کد خبر 1080818
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱
بیرانوند تحمل رقیب را نداشت/ او با ما تمرین نکرد

مربی سابق دروازه بان‌های پرسپولیس گفت: علیرضا بیرانوند تحمل وجود رقیب را نداشت و فکر می کنم همین موضوع باعث برخی اتفاقات شد.

به گزارش مشرق، محسن سیدی پس از حضور در ساختمان باشگاه پرسپولیس در جمع خبرنگاران راجع به اختلاف خود با علیرضا بیرانوند در دوران مربیگری این سنگربان در نیم فصل اول گفت: احساس می کنم بحث وجود رقیب باعث برخی مسائل شد تا بین من و او اختلافاتی به وجود بیاید.

مربی پیشین دروازه بانان پرسپولیس افزود: بیرانوند در دوران مربیگری گابریل کالدرون در پرسپولیس انتظار داشت نفر اول باشد اما طبیعی است که بازیکنان پرسپولیس، سه فصل تحت فشار بودند و در برهه ای از زمان دچار افت شوند.

بیشتر بخوانید:

گل‌محمدی: دوست نداشتم بیرانوند برود

وی ادامه داد: علیرضا سادگی خاص خودش را دارد. به او می گفتم فلان کار را نکن اما فردای همان روز می رفت و انجام می داد.

سیدی درباره مشکلات بیرانوند با کادرفنی سابق پرسپولیس تصریح کرد: برای بازی با ماهشهر قرار بود به آبادان برویم. او گفت شرایط آمدن ندارم. من هم به آقای کالدرون گفتم و سرمربی هم اعلام کرد به تصمیمات دروازه بان تیم ملی و شماره یک پرسپولیس احترام می گذارد تا استراحت کند. تنها باری که من از او ناراحت شدم برای بازی با پارس جنوبی جم بود که با ما تمرین نکرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ali IR ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
    8 3
    مقصر بیرانوندها نیستند مقصر ما مردمیم.در طول بازی رونالدو چند دروازه بان پنالتی او را مهار کردند.اما ما ذوق زده شدیم و مهار کردن پنالتی رونالدو توسط بیرانوند را کاری تاکتیکی وبزرگ جلوه دادیم و هم خودمون را جوگیر کردیم هم بیرانوند را.
  • عصبانیم IR ۰۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
    0 0
    اگربیرانوند کوچک است چرابزرگش میکنید ؟! بیرانوند یک انسان است برده نیست . دایی مجیدی ونکونام حقیقی مهدوی کیا همه رفتند لژیونر شدند حرفی نبود افتخار هم بود ! اتفاقا رفتن یک دروازه بان به اروپا یعنی او استثنایی است . مشرق دوسالی هست احساس میکنم کسانی بین شماهستند که بابیرانوند رنگی برخورد میکنند . او شده گاو شیرده پرسپولیس اماکسب درآمد ازاو مهم نیست ! شابد بزرگترین عیب بیرانوند این است که درتیمهایی مثل نفت وسایپا نماند و دوم یادگرفته خودش باشد . مخالفین بگویند دوتیم قرمز وآبی آینده کدام بازیکن را ازلحاظ مالی تامین کردند ؟ مافقط دیوانه وار مربیان خارجی وبازیکنان درجه دو وسه خارجی را میلیارد میکنیم ونمیفهمم اگرنیست اینهمه بدهکاری چراهست اگرچه شک دارم عمدی نباشد ومیگذارند بدهکاری آنها سربه فلک بکشد تاکسانی این وسط میلیاردر شوند . اگرنه چرا بازیکنی یک دقیقه بازی نکرد آنهمه ظاهرا گرفت گفتم ظاهرا اما صدرصد شیرین پول بودند . فوتبال ایران دقیقا سرطان کلک وزیرکی گرفته است یک بیماری آتش بار که کرونا گفته منم غلط بکنم !؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس