کد خبر 1080309
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۴

با خنک شدن تدریجی هوا، با نزدیک شدن به روزهای ریزش برگ‌های زرد و نارنجی از درختان و با حس لمس صورت‌تان توسط اولین نسیم‌های پاییزی، فصل موردعلاقه عاشقان و گردشگران، علاقمندان به سفر و طبیعت‌گردی کم کم دست به کار می‌شوند تا برای یکی از پرمتقاضی‌ترین و هیجان‌انگیزترین مسافرت‌های‌شان برنامه‌ریزی کنند. تماشای پر ستاره آسمان شب، عکس‌برداری از چشم‌اندازهای حیرت‌انگیز و خیره‌کننده کویر، شترسواری، موتور چهارچرخ سواری و آفرودسواری از آن دست فعالیت‌های تفریحی هستند که برای تجربه‌شان در تورهای کویر لحظه‌شماری می‌کنند. اگر شما هم قصد یک ماجراجویی جدید و فراموش‌نشدنی در فضایی آرامش‌بخش و پررمزوراز را کرده‌اید، بهتر است تعلل نکنید چون تورهای کویرگردی زودتر از آنچه که فکرش را بکنید، پر می‌شوند. ازینرو، بررسی قیمت تورهای کویرگردی ایران در سال ۹۹ در بین آژانس‌های گردشگری متعدد با وجود عوامل تاثیرگذاری همچون شیوع همه‌گیر ویروس کرونا، نرخ درحال‌نوسان ارز و وضعیت اقتصادی کسب‌وکارها، برایتان مسئله‌ای حائز اهمیت خواهد بود.

قیمت تور کویر

قیمت تور کویر با توجه به فاکتورهای متعددی محاسبه می‌شود؛ بسته به اینکه چند روز بخواهید در کویر اقامت داشته باشید، کدام اقامتگاه‌ کویری را انتخاب کنید، در کدام فعالیت‌های تفریحی شرکت کنید و از چه جاذبه‌های گردشگری قصد بازدید دارید، قیمت تور کویر انتخابی‌تان متفاوت خواهد بود. معمولاً کمتر کسی دلش می‌خواهد به کویر سفر کند و تماشای آسمان پرستاره شب با تلسکوپ، شب‌نشینی و بازی‌های دورهمی کنار آتش و خوردن سیب‌زمینی کبابی و چای آتشی را از دست بدهد، پس حتماً اقامتش بیش از دو روز طول خواهد کشید. در کل هم قیمت یک تور کویر مناسب با ارائه کامل‌ترین خدمات و تورلیدرهای مجرب در سال گذشته از ۲۰۰ هزارتومان شروع میشد؛ در سال ۹۹ هم پیش‌بینی می‌شود که یا به خاطر افزایش قیمت دلار، قیمت‌ها با افزایش روبرو شود یا به خاطر شرایط رقابتی‌تر و شدیدتر بین آژانس‌های گردشگری برای جذب مسافر بیشتر، قیمت تور کویر کاهش پیدا کند.

قیمت تور کویر مصر

قیمت تور کویر مصر در سفری رویایی که از گستره‌ای وسیع از آرامش خیال در قلب ایران، جایی به دور از شلوغی‌های شهر، مقصدی نام‌آشنا و خاطره‌انگیز برای طبیعت‌گردان و عاشقان تورهای کویرگردی آغاز می‌شود، در سال ۹۹ برای اقامتی بیش از ۲، ۳ شب انتظار می‌رود که کمتر از ۳۰۰ هزارتومان نباشد. کویر مصر که در فاصله ۵۵ کیلومتری از شهرستان خور استان اصفهان واقع شده، در پَسِ تپه‌ها و رمل‌های شنی و خانه‌های قدیمی و کاهگلی در اقیانوسی مواج از شن پنهان شده است. ثبت خاطره‌ای خوش و ماندگار از پیاده‌روی زیر آفتاب سوار بر شترهای بامزه، عکاسی از مناظر کویری و تجربه حس هیجان سرعت در آفرودسواری شما را بی‌توجه نسبت به قیمت تور کویر مصر، مجاب خواهد ساخت تا حتماً نسبت به برنامه‌ریزی برای شرکت در یک تور کویرگردی در سال ۹۹ اقدام نمایید. مطمئن باشید تا مدت‌ها پس از سفر، خاطرات فراموش‌نشدنی‌اش را برای دوستان‌تان بازگو خواهید کرد.

قیمت تور کویر کاراکال

قیمت تور کویر کاراکال، زیباترین و تماشایی‌ترین منطقه کویری یزد در نزدیکی روستای صادق‌آباد، در سال ۹۹ نسبت به سال گذشته با توجه به شرایط پس از شیوع ویروس کرونا، تغییرات قیمت ارز و نرخ دلار و شرایط بد اقتصادی پیش روی آژانس‌های ارائه‌دهنده خدمات گردشگری و تفریحی، یا ثابت خواهد ماند یا با افزایش قابل‌توجهی روبرو خواهد شد. وجود جاذبه‌های دیدنی و تماشایی همچون قلعه تاریخی باقرآباد، نخلستان‌ها و باغ‌های انار و پسته و فعالیت‌های تفریحی مانند پیاده‌روی در تپه‌های شنی روان، عکاسی از چشم‌اندازهای کویری، آفرودسواری و شترسواری و رصد ستارگان با تلسکوپ و امکان اقامت در کمپینگ تفریحی توریستی شهید برزگری، کویر کاراکال را به یکی از محبوب‌ترین مقاصد تورهای کویرگردی در ایران بدل کرده است. فرار از روزمرگی‌های زندگی و دنیای آشفته امروز و فرصت پیدا کردن برای فاصله گرفتن از دیگران، ارزشش را دارد که بی‌توجه به قیمت تور کویر کاراکال بخواهیم دل را به دریای کویر بزنیم و روح‌مان را در طبیعت آزاد کنیم.

در این مطلب به بررسی قیمت تورهای کویر گردی ایران در سال ۹۹ پرداختیم. در صورت تمایل به داشتن اطلاعات بیشتر در زمینه تورهای طبیعت گردی و تورهای کویر گردی و آموزش‌های طبیعت گردی، پیشنهاد می‌کنیم به سایت کایت به نشانی www.kite.ir مراجعه کرده و از اطلاعات یکتا و بروز این سایت استفاده نمایید.

**این محتوا تبلیغاتی است**

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس