کد خبر 1081134
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۹
استرلینگ

رحیم استرلینگ ستاره منچسترسیتی می‌گوید نژادپرستی تنها بیماری‌ای است که بشریت این روزها در حال مبارزه با آن است.

به گزارش مشرق، رحیم استرلینگ ستاره انگلیسی و سیاه‌پوست منچسترسیتی از تظاهرات اخیر در آمریکا و کشورهای مختلف دنیا علیه نژادپرستی حمایت کرده و می‌گوید شکست دادن نژادپرستی مهمترین مساله‌ای است که جامعه بشری این روزها با آن روبرو است.

بیشتر بخوانید:

ادای احترام بازیکنان بوندس لیگا به جورج فلوید

استرلینگ می‌گوید مبارزه با نژادپرستی و ایستادگی در مقابل تبعیض مهمتر از خطری است که ویروس کووید19 جامعه بشری را با آن روبرو کرده. این ستاره منچسترسیتی همچنین از تظاهرکنندگان علیه نژادپرستی خواست صلح‌طلبانه بودن اعتراضات خود را رعایت کنند.

استرلینگ در گفتگو با بی‌بی‌سی در این باره گفت:" می‌دانم شاید این حرف عجیب به نظر برسد ولی در حال حاضر نژادپرستی تنها بیماری‌ای است که در حال مبارزه با آن هستیم. در این لحظه، این مهمترین مشکل جامعه بشری است چرا که سالهای سال است به آن درگیر هستیم".

ستاره منچسترسیتی در ادامه گفت:" مثل هر اپیدمی دیگری، ما می‌خواهیم راه‌حلی پیدا کنیم تا جلوی این بیماری را بگیریم. همه تظاهرکنندگانی که این روزها در خیابانها هستند برای این تلاش می‌کنند. آنها به دنبال پیدا کردن راه‌حل هستند، راهی برای پایان دادن به بی‌عدالتی‌ای که با آن مواجه هستند. آنها برای آرمان‌شان در حال جنگیدن هستند".

استرلینگ در ادامه صحبت‌هایش اضافه کرد:" تا زمانی که آنها به تظاهرات صلح‌آمیز ادامه دهند، به کسی آسیب نرسانند و وارد مغازه‌ای نشوند، همه این اعتراض‌ها و مبارزات قابل تقدیر است. من وقتی چنین اتفاقاتی می‌افتد به شغلم فکر نمی‌کنم چون معتقدم ایستادگی در مقابل آن کاری است که درست است و باید انجام شود".

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس