کد خبر 1081697
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۲
جلالی: ۴۰ سال است که در حوزه فوتبال تدبیر نداریم/ مطمئن باشید باز هم ضرر و غرامت خواهیم داد

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان تأکید کرد که فوتبال ایران بابت عقد قرارداد با برخی بازیکنان و مربیان خارجی ضرر کرده است و این وضعیت در آینده هم ادامه خواهد داشت.

به گزارش مشرق، مجید جلالی در مورد شکایت ویلموتس از فدراسیون فوتبال ایران و انتقادهایی که از مسئولان پیشین فدراسیون صورت گرفته است، گفت: من در جریان جزئیات قرارداد ویلموتس با فدراسیون نیستم و اطلاعاتم در حد چیزهایی است که در رسانه‌ها منتشر می‌شود، اما یک چیز را می‌دانم و آنهم اینکه سال‌های سال است که بابت عقد قرارداد با برخی بازیکنان و مربیان خارجی ضرر کرده‌ و غرامت داده‌ایم.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در ادامه افزود: قطعاً این وضعیت در آینده هم ادامه خواهد داشت. این چیزها باعث نگرانی و تأسف است. متأسفانه سال‌هاست که بودجه‌ها را این‌طور هدر می‌دهیم، ولی برای تربیت نیروهای خودمان حاضر نیستیم یک ریال هزینه کنیم. این مشکلات یک علامت سؤال بزرگ را به وجود می آورد. اینکه چرا این‌طور می‌شود و تلخی کار همین چیزهاست که می‌بینید.

بیشتر بخوانید:

جلالی: تا ۵۰ سال باید به خارجی‌ها غرامت بدهیم!

وی درباره اینکه قرار بود فدراسیون فوتبال بعد از رفتن کی‌روش یک مربی بهتر و ارزان‌تر بیاورد، تأکید کرد: ما در مجموع رفتارهایی که در این مدت انجام دادیم سرگردان بودیم و بحث فراتر از انتخاب کی‌روش یا ویلموتس است. سال‌هاست که در فوتبال این هزینه‌ها را انجام می‌دهیم، چه در تیم ملی بزرگسالان و چه در تیم‌های پایه. باید بررسی کرد که خروجی کار چه بوده است. گاهی اوقات پیشرفت‌های مقطعی داشته‌ایم، ولی توشه‌ای برای آینده نداشته‌ایم.

جلالی یادآور شد: همیشه سبک کار این بوده است که یک مربی را انتخاب می‌کنیم یا به ما سفارش می‌کنند و بعد هم این مشکلات به وجود می‌آید. این یک سبک همیشه سرگردان بوده که نتیجه خوبی هم نداشته است. شما ببینید که در این سال‌ها چه کسانی آمدند و رفتند و چه نتیجه‌ای حاصل شد، بدون اینکه کسی انتظار داشته باشد به یک پیشرفت خوب برسیم.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در پاسخ به این پرسش که «آیا حفظ کی‌روش بهتر از انتخاب ویلموتس نبود؟»، خاطرنشان کرد: در آن زمان فضای فعلی وجود نداشت و در هر برهه، افکار عمومی به سمتی می‌چرخد یا آن را به سمتی می‌چرخانند. من به این موضوع اشاره کردم که سال‌هاست این وضعیت وجود دارد. ما 40 سال است که در حوزه فوتبال تدبیر نداریم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس