کد خبر 1080995
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۴:۴۵
مرگ راننده سمند

راننده خودروی سمند پس از برخورد شدید با تیر برق در مقابل بوستان ولایت جان باخت.

به گزارش مشرق، ساعت ۸:۵۸ صبح امروز وقوع یک مورد حادثه شدید رانندگی در مسیر شمال به جنوب بزرگراه یارجانی، جنب بوستان ولایت به سامانه ۱۲۵ اطلاع دادند که بی‌درنگ با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران، آتش‌نشانان ایستگاه ۹۶ و گروه امداد و نجات ۶ به محل حادثه رهسپار شدند.

داوود بختیاری؛ رئیس ایستگاه ۹۶ آتش‌نشانی تهران، درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: یک دستگاه خودروی سواری سمند حین حرکت در مسیر شمال به جنوب بزرگراه یارجانی در حوالی بوستان ولایت، به علت نامعلومی پس از انحراف از مسیر اصلی با تیر برق حاشیه بزرگراه در مقابل بوستان ولایت برخورد کرد.

وی افزود: شدت تصادف به حدی بود که به خودرو سمند خسارت شدید وارد و راننده داخل خودرو مجروح و محبوس شد.

رئیس ایستگاه ۹۶ آتش‌نشانی تهران تصریح کرد: آتش‌نشانان با رعایت موارد ایمنی و پس از چیدمان علائم راهنمایی در طول مسیر، اقدام به قطع جریان برق خودرو کرده و با استفاده از ابزار مخصوص نجات، فرد محبوس را که یک زن ۳۷ ساله بود از داخل خودرو به بیرون منتقل کرده و تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل حادثه دادند.

بختیاری ادامه داد: تیم پزشکی اورژانس پس از انجام معاینات اولیه اعلام کرد که متأسفانه راننده بر اثر شدت صدمات وارده در این حادثه جان خود را از دست داده است.

بنابر اعلام پایگاه خبری ۱۲۵؛ آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل حادثه و پاکسازی بزرگراه از بقایای به جای مانده از این تصادف، این وسیله‌نقلیه را برای انجام اقدامات قانونی دراختیارعوامل پلیس راهور قرار دادند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 20
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • IR ۰۵:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
    24 1
    خدا رحمتش کنه.. خانوما حواسشون بیشتر جمع باشه هنگام رانندگی
  • IR ۰۶:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
    2 6
    فکر کنم اگر کمربند ایمنی نبسته بود ، زنده می ماند ! چون شدت ضربه پرتش می کرد روی صندلی شاگرد راننده و زخمی می شد ولی الان کمربند ایمنی سفت در جا نگهش داشت و تیر برق ، کل دنده ها و قلب و سمت چپ بدنش را له کرد
  • رضا IR ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
    2 10
    اينم از اثرات فاصله اجتماعي و عدم اجراي طرح ترافيك در تهران. كه كارمندان بجاي استفاده از مترو مجبورن با وسيله شخصي بيان توخيابونا و اتوبانا
  • علی IR ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
    38 1
    خودمونیم ،فارغ از این اتفاق، ماشینامون که بی کیفیت هستن ، اما رانندگی هامون هم اصلا درست و اصولی نیست ، ساعت 12شب به بعد واقعا تو اتوبانها نمیشه رفت انگار همه راننده ها مست هستند
    • امید IR ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
      12 3
      پلیس هم در خواب
    • مهندس خودرو IR ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
      6 6
      برادر من ماشین باید حداقل های استاندارد را داشته باشد. از نظر مهندسی ساخت ماشین بدون تست ایمنی کار اشتباهی هست. موسسه استاندارد یورو انکپ برای همین بوجود آمده. نباید اجازه ساخت ماشین با کمتر از چهار ستاره ایمنی یورو انکپ را داد.
  • IR ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
    11 2
    از شدت برخورد مشخصه که 80 تا 100 کیلومتر بر ساعت سرعت داشته. ولی از عکسها پیداست در چنین خیابانی با این عرض نباید با این سرعت رانندگی کرد. حالا سوال اینجاست که اگر این فرد با این سرعت به افراد پیاده میزد چه اتفاقی می افتاد؟
    • IR ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
      7 6
      نه سمند تحمل تصادف 40 کیلومتر بر ساعت را هم نداره. تست استاندارد برای تصادف 60 کیلومتر بر ساعت انجام میشه که خودرو هایی که میتونن تحمل کنند خودرو های با پنج ستاره ایمنی یورو انکپ هستند. لیست این خودرو ها را سرچ کن
    • ایرانی GB ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
      0 0
      کاملا" معلومه که سرعت غیر مجاز داشته که با این شدت کوبیده به تیر برق وگرنه با سرعت ۳۰ تا ۴۰ کیلومتر اینجور ماشین بعد از برخورد از پهلو له و لورده نمیشه. معلوم نیست این همه تعجیل واسه چیه ؟
  • IR ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
    26 5
    من همیشه گفتم و بازم میگم زنا برای رانندگی ساخته نشدن و همین طور خیلی کارا ی دیگه،ولی متاسفانه دارن خودشونو زور چپونی میکنن،و نتیجه اش هم شده خیلی از هرج و مرج های تو جامعه،الان یه عده میان میگن تو زن ستیزی،ولی در واقع دلم داره میسوزه،در ضمن خودمم یه زنم
    • IR ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
      8 3
      دوره آخرالزمونه ديگه . پيامبر اسلام صلي اله عليه و آله , 1400 سال قبل , زن سالاري آخرالزمان را پيش بيني فرموده و مركب سواري زنان را يكي از نشانه هاي زن سالاري اين دوران دانسته اند.
    • وحید IR ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
      6 12
      متاسفم که تو این زمانه یکی مثل شما پیدا میشه و یسری محدودیت هارو برای زن ها مطرح میکه، یکی مثل پروفسور مریم میرزا خانی، یکی هم با افکار پوسیده ای مثل شما ، چه امیدی داشته باشم برای آینده دخترم؟!!... در ضمن من خودم یک مرد هستم ..
  • تنبل بیپ IR ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
    9 4
    سرعت سمند در هنگام برخورد = 265 کیلومتر در ساعت. داشته تیک آف میکرده.
    • IR ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
      2 4
      اصلا تا حالا رانندگی کردی آخه داری نظر میدی ؟
    • H.r IR ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
      1 7
      ایشان از آشنایان دور بودند لطفا ندانسته نظر ندهید و همینطور قضاوت نکنید از خدا بترسید .شماها چکاره هستید که ندانسته قضاوت میکنید .ایشان در هنگام رفتن به محل کار قبل از برخورد با تیر برق در حین رانندگی دچار حمله قلبی و ایست قلبی شدند .و کنترل ماشین دیگه از اختیار ایشان خارج شده است
    • IR ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
      6 3
      خطاب به H r ، ایشان در حین رفتن به سر کار در یک خیابان فرعی چرا اینقدر سرعت داشتند که بعد از سکته قلبی ماشین این شکلی بشود
  • من شاگردش بودم. IR ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
    3 0
    من خیلی ناراحتم.من الان کلاس ششم،وقتی کلاس سوم بودم اون خانم معلمم بود.تا روز فوتشون هم تو مدرسه ما بود و معلم بود.چند تا کتاب هم داشت.من آخرین بار 2 ماه پیش باهاشون حرف زدم.لطفا براشون فاتحه بخونید.
  • ناشناس IR ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
    0 0
    فقط خیلی زود قضاوت نکنیم
  • جعفر AE ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
    2 0
    چند وقت پیش تو جاده ازنا اراک تصادف شدیدی شده بود که نیروهای امدادی با ابزار برشی 4 نفر رو از داخل یک تویوتا کمری خارج کردند کیسه هوا عمل کرده بود به لطف خدا 4 نفر سالم بودند ولی دخترشون یک کم ترس کرده بود بلدون اینکه به بیمارستان انتقال پیدا کنند ولی شاگرد کامیون فوت کرده بود اگر پراید بود ایا همه سالم بودند .
  • IR ۰۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
    0 0
    یادمه در کرج یک بیوک زده بود به تیر برق بتن تیر برق کمی خرد شده بود بیوک هم جلوش کمی له شده بود اسیب تیر برق بیشتر بود راننده هم قبراق بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس