مسئول دفتر ویلموتس با لباس تیم ملی فوتبال در تمرین چه می‌کرد؟

مصاحبه اخیر رئیس پیشین فدراسیون فوتبال که قرار بود قرارداد عجیب مارک ویلموتس را به نوعی توجیه کند شائبه‌ها و سؤالات تازه‌ای را مطرح کرده است.

به گزارش مشرق، مهدی تاج در بخشی از مصاحبه شب گذشته‌اش به واکنش رسانه‌ها در خصوص حضور «سرژ بورلی» با عنوان بادیگارد در کنار مارک ویلموتس اشاره کرد و گفت: رسانه‌ها به این آقا لقب بادیگار را دادند اما ایشان در واقع مسئول دفتر ویلموتس بود که از ما هم هیچ پولی دریافت نکرد.

بیشتر بخوانید:

شیعی: سنگین بودن قرارداد ویلموتس تعریف شماست

این توجیه تاج البته عذر بدتر از گناه است. گذشته از اینکه برخی رسانه‌های بلژیکی این شخص را با عنوان بادیگار ویلموتس معرفی کرده بودند سؤال اینجاست که بادیگارد، مسئول دفتر یا هر عنوان دیگری با یونیفرم و لباس رسمی تمرین تیم ملی فوتبال ایران در تمرین تیم ملی چه می‌کرد؟ به طور مثال اگر ویلموتس با خودش آشپز اختصاصی، راننده شخصی یا آرایشگر مخصوص خود را هم به ایران می‌آورد این افراد با لباس رسمی تیم ملی می‌توانستند مانند اعضای کادر فنی در تمرین تیم ملی فوتبال ایران حضور یابند؟ با این شرایط رئیس پیشین فدراسیون فوتبال از این رفتار غیر قابل توجیه و غیر حرفه‌ای همچنان دفاع می‌کند؟

ظاهرا هر روز ابعاد تازه‌ای از قرارداد و نحوه تاسف برانگیز تعامل فدراسیون فوتبال با سرمربی بلژیکی روشن می‌شود که بیش از پیش خشم و ناراحتی اهالی فوتبال را در پی دارد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس