کد خبر 1081456
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۶
روحانی مدعی طب اسلامی بازداشت شد

فهرست اسامی متهمانی که از کشور فرار کرده‌اند را منتشر کرد.

به گزارش مشرق،  لیستی از متهمان پرونده های اقتصادی که خبر متواری شدن آنها رسانه‌ای شد.

از میان متهمان فراری در جدول -که البته همه موارد را شامل نمی‌شود- متهمان پرونده اخلال در نظام ارزی موسوم به پرونده تیمور عامری که ۱۰ نفر هستند و رابطه خانوادگی هم با هم دارند، گویا به یکی از کشورهای همسایه رفته‌اند که نام آن کشور مشخص نیست.

بیشتر بخوانید

رد مال ۱۰۲ میلیون دلاری در پرونده دیواندری/ متهم فراری عضو گروهک منافقین است

همه چیز در مورد سالار آقاخان، متهم فراری در پرونده تخلفات ارزی

مرجان شیخ‌الاسلامی متهم معروف پرونده پتروشیمی گیت راهی کانادا شد و مهدی شریفی نیک نفس، دیگر متهم این پرونده نیز گویا به امارات رفته است.

رئیس قوه قضائیه دیروز با تأکید بر جدیت دستگاه قضا در رسیدگی به پرونده‎های فساد اقتصادی به متهمان فراری این پرونده‎ها هشدار داد که احساس نکنند می‎توانند از چنگ عدالت بگریزند و دیر یا زود به دست عدالت سپرده خواهند شد.

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • مسعود IR ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
    0 1
    در این لیستی که شما منتشر کردید اسم فرزند بنده در آن درج شده که مدت دوسال است که بی گناه و بدون هیچ جرمی به مدت ده سال حکم گرفته و دوسال هم هست که در زندان بسر میبرد واقعا چقدر دقت در قوه قضاییه دیده میشود و جالبتر اینکه در دادگاه انقلاب هم ایشان را متواری اعلام کردند که در ردیف جلو و با فاصله دو متری از ریس دادگاه و دادستان نشسته بود و فیلم و عکسش هم موجوده .
    • IR ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
      0 0
      اسم فرزند شما چیه ؟ ی ا اشتباهی نامی نشانی ننوشته اید یا برای خراب کردن جو این مطلب را گذاشته اید . اگر حرفتان درست است بگویید بلکه ما هم پیگیر شدیم .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس