کد خبر 1080662
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۱
قطعاً رقبای استقلال امتیاز از دست می‌دهند

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: امیدوارم مسابقات خیلی فشرده نباشد و بچه‌های تیم با آمادگی بدنی خوب به رقابت‌ها برگردند.

به گزارش مشرق، محمد نوری، پیشکسوت تیم استقلال درباره شرایط فعلی این تیم در فاز مدیریتی ابراز خوشحالی کرد و گفت سعادتمند ثابت کرده آمده تا کار کند. او همچنین درباره ادامه مسابقات لیگ برتر نیز مطالبی را بیان کرد.

آقای نوری! به اعتقاد شما از وقتی سعادتمند هدایت باشگاه را در دست گرفته تغییراتی در این مجموعه ایجاد شده است؟
البته که ایجاد شده! ما در دو، سه سال گذشته همیشه در دقیقه ۹۰، جدایی بازیکنان خارجی خوب تیم را داشتیم. از تیام و جپاروف گرفته تا پاتوسی یا شفر و حتی استراماچونی که در دو، سه سال اخیر با جدایی شان از تیم، فصل را به کام هواداران زهر کردند.

بیشتر بخوانید:

خط حمله استقلال به هیچ خط دفاعی رحم نمی‎کند

اما ظاهراً سعادتمند نسبت به برخی مسائل گله‌مند است؟
بله! باید بگذارند سعادتمند کارش را بکند. او آمده تا کار کند. این را هم در این مدت ثابت کرده. سعادتمند نه فامیل من است و نه پستی برای من در نظر گرفته. من واقعاً هرچه می‌گویم مسائلی است که به چشم می‌بینم. اگر کسی یا کسانی که نمی‌خواهند استقلال پیشرفت کند، سعادتمند باید جلوی آن‌ها بایستد. البته در روزهای گذشته به خوبی شاهد بودیم که درباره برخی مسائل حرف زد.

وضعیت استقلال را چطور بررسی می‌کنید؟
شکر خدا تیم روی چمن عالی زمین انقلاب کار می‌کند. تازه غیر از آن، زمین شماره ۲ آزادی هم برای استقلال است. فکر می‌کنم فرهاد مجیدی شرایط خوبی برای بازگرداندن استقلال به لیگ دارد. فقط امیدوارم مسابقات خیلی فشرده نباشد و بچه‌های تیم با آمادگی بدنی خوب به رقابت‌ها برگردند.

بختی هم برای قهرمانی و کسب سهمیه استقلال قائل هستید؟
صددرصد. استقلال ۱۰ بازی و ۳۰ امتیاز پیش رو دارد که اگر شرایط به همین آرامش و به همین خوبی پیش برود، قطعاً رقبایش امتیاز از دست می‌دهند. ضمن اینکه استقلال ۴ بازی مستقیم با چهار حریف صدرنشین غیر از پرسپولیس دارد که می‌تواند مسابقات ۶ امتیازی را به سود خود تمام کند و در پایان استقلال با بهترین نتیجه لیگ را به پایان می‌رساند. علاوه بر آن جام حذفی هم هست که استقلال قطعاً می‌تواند آنجا هم قهرمان شود.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس