کد خبر 1080652
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۶
قالیباف نمایه

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اگر نباشد مجاهدت سربازان و نگهبانان وطن، به ویژه مجاهدان فرامرزی انقلاب اسلامی، دشمن از ارتکاب هیچ جنایتی در حق مردم ایران مضایقه نمی‌کند.

به گزارش مشرق، رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: این موضوع اثبات شده است که سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا، رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای منطقه پشت حادثه حمله تروریستی به مجلس بوده‌اند واگر دستشان می‌رسید برای کشتار دسته جمعی خیابان‌های تهران هم برنامه داشتند.

ببینید:

محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور خود در نشست علنی امروز مجلس (یکشنبه 18 خرداد 99) با اشاره به سالگرد حمله تروریستی به مجلس شورای اسلامی گفت: حادثه حمله تروریستی به مجلس نمادی بود از اینکه دشمن چه خواب‌های شومی را برای ملت ایران دیده و اگر مجاهدت سربازان و نگهبانان وطن به ویژه مجاهدان فرامرزی انقلاب اسلامی نباشد دشمن از ارتکاب به هیچ جنایتی در حق ملت ایران مضایقه نمی‌کند.

رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:‌ اگرچه ظاهرا یک حمله تروریستی عامل آن واقعه بود اکنون این موضوع اثبات شده است که سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا، رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای منطقه پشت آن حادثه بودند و اگر دستشان می‌رسید برای کشتار دسته جمعی در خیابان‌های تهران هم برنامه داشتند.

وی افزود: شهیدان آن حادثه قهرمانان ملی هستند که خون پاک آنها ارزش جهاد در مقابل تروریسم سیاه وهابی صهیونیستی را به همه ما یادآوری می‌کند. به همه آن شهدا و شهدای مدافع حرم درود می‌فرستیم و امیدواریم در این مکان که خون‌های پاک آنها ریخته شده توفیق خدمت به اسلام و ملت ایران و انقلاب اسلامی را پیدا کنیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس