کد خبر 1081588
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۹
پشت پرده خانه نشینی اینروزهای مارک ویلموتس

باشگاه های حاضر در فوتبال بلژیک در حال تصمیم سازی برای فصل آینده هستند و مارک ویلموتس – سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران هیچ تقلایی برای حضور در تیم های باشگاهی کشورش نمی کند.

به گزارش مشرق، سخت است تصور کنیم سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران که در برهه ای هدایت تیم ملی کشورش را برعهده داشته و از او به عنوان معمار نوین فوتبال بلژیک یاد می کنند هیچ جایگاهی در تیم های باشگاهی کشورش نداشته باشد. در روزهای اخیر بحث حضور وی در تیم های آنتورپ و هم چنین استاندارد لیژ مطرح بود اما در عمل و تا به این جای کار اتفاق خاصی رخ نداده است و مارک ویلموتس هم چنان در حال گذران زندگی در کنار خانواده اش است. 

بیشتر بخوانید:

استقبال وزارت ورزش از ورود نهادهای نظارتی به پرونده ویلموتس

اما سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران اینروزها یک کار را به صورت وِیژه دنبال می کند. گرفتن غرامت از فدراسیون فوتبال ایران و به همین بهانه به فیفا شکایت کرده است. خب مادامی که پرونده از سوی فیفا تعیین و تکلیف نشود بهترین تصمیم برای مارک ویلموتس خانه نشینی خواهد بود چرا که سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران اگر وارد باشگاه شود بر اساس قوانین فیفا نمی تواند همه قراردادی که با فدراسیون فوتبال ایران منعقد کرده بود را دریافت کند و کمیته تعیین وضعیت فیفا در صورتی که حق را به مارک ویلموتس دهد از زمان خروج از تیم ملی فوتبال ایران و انتخاب تیم جدید را برای او لحاظ خواهد کرد. سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران که مدعی است در پرونده شکایت علیه فدراسیون فوتبال برنده خواهد شد به واقع منتظر تعیین تکلیف پرونده اش از سوی فیفا است و بعد از این اتفاق دوباره برای حضور در فوتبال برنامه ریزی خواهد کرد. 

او پیش تر گفته بود فعلا برنامه ای برای حضور دوباره در فوتبال بلژیک نداردو اگر قصد داشته باشد یک بار دیگر حضور روی نیمکت تیم های بلژیکی را تجربه کند به باشگاه استاندارد لیژ ملحق خواهد شد. این اتفاق پیش تر یک بار برای فدراسیون فوتبال رخ داده بود. علی دایی بعد از اخراج از سوی فدراسیون فوتبال در شکایت به کمیته انضباطی خواهان دریافت همه مبلغ قراردادش شد که به دلیل انتخاب تیم بعد از جدایی از تیم ملی کمیته انضباطی تنها حد فاصل جدایی از تیم ملی و انتخاب تیم جدید را برای دریافت غرامت برای علی دایی لحاظ کرد. 

جالب اینکه مارک ویلموتس قبلا از فدراسیون فوتبال غنا هم شکایت کرده بود و درخواست غرامت داشت که در این پرونده برنده نشد. او 2 میلیون دلار از فدراسیون فوتبال ایران دریافت کرده است. اما در نامه ای که برای فدراسیون فوتبال جهان نوشته بر این نکته تاکید داشته فدراسیون فوتبال ایران به تعهداتی که در قرارداد قید شده بود پایبند نبوده و بر این اساس مجبور به فسخ قراردادش شده و حالا فدراسیون فوتبال ایران باید همه مبلغ قراردادش را پرداخت کند.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
    0 0
    حرومش باشه ایشالا پول بیت المال نه خودشه نه خانواده اش بخورد و آرزوشو به گور مردک شالاتان دزد کلتهبردار متقلب

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس