کد خبر 1081788
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۹
هزینه سرویس پیامکی بانک‌ها ۱۵ هزار تومان شد/ اجرا از هفته آینده

هزینه سرویس پیامکی بانک‌ها که پیش از این بین ۱۰ تا ۱۲ هزار تومان بود، از هفته آینده به ۱۵ هزار تومان افزایش خواهد یافت.

به گزارش مشرق، درحالی که هزینه ارسال پیامک در بانک‌های مختلف پیش از این بین 10 تا 12 هزار تومان بود، خبر رسیده که بناست از هفته آینده هزینه این سرویس به 15 هزار تومان افزایش یابد.

برخی از بانک‌ها با ارسال پیامک به مشتریان خود اعلام کرده اند: در صورتی که مشتری موجوی کافی نداشته باشد، به معنی انصراف وی از دریافت این خدمت بانکی است.

بیشتر بخوانید

کارمزد پیامک‌های بانکی هم گران شد

جمشیدی دبیر کانون بانک‌های خصوصی در همین ارتباط با تأکید براینکه هزینه پیامک ارسالی بانک‌ها به مشتریان براساس افزایش هزینه دریافتی شرکت مخابرات از بانک‌ها افزایش یافته است، تصریح کرد: هزینه ارسال پیامک هر کارت بانکی به طور متوسط 20 هزار تومان است که البته برای برخی کاربران کمتر و برای برخی از جمله کسبه بسیار بیشتر است.

وی تأکید کردکه طی توافق بین بانک‌ها، قرار شد تا هزینه ارسال پیامک به مشتریان  فزایش یابد و در نهایت بر قیمت 15 هزار تومان توافق صورت گرفت.

دبیر کانون بانک‌های خصوصی گفت: این 15 هزار تومان را بانک‌ها به صورت یکجا و یا برخی در قالب دو مبلغ 7500 تومان به صورت شش ماه از حساب مشتری کسر خواهند کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
    0 0
    ۵۰ درصد همین یک قلم افزایش قیمت داشته مسکن و خودرو. میوه. لباس. کولر و یخچال و.... هم فدای سر حسن روحانی و اعضا کابینه اش که کلا بود و نبودشان اصلا تفاوتی در این کشور بوجود نمیاره
  • IR ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
    0 0
    هکش کلاه برداریه. برای بانک پاسارگاد واریزی یا دریافتی زیر 50 هزارتومن اصلا اس ام اس نمیاد.
  • IR ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
    0 0
    بانک ملت 20هزارتومن میگیره برای پیامک
  • IR ۰۵:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
    2 0
    پس تکلیف پول های مردم که در حساب جاری یا قرض الحسنه آنها است و ریالی سود به رآنها تعلق نمی گیرد و منفعتش را بانکها می برند واقعا از لحاظ اخلاقی صحیح است که بانگها کوچکترین خدمت به مشتریان خودشان تداشته باشند و همش در فکر خالی کردن جیب مردم باشند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس