کد خبر 1080249
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۹
کرونا نمایه آمریکا

طبق جدیدترین آمار و ارقام دانشگاه «جانز هاپکینز»، مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا در 24 ساعت گذشته به یک میلیون و 897 هزار و 380 نفر رسید.

به گزارش مشرق، طبق جدیدترین آمار و ارقام دانشگاه «جانز هاپکینز»، در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع قربانیان کروناویروس در ایالات متحده آمریکا به ۱۰۹ هزار و ۱۳۲ نفر رسید.

این آمار و ارقام همچنین نشان می‌دهد که در بازه زمانی مذکور، مجموع مبتلایان به ویروس «کووید-۱۹» در آمریکا به یک میلیون و ۸۹۷ هزار و ۳۸۰ نفر رسیده است.

بیشتر بخوانید:

از طرف دیگر، پایگاه اطلاع‌رسانی worldometers، مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا را یک میلیون و ۹۶۵ هزار و ۷۰۸ نفر و مجموع قربانیان آن را در این کشور، ۱۱۱ هزار و ۳۹۰ نفر گزارش کرده است. ایالت نیویورک همچنان با ۳۹۶ هزار و ۶۹۹ مورد ابتلا و ۳۰ هزار و ۳۷۲ مورد فوتی، کانون بیماری همگی کرونا در آمریکا محسوب می‌شود.

طبق آمار و ارقام دانشگاه جانز هاپکینز، تاکنون دستکم ۶ میلیون و ۷۳۴ هزار  و ۸۸ نفر در سراسر جهان به ویروس کرونا آلوده شده‌اند که از آن میان ۳۹۴ هزار و ۸۷۵ نفر جان خود را از دست داده‌اند و دو میلیون و ۷۴۶ هزار و ۱۹۲ نفر نیز بهبودی یافته‌اند. ایالات متحده آمریکا همچنان بیشترین آمار و ارقام مبتلایان به کرونا و قربانیان این ویروس در جهان را دارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
    0 0
    مشرق چرا دروغ میگی؟ کلأ 1.9 نفر بوده یکیشونم هنوز نوک دماغش آلوده نشده، هر وقت شد تازه میشه دو نفر! ایران نیست که تا الان 85 میلیون مبتلا و 163 میلیون نفر کشته داده باشین که!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس