کد خبر 1081410
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱

به گزارش مشرق،صفحه اینستاگرامی منتسب به حجت الاسلام رئیسی بخشی از گفتگوی رئیس قوه قضائیه با برنامه تلویزیونی «بنیانگذار» را منتشر کرد، در ادامه عناوین مطرح شده در برنامه ذکر گردید: منافقین، داعشی‌های سال ۶۰ بودند.جوانان امروز، منافقین را نمی‌شناسند، چون قدری اتوکشیده شدند و خیلی هم معرفی نشدند.

قهرمان مبارزه با نفاق، امام بزرگوار ما هستند و کسانی همانند شهیدان لاجوردی و کچویی که به خوبی جریان نفاق را شناختند.         

دانلود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 24
  • در انتظار بررسی: 23
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
    100 6
    بر داعش و داعشی صفت لعنت..
    • یک شافعی IR ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
      38 1
      موافقم.
  • IR ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
    96 17
    منافقین امروز = عده ی زیادی از اصلاح طلبان امروز
    • IR ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
      38 0
      به همراه جمع کثیری از سلبریدی های بی سواد و برده گرین کارت
  • IR ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
    60 5
    مرگ بر داعشی وطن فروش
  • حسين DE ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
    38 6
    به نظر من يكى از كمبودها و مشكلات نسل امروزى عدم آشنائى آنها با تاريخ خونبار انقلاب پر شكوه ايران است ،البته شكى نيست كه مقصر اصلى مسئولين مربوطه در تمامى دوران انقلاب و سازمانها و ارگانها ويا نهادهاى ذيربط در اين زمينه است،اگر چنانچه ١٥ ،٢٠ ساله هاى امروزى و نسلهاى بعدى با تاريخ انقلاب و فراز و نشيب آن آشنا گردند وبدانند كه چه تاريخ خونبارى در طى اين مدت زمان كوتاه بر سر اين انقلاب،كشور ،ملت آمد ضريب امنيتى انقلاب ايران بمراتب افزايش پيدا ميكند،نسلهاى امروز و فردا بايد بدانند كه پدران و ماردان آنها براى انقلاب و حفظ و نگهدارى و توسعه و تكامل آن چه تاوان سنگينى پرداخت كرده اند و چه حماسه ها ايجاد شد تا اين انقلاب شكست نخورد،همچنين بايد با چهره خائنين و وفاداران به انقلاب آشنا گردند،نسلهاى امروزى بايد بدانند كه هشت سال جنگ با حداقل امكانات نظامى همزمان ترور و محاصره اقتصادى و تحريم و كمبود ضرورى ترين كالاهاى اساسى و غلبه بر همه اين مشكلات يعنى چه؟اين انقلاب تا بامروز خونبهاى شايد بيش از يك مليون شهيد و جانباز است كه در همه عرصه ها از آن دفاع كردند،اين درد بسيار بزگى است كه اگر نسل امروز و فردا از گذشته و تاريخ خود آگاهى نداشته باشد ، البته نا گفته نماند كه خيلى ها هم مايل نيستند تا نسل امروز از تاريخ انقلاب و رويداد هاى آن آشنا گردند، كم كارى در اين زمينه خيانت و توهين به تمامى شهدا و جانبازان انقلاب در همه عرصه ها تا بامروز است .
  • IR ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
    24 11
    خدا دلیل کند منتظری را.
    • IR ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
      28 4
      منتظري كه چندين ساله به ديار حساب كشي تشريف برده !!
  • محسنی IR ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
    33 1
    اینجاست که ضعف صنعت سینما و اثرات سوء این ضعف خود را نشان می دهد. #ردخون ها در لابلای صدای #مطرب ها گم می شوند، تا ندانیم که این جماعت خبیث چه بر سر این ملت آورده اند و امروز #المهنازالافشارها برای غربت #مرجان ها اشک تمساح بریزند....
  • IR ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
    11 0
    البته راجع جنایتها و فجایع گروههای تروریستی تجزیه طلب در ائایل انقلاب هم بنویسید مفید خواهد بود
  • لبه تاريکي IR ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
    8 11
    ايشان نظرشان در مورد خلخالي چيست ؟!!!!!
    • IR ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
      20 3
      رحمت خدا بر او. اگر خلخالی نبود منافقین ایران را گرفته بودند.
    • IR ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
      12 2
      اگه خلخالی نبود,امروز رییسی هم نبود،شایدمن چشمت هم نبودیم،خدا رحمت کند خلخالی را
  • یکی از اهل سنت ایرانی IR ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
    9 0
    کشتن کارشون بود
  • رضا# IR ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
    16 0
    مرکز انرژی هسته ای فردو را در سال 2005 گزارش کرد که سرآغاز تحریم های بلوک غرب با همکاری سازمان موساد شد . همین تحریم ها کار سازمان منافقین هست ای لعنت خدا بر این قوم خیانت کار . چه جوانهایی نادانسته وارد این سازمان پلید شدند ......
  • IR ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
    5 31
    خدمتی که مجاهدین با لو دادن برنامه ساخت بمب اتمی جمهوری اسلامپی به بشریت کرد هرگز فراموش نخواهد شد هر کنشی واکنشی دارد وقتی داعشیعه باشد داعش نیز ظهور خواهد کرد!
  • فراجناحی IR ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
    44 0
    منافقین ابتدای انقلاب خطرناک تر از داعش کنونی بودند کشتار وحشیانه مجروحان بستری در بیمارستان قدس پاوه در مرداد ۵۸ توسط کومله و دمکرات ها و سر بریدن ۲۵ پاسدار زخمی که توان حرکت نداشتن با موزائیک سر بریدن حمله وحشیانه به پادگان مهاباد که توسط مقامات خائن نهضت آزادی مجبور به کنار گذاشتن سلاح شدند و مظلومانه به شهادت رسیدند و پادگان غارت شد و ... متاسفانه در کم کاری و غفلت ما خصم ملت در حال تطهیر آنها و مظلوم جلوه دادن و جمع آوری اعانه برای آنهاست . تروریست تروریست است ، اسامی فرقی در ماهیت کثیف آنها نمیکند ، اینکه منافقین ، دمکرات ، کومله، پژاک ، جیش الظلم، تحریر الشام و ... فرقی باهم ندارند همگی مزدور و آلت دست مستکبران و زورگویان عالم اند . بیان و توصیف اینکه منافقین چگونه مردم را قتل عام میکردند بی حرمتی به شهداء و خانواده آنها نیست بلکه بی حرمتی اینست که عده ای عزیزانی را که در دهه ۶۰ منافقین کور دل را محاکمه میکردند را قاتل و آدمکش بنامند . قاتل و آدمکش کسانی هستند که بیش از ۱۷۰۰۰نفر بیگناه را به خاک و خون کشیدند.
  • مصطفی IR ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
    10 1
    باسلام درود بر جناب رئیسی برای عدالتش که در ریشه کندن مفاصد اقتصادی وسایرین خانزاده های دزد می باشد و خداوند لعنت کند داعش وداعش صفت منافقین
  • رجب طیب IR ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
    7 0
    دوستان دلسوز نظام در هر حزبی هم منافق وهم داعشی وجود دارد ولی در اصلاح طلبان بیش از چندرصدص هم منافق پیدا می شود وهم داعشی تازمانیکه مسئولیت دارند چهره مذهبی می گیرند بعد ازآن چهره دیگری ومتواری به سمت بی بی سی خواهند ودم از سیاست میزنند توکه این حرکت می کنید هم منافق وهم دعشی هستید وطن فروش 0
  • مهدی IR ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
    7 1
    بالواقع جمهوری اسلامی هر چقدر در افتخارآفرینی برای کشور در زمینه نظامی موفق بوده. در زمینه رسانه ای گند زده. برید در یوتیوب و ببیند که این قاتلان خونخوار چگونه با پیک شادی و دیگر فعالیت های رسانه ای گروه بزرگی از ملت رو جذب کردن. واقعا ننگ بر همه ی مسئولین رسانه ای این کشور.
  • DE ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
    19 0
    منافقین، داعشی‌های سال ۶۰ بودند.جوانان امروز، منافقین را نمی‌شناسند، چون قدری اتوکشیده شدند و خیلی هم معرفی نشدند.// ولی به جایش کنسرو شجریان و کمپوت ربنا و کمبود ایمان.... موج میزند . فعلا که تربیت نسل ما در دستان خود جوانان است یعنی همان گوشی همراهشان و از آنطرف مرزها افکارشان بارگذاری میشود. 40 سال است به طمع و خیال باطل جذب ضد انقلاب با دفع نیروهای خودی هر دو جبهه را از دست دادند.ولی شکر خدا اکثریت جوانان قلبا با انقلاب هستن گرچه به آنها آنطور که باید اطلاع رسانی نشده است. اگر واقعیت این بود که اکثریت جامعه از انقلاب روی گردان بودند امریکا لحظه ای برای حمله به ایران درنگ نمیکرد لیکن با همین جوانان ظاهرا غیر مطلع هم طرف است.
  • زهرا IR ۰۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
    2 0
    خدایا تو ارحم اراحمینی
  • IR ۰۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
    1 0
    افراطی ها فرق نمیکند داعش طالبان ووووووو.اصولگرایان افراطی دشمن انسانیت اند .
  • جلیل تن آسا IR ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
    3 0
    با سلام واحترام به چنین شیر مردانی که تاریخ اسلام آنها را پرورش داده است تا انتقام خون افراد بی گناه را بگیرند. درود خداوند به حجه الاسلام رئیسی انشاالله به سرعتی که جلو میرود فساد را ریشه کن خواهد کرد. ما تا پایان جان ایستاده ایم وهمواره برایت میمریم ای سید بزرگوار.و درود خدابر رهبر عزیزکشورمون .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس