کد خبر 1081294
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۹
فن دبیک

باشگاه آژاکس حاضر است تا دانی فن دبیک ستاره خود را با قیمتی کمتر از چند ماه پیش واگذار کند.

به گزارش مشرق، دانی فن بیک ستاره خط میانی آژاکس تابستان گذشته سخت مورد علاقه رئال مادرید قرار داشت. مذاکرات مثبتی هم صورت گرفت و رئال حاضر بود 55 میلیون یورو هم پرداخت کند ولی در آخرین لحظات، زین الدین زیدان از سران رئال درخواست کرد تا این انتقال متوقف شده و به سال بعد موکول شود. یک سال بعد رئال حالا منچستریونایتد را رقیبی جدی در راه جذب فن دبیک می بیند.

بیشتر بخوانید:

تیم منتخب بهترین پدیده‌های دنیای فوتبال

دو روز پیش رسانه های انگلیسی اعلام کردند که یونایتد مذاکراتی با آژاکس داشته و درخواست جذب فن دبیک را کرده است.

در همین رابطه امروز نشریه تایمز ادعا کرد که سران آژاکس حالا حاضرند با 40 میلیون یورو مجوز جدایی دانی فن دبیک را صادر کنند. علت این تغییر قیمت، شرایط بد اقتصادی تیم ها پس از شیوع کروناست و تیم هلندی رقمی را اعلام کرده است که رئال یا منچستر برای پرداختش مشکلی نداشته باشند. با فروش فن دبیک اوضاع مالی آژاکس نیز سر و سامانی پیدا خواهد کرد.

ادوین فن درسار مدیر آژاکس اخیرا فاش ساخت که سال گذشته با فن دبیک قول و قراری گذاشته است که بر اساس آن، او یک سال دیگر در آژاکس بماند و تابستان 2020 به وی مجوز جدایی خواهند داد. 

در واقع فن دبیک اطمینان دارد که فصل بعد در تیمی غیر از آژاکس بازی خواهد کرد. تابستان گذشته فرانکی دی یونگ و ماتایس دی لیخت از آژاکس جدا شدند و تا به اینجا نیز حکیم زِیِش اولین جدا شده بزرگ تیم هلندی در تابستان خواهد بود. ستاره مراکشی را فصل بعد با پیراهن چلسی خواهیم دید.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس