کد خبر 1081504
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۹
پرسپولیس منتظرحکم «بودیمیر»/ راهکار آماده برای فرار از محرومیت

باشگاه پرسپولیس در انتظار صدور رای قطعی دادگاه بین المللی ورزش در خصوص پرونده ماریو بودیمیر است.

به گزارش مشرق، ماریو بودیمیر پس از عدم دریافت مطالبات قرارداد فصل گذشته خود با باشگاه پرسپولیس اقدام به فسخ آن و شکایت از این باشگاه در فیفا کرد.

کمیته انضباطی فیفا نیز هفتم اسفندماه سال گذشته اقدام به صدور اولیه رای خود کرد که طی آن باشگاه پرسپولیس محکوم به پرداخت مبلغ ۴۷۵ هزار یورو شد که در صورت عدم پرداخت ۴۵ روزه این مبلغ، محرومیت سرخ ها از سه پنجره نقل و انتقالاتی را به همراه داشت.

بیشتر بخوانید:

رغبتی: پول خارجی‌ها را نقدی پرداخت می‌کنیم

البته باشگاه پرسپولیس فرصت برای شکایت از این رای به دادگاه بین المللی ورزش را داشت و با ارائه لایحه جدید دفاعی خود اقدام به این کار کرد.

از این رو سرخ ها منتظر پاسخ نهایی دادگاه CAS در قبال این پرونده هستند تا شانس خود را برای جلوگیری از محکومیت این باشگاه آزمایش کرده باشند.

شیوع جهانی بیماری کرونا باعث شد تا رای قطعی پرونده بودیمیر هنوز صادر نشود و استعلام اخیر باشگاه پرسپولیس از فدراسیون فوتبال نیز تایید عدم صدور رای جدید برای پرونده های بین المللی و حقوقی این باشگاه را به همراه داشته است.

همچنین مهدی رسول پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس از بخش حقوقی و بین الملل باشگاه خواسته تا ارتباط لازم با بودیمیر را برای جلب رضایت او بگیرند تا در صورت تایید محکومیت پرسپولیس بتوانند رضایت او را با پرداخت مرحله ای مبلغ بدهی خود جلب کنند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس