کد خبر 1081346
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۷
رووین ریولین

رئیس رژیم صهیونیستی در اظهاراتی حزب الله لبنان را تهدید کرد و مدعی شد اگر حزب الله فعالیتی علیه این رژیم انجام دهد، «ضربه‌ی مهلکی» به آن وارد خواهد کرد.

به گزارش مشرق، «رووین ریولین»، رئیس رژیم صهیونیستی، امروز (دوشنبه)، در مراسمی در کرانه باختری حزب الله را تهدید کرد.

بیشتر بخوانید:

دکتر جوانی که کابوس اسرائیل بود

رئیس رژیم صهیونیستی در این خصوص گفت: «اسرائیل لبنان و دولت این کشور را مسئول کامل هر گونه فعالیت حزب الله علیه اهداف اسرائیلی خواهد دانست».

رووین ریولین با ادعای اینکه حزب الله از ملت لبنان سوءاستفاده می‌کند، مدعی شد: «کشور اسرائیل در وارد کردن ضربه مهلک به دشمن، هر کجا که باشد، تردید نخواهد کرد و از مقابله ترسی ندارد. ارتش اسرائیل در آماده‌باش کامل به سر می‌برد و برای هر گونه تجاوز کمین کرده است».

این اظهارات درست پس از آن بود که شیخ «نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب الله لبنان بر آمادگی حزب الله برای مقابله هرگونه تهدید رژیم صهیونیستی تأکید کرد و در این خصوص گفت:‌ «اسرائیل می‌داند که حزب الله در هر شرایطی که لبنان در معرض تجاوز قرار بگیرد، آماده واکنش است».

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سید IR ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
    17 1
    اگر صهیونیست های نجس و منحوس توان ضربه زدن به حزب اللّه را داشتند نیازی به تهدید کردن نداشتند همچنان که هرکدام از دشمنان شان را که توانستند بدون کوچکترین خبر و یا تهدید از میان برداشتند! به قول امام راحل فریاد تهدید این حکومت مانند آن سگی است که از ترس پارس می کند و گاهی هم از عقب بادی می دهد! این را در مورد ریگان رئیس جمهور وقت آمریکا که ایران را تهدید می کرد،فرمودند!
  • IR ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
    18 1
    رژیم صهیونیستی قدر بدبخت شده که به حزب الله میگه اگه علیه ما کاری بکنی ما جواب میدیم. یعنی تا کاری نکنی ما هم جرات هیچ غلتی رو نداریم. مقایسه کنید با شاخ و شانه کشیدن صهیونیست ها برای ارتشهای عربی در جنگهای دهه 50 تا 80 میلادی
  • محمد IR ۲۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
    6 1
    بشنوید چند جمله از مادر عروس
  • IR ۰۴:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
    1 0
    اون نتانیابو چه پخی بود که حالا این الاغ پیر پوشک پوش باشه.
  • قاصدک IR ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
    1 0
    شما ها زائیده شده اید فقط برای از پشت خنجر زدن ، و یا ترور کردن و ضعیف کشی . هر وقت هم جنگی براه انداخته اید بلافاصله اعلام آتش بس سر میدهید تا اشتباهات استراتژیکی خود تون رو اصلاح کنید و در این بین نفسی تازه کنید و تجدید قوا کنید .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس