کد خبر 1080844
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۵

یکی از سوالاتی که مشتریان در هنگام خرید جاروبرقی با آن مواجه می شوند این است که جارو برقی پاکت دار بخرند یا بدون پاکت.

هر دو نوع جارو برقی پاکت دار و بدون پاکت دارای امکانات مشابهی هستند و تفاوت آنها در شیوه انباشت و محل نگهداری زباله و تخلیه آنها است. خرید پاکت جاروبرقی برای خیلی از افراد مشکل است ما در این مقاله به شما کمک می کنیم تا بتوانید ابتدا جاروبرقی مناسب خود را انتخاب کنید و سپس پاکت جاروبرقی و فیلتر جارو برقی اصلی را به راحتی با ارسال رایگان درب منزل خود تحویل بگیرید.

نکات مهم قبل از خرید جاروبرقی

قبل از انتخاب جاروبرقی پاکت دار یا بدون  باید نکات کلی در خصوص جارو برقی را بدانیم این نکات شامل قدرت فیلتراسیون ،توان موتور،قدرت مکش و مقدار صدا می باشد که با شناخت ویژگی های یک جاروبرقی خوب  انتخاب مناسبی خواهیم داشت و نظافت منزل ما به راحتی و بدون دردسر انجام خواهد شد.

کیسه دائمی جاروبرقی یا پاکت جاروبرقی

جارو برقی ها به دو دسته پاکت دار و بدون پاکت تقسیم می شوند ،در جارو برقی های پاکت دار از کیسه جاروبرقی دائمی و یا پاکت های جاروبرقی پلیمری و کاغذی که به صورت یکبار مصرف هستند استفاده می شود.که در آن گرد خاک و زباله ها پس از مکش در آن پاکت ها ذخیره می شوند . کیسه جاروبرقی های دائمی را باید بعد از هر بار پر شدن شستشو داد و انتقال زباله ها و گرد خاک به کیسه زباله کاری دشوار و سخت است که در دراز مدت موجب آسیب ریه ها می گردد زیرا با هر بار تخلیه کیسه دائمی جاروبرقی مقداری از گرد خاک را تنفس می کنیم.

نوع دیگر کیسه جاروبرقی یا پاکت جاروبرقی کاغذی و یا پلیمری است که بعد از پر شدن به راحتی با یک ضامن بسته می شوند و از جاروبرقی شما خارج می شوند و پاکت جاروبرقی بعدی جایگزین آن می شود. استفاده از این کیسه ها آلودگی محیط را به شدت کاهش می دهند به دلیل اینکه پس از خروج پاکت از جاروبرقی دیگر نیازی به انتقال محتوای داخل آن به ظرف دیگر نیستید و پاکت را کامل بدون هیچگونه تماس دست با گرد خاک به زباله می اندازید . این نوع پاکت ها بسیار توصیه می شوند.

حال شاید برای شما سوال ایجاد شود که پاکت جاروبرقی خود را از کجا خریداری داری کنیم که جواب این سوال ساده است شما می توانید انواع پاکت جارو برقی کیسه جاروبرقی و فیلترجاروبرقی و لوازم جانبی جاروبرقی و حتی خود جاروبرقی را از فروشگاه اینترنتی خاک انداز با قیمتی مناسب از سراسر ایران خریداری کنید ودرب منزل خود به صورت رایگان تحویل بگیرید.

جاروبرقی های مخزن دار

دسته دیگر جاروبرقی ها که بدون کیسه یا مخزن دار هستند که گرد و غبار مکیده شده در مخزنی که اکثرا شفاف هستند جمع و فشرده می شوند

جاروبرقی کیسه ای و بدون کیسه از لحاظ عملکرد، مشابه هم بوده و می توان گفت عمدتاً در نوع جمع آوری زباله و تخلیه با هم متفاوت می باشند. هر دو نوع جاروبرقی دارای نقاط ضعف و قوت می باشند که در ادامه بررسی می کنیم.

تفاوت جاروبرقی های پاکت دار و بدون پاکت

در جاروبرقی های کیسه ای، نیازی نیست که به طور مداوم فیلتر یا مخزن را تمیز کرده و شستشو نمائید. این درحالی است که مخزن و فیلتر جاروهای بدون کیسه می بایست به صورت مرتب شستشو و تمیز گردد. لذا می توان گفت که در جاروهای کیسه دار، مسائل بهداشتی به میزان بسیار بالایی در مقایسه با مدل های بدون کیسه رعایت می شود.

هر دو نوع جاروبرقی کیسه دار و بدون کیسه دارای فیلتر می باشد. وظیفه فیلتر جاروبرقی، جلوگیری از ورود گرد و غبار نرم و ریزِ مکش شده به مخزن می باشد. این فیلتر در مدل های کیسه دار در مقایسه با مدل های بدون کیسه بهتر عمل می کند.

 برای افراد مبتلا به آلرژی، خرید جاروبرقی های پاکت دار پیشنهاد می شود، چرا که به علت بسته بودن این کیسه ها، گرد و خاک و ذرات معلق آلاینده مکش شده به خوبی در داخل کیسه قرار می گیرد و احتمال این که بتواند دوباره به هوا برگردد، بسیار کم است. این در حالی است که جاروبرقی های بدون کیسه می توانند برای سلامت افراد به خصوص افراد مبتلا به آلرژی و آسم، مشکل ساز باشند.

شفاف بودن مخزن مدل های بدون پاکت باعث می شود تا به راحتی بتوانید از پُر یا خالی بودن دستگاه اطمینان حاصل کنید. با نگاه کردن به مخزن دستگاه، به راحتی می توانید متوجه شوید که دستگاه تان به خوبی کار می کند یا خیر. همچنین اگر شیء با ارزشی توسط دستگاه مکیده شده باشد، متوجه آن خواهید شد. این در حالی است که در مدل های پاکت دار، به این راحتی متوجه این موضوع نمی شوید.

در نهایت باید اشاره کرد که در مدل های پاکت دار، بخشی از ظرفیت مخزن به پاکت اختصاص می باید، از این رو حجم مخزن در مدل های پاکت دار در مقایسه با مدل های بدون پاکت کمتر است.

سخن پایانی

با توجه به مقایسه انجام شده استفاده از جاروبرقی های پاکت دار بهداشتی تر و بهتر است. ولی مهمترین دغدغه مردم خرید پاکت جاروبرقی مناسب است که این مشکل با کمک فروشگاه اینترنتی خاک انداز آسان شده است شما به راحتی می توانید جاروبرقی ،پاکت جاروبرقی ،لوازم جانبی جاروبرقی و فیلترجاروبرقی ، در تمامی مدل ها با قیمت مناسب خریداری کنید و سلامت را به خود و خانواده خود هدیه دهید.

**این محتوا تبلیغاتی است**

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس