ترامپ نمایه

یک پایگاه خبری آمریکایی از صرف هزینه کاملا غیرضروری ۴۰۰ هزار دلاری برای تبلیغات در واشنگتن از سوی کارزار انتخاباتی ترامپ به منظور بالا بردن روحیه او خبر داد.

به گزارش مشرق، وب‎سایت خبری آمریکایی «دیلی بیست» گزارش داد کارزار انتخاباتی «دونالد ترامپ» مجموعه‌ای از تبلیغات چاپلوسانه را از جمله در شبکه‌هایی که می‌داند رئیس‌جمهور آمریکا تماشا می‌کند، به نمایش گذاشته تا از نگرانی‌های او درباره نتیجه انتخابات پیش‌رو بکاهد. دیلی بیست به نقل از آمار کمیسیون ارتباطات فدرال گزارش داد مسئولان کارزار ترامپ برای انجام این تبلیغات ۴۰۰ هزار دلار هزینه کرده‌اند.   

بیشتر بخوانید:

ترامپ چگونه عامل شکاف «جمهوری خواهان آمریکا» شد؟

به گزارش وبگاه خبری «بیزنس اینسایدر»، اغلب این تبلیغات از شبکه مورد علاقه ترامپ «فاکس نیوز» پخش شده اما شبکه‌های با گرایش لیبرال مثل «سی‌ان‌ان» و «ام‌اس‌ان‌بی‌سی» هم که ترامپ از تماشای آن‌ها متنفر است، بخشی از این تبلیغات را پخش کرده‌اند.

بنابر این گزارش، در مناطقی از واشنگتن که این تبلیغات در معرض دید قرار دارد، مردم به طور یکپارچه دموکرات هستند و بنابراین احتمال این که این تبلیغات در رای آن‌ها تاثیرگذار باشد، بسیار کم است.

یکی از مشاوران کارزار ترامپ که از اشخاص نزدیک به وی است گفت این تبلیغات برای مخاطبان کمی شامل خود ترامپ و دایره افراد نزدیک به وی تهیه شده است.

«تیم مورتاگ» مدیر ارتباطات کارزار ترامپ هم در ایمیلی این مطلب را که تبلیغات برای متحدان ترامپ و نه عموم تهیه شده‌اند، تایید کرد اما از گفتن این که شخصاً برای ترامپ آماده شده‌اند، خوددرای کرد.

در نظرسنجی‌های اخیر دونالد ترامپ در ایالت‌های کلیدی از «جو بایدن» رقیب دموکرات خود عقب افتاده و به نظر می‌رسد دلیل این تبلیغات تقویت روحیه وی بوده است.

عملکرد وی در مدیریت بحران کرونا در آمریکا و همچنین برخورد او با اعتراضات اخیر ضد نژادپرستی در این کشور از دلایل کاهش محبوبیت وی است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس