کد خبر 108192
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۱

پایگاه‌های خبری از تولید گوشی هوشمندی در شرکت HTC خبر داده‌اند که برای آن قابلیت پشتیبانی همزمان از دو سیم‌کارت در نظر گرفته شده است و کاربران به کمک آن می‌توانند کلیه امکانات مربوط به دو اپراتور مخابراتی مجزا را به صورت همزمان در اختیار داشته باشند.

به گزارش گروه خواندنی های مشرق، این گوشی هوشمند که از هم‌اکنون وارد بازار چین شده است، با نام T328w شناخته می‌شود که البته نام Wind moniker نیز به آن اختصاص داده شده است.

روی این گوشی هوشمند نسخه 4 سیستم‌عامل اندروید یا Ice Cream Sandwich نصب شده و رابط کاربری آن HTC Sense UI 4.0 است. با وجود بخش نرم‌افزاری به‌روز شده، سیستم سخت‌افزاری این گوشی هوشمند بسیار معمولی است. پردازنده این محصول از نوع Qualcomm MSM7227A SoC است که با توان یک گیگاهرتز فعالیت می‌کند که در کنار پردازنده گرافیکی Adreno 200 و رم 512 مگابایتی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.



به گزارش ایسنا، گوشی هوشمند T328w شامل نمایشگر لمسی 4 اینچی از نوع Super-LCD می‌شود که تصاور را با کیفیت WVGA پخش می‌کند. از دیگر امکانات به کار رفته در این گوشی می‌توان به دوربین دیجیتالی 5 مگاپیکسلی، 4 گیگابایت حافظهداخلی، سیستم صوتی Beats و دوربین دوم برای برقراری تماس‌های تصویری اشاره کرد.



این گوشی هوشمند 2000 یوان یا حدود 240 یورو در بازار فروخته می‌شود و هنوز خبری در مورد احتمال ورود آن به دیگر بازارها منتشر نشده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس