جهانپور

سخنگوی وزارت بهداشت، گفت: بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۳۶۴ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد.

به گزارش مشرق، کیانوش جهانپور، سخنگوی وزارت بهداشت درباره آخرین وضعیت ویروس کرونا در ایران، اظهار کرد: از دیروز تا امروز (۱۸ خرداد) بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲ هزار و ۳۶۴ بیمار جدید مبتلا به کووید-۱۹ در کشور شناسایی شد که ۶۴۸ مورد بستری شدند.

جهانپور ادامه داد: مجموع بیماران کووید-۱۹ در کشور به ۱۷۱ هزار و ۷۸۹ نفر رسید. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۷۲ بیمار کووید-۱۹ جان خود را از دست دادند.

بیشتر بخوانید:

سخنگوی وزارت بهداشت تصریح کرد: مجموع جان باختگان این بیماری به ۸ هزار و ۲۹۱ نفر رسید. خوشبختانه تا کنون ۱۳۴ هزار و ۳۴۹ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

او گفت:  ۲۵۹۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید-۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

رکورد تست تشخیصی روزانه شکسته شد

جهانپور تصریح کرد: با انجام حدود ۲۵ هزار تست تشخیصی که یک رکورد جدید است تا کنون یک میلیون و ۸۴ هزار و ۸۵۷ آزمایش تشخیص کووید-۱۹ در کشور انجام شده است.

او با بیان اینکه وضعیت خوزستان همچنان قرمز است، افزود: روند بیماریابی تقویت و موارد بستری در هفته های اخیر در حال کاهش است.

 تعداد شهرهای قرمز کاهش یافت

سخنگوی وزارت بهداشت یادآوری کرد: تعداد شهرهای قرمز در استان خوزستان از ۱۶ به ۹ شهرستان رسیده است. استانهای هرمزگان و کردستان در وضعیت هشدار قرار دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
    15 2
    ای خدا ای قران دگه طاقت اینهمه فقروبی پولی نداریم خداکند این کرونا تمام ایران رادرگیرکند دگه هیچ کس جلوگیرش نباشه یک فاجعه جهانی درایران رخ بدهد وهر چه زودتر ایران وایرانی واول خودم رانابود کند تابرای همیشه ازدست این زندگی نکبت بارراحت شویم انشالاه
    • IR ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
      2 5
      شعور هم خوب چیزیه واقعا با خودتون چی فکر میکنید که یه همچین خزعبلاتی رو با عنوان کامنت منتشر میکنید؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس