کد خبر 1080393
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۵
پادوانی به دنبال سود روزشمار از باشگاه استقلال

طبق اعلام باشگاه استقلال، لئوناردو پادوانی با پیگیری شکایت خود در دادگاه CAS به دنبال این است تا از آبی‌پوشان پایتخت سود روزشمار دریافت کند.

به گزارش مشرق، در چند روز اخیر مساله طلب پادوانی از باشگاه استقلال به سوژه روز رسانه‌ها تبدیل شده است. طبق آخرین اقدامات باشگاه استقلال به پادوانی گفته شده اگر مایل است، ۱۰۰ هزار دلار دریافت کند و در کنار آن، او و وکیلش مساله را در CAS هم دنبال کنند. بعد از یک هفته از این پیشنهاد، پادوانی شماره حسابش را به باشگاه اعلام کرد و گفت که اگر می‌خواهید پول را بدهید، ایرادی ندارد ولی ما به حکم فیفا اعتراض می‌کنیم.

بیشتر بخوانید:

واکنش استقلال به شکایت پادووانی در CAS

در ادامه باشگاه استقلال با فیفا مکاتباتی داشته و قرار شد پادوانی تاییدیه نهایی را بدهد تا جهت پرداخت پولش اقدام شود اما پادوانی به باشگاه استقلال اعلام کرد که نامه مربوط به فیفا را تایید نمی‌کند چون می‌خواهد در CAS موضوع را دنبال کند.

مساله‌ای که باعث شده پرداخت مطالبات پادوانی به تاخیر بیفتد این است که پادوانی نامه مربوط (تاییدیه شماره حساب به فیفا) را در نهایت تایید نکرد تا پرداخت به او تاکنون صورت نگیرد.

در حال حاضر باشگاه استقلال مدعی است که پادوانی و وکیل او به دنبال این هستند که با پیگیری شکایت خود از دادگاه CAS بتواند از مطالبات خود از باشگاه سود روزشمار دریافت کند. همچنین باشگاه به دنبال این است که با ارسال نامه‌ای به فیفا درباره آنچه در این چند وقت اخیر رخ داده است، توضیحاتی ارائه دهد و با توجه به اینکه فیفا قرار بود مطالبات این بازیکن را پرداخت کند،‌ تاخیر پرداخت مطالبات این بازیکن برزیلی به باشگاه استقلال ارتباطی ندارد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس