما الان خبری از ایران نیست. بروید خجالت بکشید! اگر قبلاً مدیری کاربلد نبود، مطالعه می‌کرد یا از افراد کاربلدی کنار خود استفاده می‌کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
    0 0
    فقط یه عادل بود که تا حدودی میتونست دست اینا رو رو کنه! به حمدالله پسر باجناق تشخیص داد مضره فرستادش بره!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس