کد خبر 1081315
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۶
اکبر طبری

معاندان از دستگیری طبری ناراحتند چون بهتر از هر کس می دانند قاطعیت و صداقت در مبارزه فراجناحی با فساد، آیت الله رئیسی را پس از سردار سلیمانی، محبوب ترین شخصیت کرده.

به گزارش مشرق، محمد ایمانی در کانال تلگرامی‌اش دررابطه با دستگیری طبری نوشت:

دستگیری و سپس محاکمه اکبر طبری معاون اجرایی سابق حوزه ریاست قوه‌قضائیه یک شوک خبری بزرگ بود. هم تلخکامی با خود دارد و هم خوشحالی. تلخکامی از این که با پولشویی، ارتشا و حمایت از مفسدان، مرتکب خیانتی

بزرگ در امانت شده؛ و خوشحالی از این که در پنجه عدالت گرفتار آمده است.

اما همه ناراحتی و خرسندی ها در این باره، به یک انگیزه نیست. مردم و نیروهای انقلابی از چنان خیانتی شدیدا ناراحتند. اما معاندان و مفسدانی که گریبان شان به خاطر خیانت های شان در پنجه دستگاه قضایی بوده، ذوق زده از این که لکه فساد به دامن دستگاه قضایی نشسته است.

مردم در عین حال به فطرت سالم خود، خوشحالند که این خائن در پنجه قانون گرفتار آمده؛ اما معاندان و مفسدان از این بازداشت، ناراحت. ناراحت از این که قوه قضائیه در یک سال اخیر، قدم های استوار در مبارزه با فساد دانه درشت ها در دولت و مجلس و قوه قضائیه برداشته و ملاحظه کسی را نکرده است.

آنها بهتر از هر کس می دانند قاطعیت و صداقت در مبارزه فراجناحی با فساد، آیت الله رئیسی را پس از سردار سلیمانی، محبوب ترین شخصیت کرده و روند افزایش محبوبیت او هم چشمگیر بوده است.

می دانند این محبوبیت و اعتبار در واقع، اعتماد به صداقت و صراحت نظام در انزجار و مبارزه با فساد متنفّذان است؛ در هر جایگاهی که باشد. جماعتی که در همه این سالها مشغول صاف کردن جاده غرب بوده اند، ضمنا می دانند سران طیف شان (آقای خ و آقای ر) با چه سقوط محبوبیت و افزایش انزجار مردمی مواجه شده اند.

برای نظام و دستگاه قضا، اگر صداقت و سلامت نداشت و به احقاق حق و عدالت معتقد نبود، کاری نداشت فساد امثال طبری و قضات فاسدی مانند قاسم زاده و منصوری را لاپوشانی کند.

اما آرمان عدالتی که می ارزد برای آن جان گذاشت و انقلابیون بسیاری به تاسی از اولیای معصوم (ع) پای آن جانفشانی کردند، اجازه سر سوزنی مجامله در این باره نمی دهد.

این همان مصلحت برتری است که نظام را به محاکمه نزدیکان آقایان سید کاظم شریعتمداری، منتظری، هاشمی رفسنجانی، خاتمی، احمدی نژاد، روحانی، و بالاخره معاون دفتر آقای آملی لاریجانی واداشت؛ ولو موجب دراز شدن زبان فتنه گران معاند یا دلخوری شخصیت ها (و هزینه های جانبی آن) شود.

کدام سند برای سلامت یک نظام، از این بالاتر که هزینه های برخورد با فساد دانه درشت ها را به جان بخرد، اما از مبارزه برای عدالت کوتاه نیاید؟ معاندان می فهمند که توده مردم، این سلامت را درک می کنند. و بنابراین در هر یک از این برخوردها، به جای تحسین، تخطئه و تشکیک راه می اندازند.

طنز تلخی است. حامیان مدیریت های اشرافی در دولت های مدعی سازندگی و اصلاحات و اعتدال (و برخی حامیان حلقه ناحرافی مفسد در دولت مهرورزی) چنان به بهانه پرونده طبری، علیه نظام هوچیگری می کنند که انگار، شهرام جزایری ها و بابک زنجانی ها و مه آفرید خسروی ها و حسین فریدون ها و غارتگران صندوق فرهنگیان و نیشکر هفت تپه و پالایشگاه کرمانشاه و مجتمع گوشت اردبیل و...، جز شرکا و یار غارهای خود آنها بوده اند!

اما عجیب نیست و چرا عجیب باشد که بدهکار کلان بانکی به نام دانیال زاده با چهار هزار میلیارد تومان بدهی، هم حسن فریدون دستیار ارشد رئیس جمهور را با رشوه خریده و هم طبری در معاونت حوزه ریاست رئیس سابق دستگاه قضایی را.

با این وجود چرا آلودگان به مفاسد مفسدان در رسانه های زنجیره ای (اجاره ای)، تلاش دارند فسادی چنین به هم تنیده را "قرمز و آبی" کنند و به جای پاسخگویی طلبکار باشند؟!

آیا این طیف، فقط وقتی با پولشویی و فساد مشکل دارند که منسوب به یکی از نزدیکان آقای آملی لاریجانی باشد؟ اگر نه، چرا سال های 84 و 92 به اسم ائتلاف اصلاحات واعتدال می خواستند مرحوم هاشمی را به ریاست جمهوری برسانند،  در حالی که از پولشویی و فساد گسترده مهدی هاشمی خبر داشتند. 

چرا لجوجانه تا روز زندان رفتن مهدی هاشمی، تقلا کردند از او و پدرش چهره یک قهرمان مظلوم بسازند؟ یا چرا درباره 25 سال ریاست آقای هاشمی بر "مجمع" مسئله دار نشدند، بلکه او را با وجود تخلفات و مفاسد متعدد اطرافیان، بلوغ مصلحت می شمردند؟

اما از این طیف بی صداقت که بگذریم، شایسته و بایسته است آقای آملی لاریجانی درباره قصور یا بی اطلاعی خود نسبت به تخلفات اکبر طبری به مردم توضیح دهد. چرا که به تعبیر امیر مومنان (ع) در خطبه ۵۰ "اگر باطل از آمیزش با حق خالص می ماند‏، راه بر حق جویان پوشیده نمی شد. و اگر حق خالص می ماند و با باطل پوشیده نمی شد، زبان معاندان، از حق قطع می شد.

در عین حال انصاف و عدالت می گوید خدمات آقای لاریجانی در دوره ریاست و مدیرتش را هم نباید به خاطر ماجرای خیانت طبری نادیده گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 69
  • در انتظار بررسی: 15
  • غیر قابل انتشار: 29
  • IR ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
    96 57
    البته سالهای زیادی که این طبری لانه فساد وارتشا در بدنه قوه داشته ، آیت الله رییسی هم معاون اول و دادستان کل بوده اند خوب است در این زمینه هم توضیحی داده شود
    • سرباز IR ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
      91 11
      وقتی سید 7 روز بعد از ریاستشون طبری رو دستگیر می کنن یعنی می دونستن ولی نمی تونستن کاری بکنن به احتمال زیاد طبری از حمایت کامل لاریجانی برخوردار بوده حالا اینکه لاریجانی هم فاسد باشد یا خیر معلوم نیست ولی مگر می شود معاونان دیگر مثل سید بداند بگوید ولی باز هم رئیس قوه نداند ولی فعلا درگیر شدن مستقیم با لاریجانی ها به صلاح نیست
    • چنگیز IR ۲۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
      65 13
      وقتی کار قوه قضائیه 10 سال فقط فتنه و فتنهگر و سران فتنه بود مگر وقت رسیدگی به دزدی و چپاول بیت المال را هم داشت
    • رسول IR ۲۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
      34 78
      برای برنده شدن در انتخابات 1400 باید از الان نرمش را اغاز کردو چهره موجه و محبوبی از خود به نمایش گذاشت !!!... آقای رئیسی سالهاست که در مسند قضا و در سمتهای مهم قضایی بوده اند حالا چطور است که تازه الان اکبر طبری را به دادگاه معرفی کرده و آغاز محاکمه پس از پایان دوره مجلس و کنار رفتن لاریجانی از ریاست مجلس اتفاق میفتد ؟!..
    • IR ۲۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
      22 5
      خدا وکیلی بی شرفی هم حدی دارد !این فساد طلب ها برای فرافکنی و تشویش اذهان مردم هر کاری را انجام می دهند فکر می کنید این نظرات اینچنینی را برای بی رنگ کردن اقدام انقلابی و قابل تحسین رئیسی چه کسانی دارند انتشار می دهند همان کسانی که از مفسدان و جاسوسان و نفوذی ها و معاندان همیشه حمایت کرده اند و می کنند
    • ناشناس IR ۲۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
      7 2
      من پیشنهاد میکنم پرونده طاغوتیان و ضد انقلابهایی که آمدند و املاکشان را پس گرفتند را بررسی کنید مثل وراث شرکت حمل و نقل اتوبوسرانی ایران پیما و بسیاری از یهودیان و وابستگان به رژیم منحوس پهلوی
    • IR ۰۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
      35 4
      حتی اگر برای انتخابات ۱۴۰۰ باشه خاک پای سید شرف داره به کل دار و دسته ی افسادطلبان ویرانگر از صدر تا ذیل و از زنده تا گور به گور شده‌هاشون. در ضمن نیروهای انقلاب دولت بعد رو دولت جوان حزب‌الهی می‌دانند.
    • IR ۰۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
      8 3
      این یک تخریب برای شان شیخ صادق لاریجانیست که سودای رهبری در سر داشت.
    • هنوز امیدوار به بهبودم IR ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
      2 0
      درود ایکاش منتشر کنی که اگه از ابتدا بنا را بر سانسور حرف حساب نگذاشته بودیم امروز وضعمان به از این بود .مثلی هست که می گه هرگز یک ترکیب برنده رو بر هم نزن.نظر همه زعما هم از صدر تا ذیل بر حفظ شرایط موجود و بر هم نزدن بازی به هر قیمتی بوده و شرایط شده این که می بینیم.من سربسته گفتم که متشر بشه.البته امیدوارم.
  • IR ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
    48 22
    آقای رییسی مگه تازه وارد قوه شده ایشون سالها در قوه مناصب مهمی داشته در ثانی مگر سال 91 که احمدی نژاد در مجلس اون فیلم رو نمایش داد امثال جنابعالی چرا تاختید نمیدونم چرا بعضی همیشه طلبکارن همون موقع اگر نظارت ها روی قوه قضاییه بیشتر میشد این فساد عمیق تر نمیشد
    • IR ۲۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
      19 1
      حتما قدرتشو نداشت پرونده برادر رئیس جمهورو یادتون رفته؟
    • IR ۰۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
      5 6
      فساد سیستماتیک این نیست پس چیه !؟
    • رضا IR ۰۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
      9 2
      اى آقا فساد قوه قضائيه فقط اين يه پرونده نيست ! اكثر كارمندان و بخش قابل توجهى از قضات وضع خرابى دارند
  • IR ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
    41 6
    وَكَذَٰلِكَ جَعَلْنَا فِي كُلِّ قَرْيَةٍ أَكَابِرَ مُجْرِمِيهَا لِيَمْكُرُوا فِيهَا ۖ وَمَا يَمْكُرُونَ إِلَّا بِأَنْفُسِهِمْ وَمَا يَشْعُرُونَ آیه۱۲۳ سوره انعام درود خدا و پیامبران الهی و مردم ایران زمین بر مقام معظم رهبری مدظله العالی و سید ابراهیم رئیسی عزیز و تمامی پرسنل با وجدان و شریف قوه قضاییه انشا... خداوند متعال به تمامی اعضای خانواده مسئولین دین دار با شرف و با وجدان طول عمر با عزت و با برکت عنایت نموده و ریشه و نسل مسئولین منافق،ریاکار، ظالم، دزد،بی شرف و پست فطرتی که لقمه حرام از مال مردم در دهان زن و فرزندانشان می گزارند را قطع نماید. ((مسلما رهبر فقید،فرهیخته و با تدبیر انقلاب اسلامی اجازه نخواهند داد این انقلاب که ثمره مجاهدت و خون هزاران شهید قبل و از انقلاب و درد و رنج محرومین در طول نیم قرن اخیر در ایران به چنین نقطه قوت تاریخی دست یافته توسط عده ای دزد و مفسد به ارث برده شود))
    • DE ۲۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
      8 3
      +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++آفرین بیشتر جا برای + نداشت خوردم به جدول اینترنت.خدا شما را هم حفظ بفرماید عزیز بزرگوار
  • IR ۲۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
    57 9
    درود بر احمدی نژاد و یارانش ... لعنت خدا و نفرین مردم بر پرونده سازان و دروغگویان و نان به نرخ روزخورها حکومت فامیلی و رفاقتی و غیر شفاف آخرش میشه رانت و فساد و اختلاس و دروغگویی و ....
    • حمید US ۲۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
      12 12
      اگر طبری مجرم باشد ، باید پرنده بقایی و مشاعی دوباره بررسی شود . مثل اینکه در حق این دو جفا شده . چون اعلام شد که بزرگترین جرم آنها هدیه 87 سکه طلا به کارمندانی بوده که تا نیمه های شب برای دور زدن تحریم در کنار آنها کار میکردند
    • IR ۰۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
      1 3
      امثال تو بزرگ ترین ضربه ها را می زنند فکر میکنند که بهترین عملکرد را هم دارند
    • IR ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
      6 24
      مرگ بر احمدی نژاد مشایی و بقایی و دولت بهار خائن به کشور و رهبری
    • IR ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
      0 0
      خیلی جالبه امثال حمید در پرونده سازی و اتهام زنی چقدر هم استادن اول برو ببین اتهامات مشایی چی بوده تا بعد
  • IR ۲۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
    44 1
    بیشتر
    • IR ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
      0 0
      اشتباه میکنی
    • IR ۰۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
      0 0
      مشرق؟
  • IR ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
    43 4
    طبری در حوزه ریاست قدرت داشته.البته با این جمله نویسنده موافق نیستم که آیت الله رئیسی بعد از سردار بزرگ و آرش زمان سلیمانی محبوب ترین چهره نظام هست! آیت الله رئیسی البته محبوب میلیونها ایرانی هست اما اینکه ایشون رو بعد از سردار بدونیم باید مطمان تر باشیم.البته مثلا بنده خودم فعلا ایشون رو در همین جایگاه میدونم ولی تعمیم به کل ملت ؟ خوب یه کم مدرک بیشتر میخواد. اینکه دوستی نوشته وی دادستان بوده اند و معاون اول چرا کاری نکرده باید بگم به نظر میاد طبری از استظهار شخص رئیس قوه برخوردار بوده و اینکه رییسی قطعاً زیرکانه در حال تحقیق بوده که بلافاصله بعد از رسیدن به راس قوه اقدام کرده است.وگرنه معجزه که نشده لو بره یا خواب نما شده باشه آیت الله رییسی! اینجا باید آملی لاریجانی پاسخگو باشه ده سال چرا متوجه فسادهای این شخص نشده.چون هرچه فساد مرتکب شده طبری در دوره لاریجانی بوده. نکنه خدای نکرده آتوویی از لاریجانی داشته که نمیتونسته برکنارش کنه؟!!!
    • IR ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
      5 1
      آقای طبری از اواخر دوره آیت الله یزدی وارد قوه قضاییه شده مطمئنی قبل از آقای آملی تخلفی نکرده
    • مجید IR ۰۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
      1 1
      من که گفتم ایشان دادستان و معاون بودند و کاری نشد ، منظورم همان جمله ای است که در ادامه گفتم یعنی توضیح و شفاف سازی مادامی که بسیاری از مسائل به طور نابجا محرمانه و از اسرار مگو تلقی شوند، زمینه تهمت و شبهه و شائبه فراهم است بلکه همین مصلحت سنجی ها و پشت پرده ها زمینه های فساد را گسترده میکنند فکر کنید یک اداره بزرگ به جای چندین طبقه و اتاقهای در بسته در سوله ای بزرگ که توسط دیوارها و پارتیشنهای شیشه ای فضا جداسازی شده باشد و رئیس و کارمند جزء در دید همدیگر و مردم باشند،. آیا باز هم این همه کم کاری و جلسات دروغین در ادارات امکان دارد؟
    • IR ۰۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
      0 1
      تبلیغ
    • IR ۰۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
      0 1
      آیت الله رئیسی درنظرماهمچون شهیددکتربهشتی یک ملت است برای سرکوب کردن معاندین وخائنین نظام است وهمچون شهیدسلیمانی یک مدبرشجاع درمیدان عمل است لطفا"انسان کمی انصاف هم داشته باشداگرماچندین انسان شریف مومن متعدبه انقلاب ورهبری ونظام همچون آیت الله رئیسی داشتیم قله هاراسریع ترفتح میکردیم
  • IR ۲۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
    37 3
    آرزوی توفیق برای تمامی کارکنان سالم قوه قضائیه
    • IR ۲۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
      8 1
      و آرزوی اصلاح شدن بقیه کارکنان
  • واقع بین IR ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
    9 0
    چه کسانی از دستگیری اکبر طبری ناراحتند؟ ایادی وهمدستانش که سر کارند و احتمال دستگیری خودشان را می دهند!
    • IR ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
      1 0
      سحر تبر با اکبر تبری نسبتی نداره احتمالا؟
  • IR ۲۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
    9 0
    داداش اونقدر لاپوشونی کرده بودن که لاپوشونی کردنشون پاره شد
  • قاسم IR ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
    11 4
    سلام بر سید محرومان رئیسی بت شکن. که با تبری بزرگ، بت بزرگی به نام طبری را در هم شکست. زنده باد رئیسی. سخنی هم با نظر دهندگان محترم: لطفا نظرات شبهه ناک ندهید. جناب رئیسی احتمالا از فساد طبری خبر داشته ولی قدرت محاکمه شو نداشته وبه محض اینکه به ریاست قوه قضائیه می رسه برخورد میکنه. به جای تقدیر و تشکر از رئیسی، ارائه نظرات شبهه ناک بی انصافی است. مثال:ممکنه یه سرمربی چند نفر مربی زیر دستش داشته باشه.هیچ وقت یه مربی نمیتونه مربی دیگه رو اخراج کنه. اما سرمربی میتونه اینکارو بکنه.
  • IR ۲۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
    1 9
    خیلی تحلیل چرتی بود
  • حکیم IR ۲۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
    8 1
    انشالله بت های فساد ایران به دست مرد عدالت خواه ایران نابود خواهند شد.
    • IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
      0 0
      اصلش ان شا الله است
    • IR ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
      0 0
      اصلش ان شاءالله است
  • سعید IR ۲۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
    1 1
    بالاخره معاندان و مفسدان ذوق زده هستن یا ناراحت؟ اخه واسه ملتی که با هزارجور گرفتاری درگیرن خیلی مهمه
  • ایرانی IR ۲۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
    3 0
    حتما تو عوصی هم جزو لانه فسادی که از کارای مثبت رییسی حالت تهوع داری!!!
  • محسن علیان IR ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
    6 0
    مرگ بر انگلیس درود بر احمدی نژاد
    • IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
      0 0
      فعلا گند زده احمدی
  • حامد IR ۲۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
    1 0
    سلام. کار آقای رئیسی به عنوان ریاست قوه قضایی ستودنی است. ای کاش از همان روزهای اول دستگاه قضا با مفسادان مماشات نمی کرد و اگر قاطع عمل می کرد. عدالت دستگاه قضا در نظام جمهوری اسلامی ایران سرآمد جهانیان بود. فقر و گرسنگی در جامعه ایران رخت بر بسته بود و دیگر در جامعه ما نه مفسد اقتصادی،نه احتکار، نه قاچاق ، نه رشوه، نه رانت ، نه اختلاس و نه سلطان ها. احدی جرات نداشت به بیت المال چپ نگاه کند. ان شاالله که این برخورد های قاطع ادامه داشته باشند و اختصاص به گروه خاصی نشود. هر مفسدی در پوشش اصلاح طلب، اصول گرا، اعتدال و در آینده در شکل و شمایل های دیگر ظهور نکنند.
  • IR ۲۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
    3 0
    خدایی دم رئیس گرم.واقعا مملکت شده بخور بخور.واقعا یکی باید باشه دونه دونه رو بگیره.این عوضیو زره زره بکشید
  • IR ۲۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
    5 1
    وقتی احمدی نژاد میگفت قوه قضائیه فاسد است حالا روشن شد چه خبر بوده
    • IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
      0 0
      اصلش فاسد نبوده بعدش احمدی نژاد سوخته بود چون داشت به پرونده تخلفات اطرافیانش رسیدگی می شد وگرنه همین شخص ضد شهید سلیمانی بود
  • احمد IR ۰۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
    2 0
    چرا نام احمدی نژاد رو میذارید کنار سید کاظم شریعتمداری، منتظری، هاشمی رفسنجانی، خاتمی و روحانی؟
    • IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
      0 0
      چون مفسده
  • ناشناس IR ۰۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
    8 1
    ارواح عمت اراجیف می بافی خودتون گند میزنین بعد خودتون هم قهرمان سازی می کنید مگه این چند سال که معاون بوده چه می کرده
  • IR ۰۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
    3 1
    ...خیلی کار داره تا به شخصیت حاج قاسم برسه ، الکی نچسبونید به آن سردار دل ها...
  • IR ۰۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
    0 0
    لطفا بنویسید این افراد چقدر حق ناحق کردن ؟ اونهایی که با این حکمها از بین رفتن چی میشن ؟ حتما کلی هم اینها شعار عدالت میدادن ؟ یعنی با گرفتن اینها اونهایی که تملق میگن و همه چهره موجه دارن ولی بی سوادن و فاسد تموم میشن؟
  • IR ۰۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
    4 0
    ادم منافق دیر شناخته میشه این دزد هم کارش را خوب بلد بوده تشکر از تمامی قضات قبلی و حالی به امید پاکسازی قوه قضائیه به صورت صد در صد
  • IR ۰۷:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
    0 0
    شما دیگه خیلی گستاخ هستید. مسئولین باید از مردم به صورت رسمی به ویژه آقای آملی لاریجانی عذرخواهی کنند منت هم می گذارید؟
    • IR ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
      1 1
      برو بابا. دیگه یه چیزی بدهکار هم شدیم. کشورو پر از فاسد کرده
  • ايراني IR ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
    5 1
    نه ما از اينكه در ميان سران فساد هست ناراحت نيستيم چونكه حتي در حكومت اميرالمومنين نيز فساد وجود داشت و حاكمان تخلفاتي ميكردند. ما از اين ناراحت ميشيم كه با فساد به بهانه رفتن آبروي نظام برخورد نشه. اتفاقا به نظر من آبروي نظام نزد مردم بيشتر هم ميشه منافقان و وطن فروشان رو ولش مردم رو بچسبن. حتي تو اطرافيان خود پيامبر هم فساد بوده اما مهم اينه كه اونها برخورد ميكردن و كوتاه نميآمدن. حالا همه ماچراهاي برخورد اونها رو ميدونن چه بهتره كه نظام اسلامي هم برخورد شديد بكنه با هركي كه فساد ميكنه
    • IR ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
      1 0
      منفی اشتباهی
  • IR ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
    0 3
    محبوبیت رییسی از رهبری هم بالاتر شده؟
  • salialavi77@gmail.com IR ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
    2 0
    مشرق یعنی از آب گه آلودم میخوای ماهی بگیریا
  • IR ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
    2 3
    آقای رئیسی مگه معاون آقای لاریجانی نبود؟ چرا همون موقع اقدامی انجام نداد؟!
  • IR ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
    5 0
    چه کسانی از دستگیری اکبر طبری ناراحتند؟ عمدتا مهره درشتان مفسد!
  • IR ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
    2 0
    رئیسی محبوب بودولی فتنه گران گردوخاک کردندتاحقیقت وجودش به چشم جوانان ومردم نیاید!ماهیت فتنه همین است !وقتی فروکش کرد، حقیقت چون خورشیدنمایان می شود!گردسم خران شمانیز بگذرد!
  • IR ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
    1 0
    منم ناراحتم از اینه چرا ی دزد 20 سال تو این کشور دزدی میکرده مگه نظارتی برکار قوه قضاییه نیست،فقط بگید تو آلن کشور دارن چی میشه
  • آکرونیا IR ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
    11 0
    چه افتخاری? اتفاقا مایه ی شرمساریه برای یه نظام اسلامی که همچین مفاسدی تو عالی ترین دستگاه هادر بالاترین سطح رخنه کرده ,...
  • IR ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
    1 0
    مجازات امثال طبری مصادره اموال نامشروعش که همه اموالشو شامل میشه. وبعد اعدام.که دل مظلومین وملت مستضعف ایران ووجود مقدس خدارو راضی میکنه
  • فرزانه IR ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
    2 0
    لعنت به امثال اين آقا كه افراد غرق فساد را با آقاي احمدينزاد يكي مي كند. خدايي بالاي سرتان است. اگر در اين دنيا گريزي براي تهمتهايتان باشد آن دنيا بايد پاسخگوي اين اراجيف باشيد.
  • IR ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
    1 0
    کسانی ناراحت هستند که می دانند باندهای دیگری هم هستند اما چون فعلا خودی محسوب می شوند ، مصونیت دارند .
  • خوشحال IR ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
    1 0
    باید توضیح بدهد
  • IR ۰۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
    8 0
    تا وقتی چهارتا ار دانه درشته و آقا زاده های فاسد رو اعدام نکنند این دادگاهها بدرد نمیخوره
  • مخمد IR ۰۴:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
    0 0
    ای کاش اقای ریسی ریس جمهور شده بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس