مهدی تاج

در برنامه دوشنبه شب فوتبال برتر و در کشاکش بحث و جدل رئیس پیشین فدراسیون فوتبال با مجری این برنامه توهین غیرمستقیمی به مخاطبان فوتبال شد!

سرویس ورزش مشرق - مهدی تاج با حضور در برنامه فوتبال برتر این هفته درباره قرارداد جنجالی و پر حرف و حدیث با مارک ویلموتس صحبت کرد و پاسخگوی ابهامات و سوالات مجری برنامه شد و در برخی جاها تنش بر این فضا حاکم شد.

در بخش پایانی برنامه طبق اعلام قبلی قرار بود سوالاتی که مردم در اینستاگرام برنامه فرستاده بودند مطرح شود و رئیس سابق فدراسیون فوتبال پاسخگوی سوالات باشد. اما روند برنامه و ناراحتی تاج از سوالات میثاقی باعث شد که پای عادل فردوسی پور وسط بیاید و تاج با کنایه به مجری برنامه از پاسخگویی طفره برود. تاج در طرح سوالات مردمی هم تشکیک وارد نمود و به نوعی از پاسخگویی شانه خالی کرد.

بیشتر بخوانید:
 

اظهارات تند تاج علیه فردوسی‌پور در پشت صحنه فوتبال برتر

از مهدی تاج که در صحبت های خود مردم را ولی نعمت می داند و پاسخ به سوالات آن ها را تکلیف می داند، انتظار می رفت با سابقه طولانی مدیریت در بخش های مختلف فوتبال چه در بعد باشگاهی و چه فدراسیون و یا سازمان لیگ با کمی تأمل و صبوری حداقل سوالات را می‌شنید و سپس اگر علاقه ای به پاسخگویی نداشت در آن صورت نسبت به صحت سوالات اظهار تردید می‌کرد!

البته در این برنامه سوالات زیادی می توانست مطرح شود و نشد و تاج در برخی موارد با ابهام و بعضا اشتباه درباره این قرارداد جنجالی صحبت کرد و البته با این رفتار خارج از عرف خود به نوعی نشان دادکه درباره این موضوع چقدر تحت فشار است.

فیلم این بخش از برنامه را در ادامه ببینید:

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 17
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
    33 40
    البته مجری هم عمدا قصد عصبانی کردن تاج را داشت و دنبال پاسخ منطقی نبود.
    • IR ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
      0 1
      بابا خودت رو بذار جای مجری. اگه یه همچین تهمتی به تو و برنامه ت زده میشد ناراحت نمیشدی؟
  • IR ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
    35 46
    میثاقی چه پررو و بی ادب است /نه احترام مقام از خود بزرگتر رو می فهمه نه احترام سن و سال
  • US ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
    57 3
    اگه بلدی و شیله پیله تو کارت نیست خب جواب می دادی چه فرقی می کنه مردم بپرسن یا نه. آن را که حساب پاک است از محاسبه چه باک است؟!!!
  • IR ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
    0 0
    متاسفانه پول ملت ایران با ندانم کاری حیف و میل شد.
  • وطن پرست DE ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
    0 0
    جفتشون عین هم هستن. هیچ فرقی نداشت. نه مجری مودبانه عمل می کنه نه اون مدیر. جمع کنید فوتبال رو بجاش پول ها رو صرف ساخت زمین های چمن با کیفیت در تمامی مدارس بکنید. بچه ها بجای دیدن فوتبال٫ خودشون فوتبال بازی کنند. ۱۱ نفر فوتبال بازی کنند که ۱۱ میلیون نفر تماشا کنن؟
  • IR ۲۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
    0 0
    مجری تون رو عوض کنید
  • جواد US ۲۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
    0 1
    مجری خیلی بی ادبانه رفتار کرد
  • علی IR ۲۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
    0 0
    اقای تاج شما یک قرارداد پر از اشتباه با یک مربی درجه دو بستی مبلغ بالای صد میلیارد از جیب بیت المال رفته حالا از این شاخه به ان شاخه می پری جواب قانع کننده ندی وقتی شما ریس فدراسیون هستی حتی اگر ریس جمهور یا وزیر ورزش به شما دستور داده باشد باز شما مقصر اصلی هستی و باید خسارت وارد شده به بیتالمال را جبران نمایی
  • US ۲۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
    0 0
    شما برای کوبیدن فردوسی پور لازم نیست کار زشت میثاقی رو تأیید کنید. این فقط مقلدِ ناشیِ سبک و رفتار فردوسی پور است.
  • حمید IR ۲۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
    0 0
    قوه قضاییه به این کلاهبرداری ورود کند. با پول بیت المال به سفر های خارجی و درمان خود در اروپا میپردازن اونهم در شرایط سخت تحریم... مرگ بر مدیر بی کفایت
  • IR ۰۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
    8 1
    اه.عادل جان کجایی؟دقیقا کجایی؟
  • IR ۰۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
    4 2
    جناب تاج به عنوان یک مسئول موظف بودن جواب سوال مردم رو بدن، نه اینکه به این رفتار از زیر جواب سوالا شونه خالی کنند، نمیدونم چرا همه الکی بدون دلیل به آقای میثاقی حمله کردن، همین کسایی که الان دارن عادل فردوسی پور رو رو سرشون حلوا حلوا می‌کنند، یه زمانی چشم دیدن شون نداشتن، دلیل نمیشه یه افتضاحی رو بار بیارید بعد بخواید عوض پاسخگویی مجری برنامه رو تحقیر کنید، من خودم از طرفدارای برنامه نود بودم ولی یادمه تو این دو سال اخیر خصوصا هوادارای استقلال وپرسپولیس نود و آقای فردوسی پور رو متهم میکردن ک استقلالی یا پرسپولیسی یا اینکه هوای این تیم داره و تبعیض قائله حتی یه عده واسه خاطر حمایت فردوسی پور از کی روش ایشون رو متهم میکردین، چیشده الان براهمه عزیز شدن ایشون، شمایی ک میایی نظر میدین و دیگران رو مورداهانت قرار میدین، غیر منطقی ماییم ک نشستیم به قضاوت دیگران، یکم به وجدانمون رجوع کنیم شاید بد نباشه، میثاقی به عنوان یه جوون آینده دار میشه روش حساب کرد نه اینکه از اول کار هر کی از راه رسید به نوبه ی خود ایشون رو مورد عنایت قرارداد،امیدوارم هم جناب فردوسی پور هم میثاقی هردوشون تو راهی که هستن موفق باشن به دور از قضاوت ناعادلانه دیگران
  • IR ۰۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
    8 5
    بی احترامی نکرد اصلا! این تیتر عین انحراف و تفرقه افکنی و قطعا شما باید برای تهمت زنی روز قیامت پاسخ گو باشید. تقوا داشته باشید. ما به این سایت اعتماد داریم، سوء استفاده نکنید
    • بیب IR ۲۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
      0 0
      اشتباهی مثبت زدم . نظرم منفی است.
  • IR ۰۷:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
    5 0
    هر دو نفر مزخرف تشدیف دارند
  • Mohsen IR ۰۶:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
    0 0
    چه ربطی داره که مجری کی باشه یا سوال چی باشه مسئول کارش جواب دادن به سواله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس