کد خبر 1081696
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۳
۲ تیم لیگ برتری سرمربی ندارند؛‌ این خارجی‌های دردسرساز

در حالی که همه تیم‌های لیگ برتری خودشان را برای آغاز مجدد مسابقات آماده می‌کنند؛ ۲ تیمی که سرمربی خارجی دارند بدون آنها در وضعیت ایده‌آلی به سر نمی‌برند.

به گزارش مشرق، با اعلام تاریخ جدید مسابقات لیگ برتر، روز چهارم تیرماه با دیدار عقب افتاده فولاد خوزستان و استقلال تهران آغاز می‌شود و هفته بیست و دوم هم در روز هشتم تیرماه استارت خواهد خورد. در همین رابطه چند روزی است تمرینات تیم‌های حاضر در مسابقات آغاز شده و همگی در تدارک این هستند تا در هفته‌های باقیمانده با کسب نتایج مورد نظر به بهترین جایگاه برسند.

از ۱۶ تیم لیگ برتری ۲ تیم هنوز سرمربیان خود را در کنارشان ندارند و دست بر قضا آن ۲ تیم‌ تنها تیم‌هایی هستند که سرمربیانشان خارجی هستند. تیم فوتبال ذوب‌آهن با هدایت میودراگ رادولوویچ و تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر با سرمربیگری میشو کریستیچوویچ. البته اوضاع مورد اول وخیم است و سرمربی مونته‌نگرویی ذوب علاقه‌ای به بازگشت ندارد و نمی‌خواهد به ایران بیاید. او درخواست فسخ قرارداد داشته و باشگاه هم اولتیماتومی ۲ روزه به او داده است. حتی شنیده می‌شود مهدی رجب‌زاده جدی‌ترین گزینه برای ادامه کار ذوب در لیگ نوزدهم به حساب می‌آید.

بیشتر بخوانید:

ترسی از بازگشت به ایران ندارم

شاهین اما شرایط بهتری دارد. میشو قصد بازگشت دارد اما پسرش که پزشک است حسابی او را ترسانده و به خاطر شیوع ویروس کرونا این سرمربی کروات از بازگشت به ایران هراس دارد و می‌خواهد در شرایط بهتری به بوشهر برود. با این حال مسوولان باشگاه بوشهری در حال راضی کردن این سرمربی موفق هستند تا او را هر چه سریع‌تر به ایران بازگردانند.

حال باید دید سرنوشت این ۲ باشگاه چه خواهد شد. در حال حاضر ذوب با ۲۲ امتیاز در رده یازدهم است و شاهین با ۱۶ امتیاز در جایگاه پانزدهم قرار گرفته است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
    0 0
    خارجی‌های دردسرساز یا نامدیران دردسرساز؟!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس