برخورد پلیس با عرضه و تولید کنندگان مانتو‌های جلو باز و شیشه‌ای

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی پایتخت از برخود پلیس با تولیدکنند گان و فروشندگان مانتوهای شیشه‌ای و جلو باز در فضای مجازی و حقیقی خبر داد.

به گزارش مشرق، بنا به اعلام پایگاه خبری پلیس، سرهنگ نادر مرادی از برخود پلیس با تولیدکنند گان و فروشندگان مانتوهای شیشه‌ای و جلو باز در فضای مجازی و حقیقی خبر داد. 

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی پایتخت خاطرنشان کرد: با نزدیک شدن به فصل گرما شاهد تغییر پوشش تعدادی از بانوان و استفاده از مانتوهای جلو باز و شیشه‌ای هستیم که این نوع رفتارها همواره اعتراضات مردمی را به همراه دارد.

بیشتر بخوانید:

هشدار پلیس به فروشندگان مانتوهای نامتعارف

برنامه تولید هزاران مانتوی «شفاف» و بدن‌نما برای بهار و تابستان+‌عکس

وی ادامه داد: پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت در پاسخگویی به مطالبات مردمی جلساتی را با اتحادیه پوشاک و اصناف برگزار کرد که در خصوص عدم تولید و عرضه مانتوهای جلو باز تمهیداتی اندیشیده شده است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه اتحادیه پوشاک با نصب بنر در پاساژها و مجتمع‌های مخصوص فروش و عرضه پوشاک نسبت به عدم تولید و عرضه این نوع پوشاک‌ها اطلاع رسانی کرده است، تصریح کرد: در صورت تخلف از سوی متصدیان، واحد صنفی با دستور قضائی توسط پلیس پلمب خواهد شد.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس پایتخت در خصوص چگونگی نظارت بر فروش مانتوهای شیشه‌ای و جلو باز در مزون‌ها و شبکه‌های مجازی، اعلام کرد: پلیس با رصد لحظه‌ای فضای مجازی کلیه این افراد را شناسایی خواهد کرد؛ در حال حاضر نیز تعدادی از تولیدی‌ها و مزون‌هایی که در این فضا این نوع مانتوها را تبلغ می‌کنند شناسایی شده اند که با هماهنگی‌های قضائی، برخود قانونی با این صنوف صورت خواهد گرفت. 

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۶
    7 2
    باید وزارت اقتصاد جلوی واحدهای فساد و فحشا رو بگیره. فردا تور و تومبان زیر مانتو جلو باز می پوشند. همیشه هم یک عده خر در جامعه خریدار فحشا هستن. کافیه اسمش مد باشه،یک خر به کار خودش یعنی حمل مد ادامه میده به تبعات کاری نداره.
  • وطن پرست DE ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۶
    8 1
    بله می بینیم که دوباره تابستون شروع شد. مثل همیشه ۹ ماه سال تمام دست اندرکاران فرهنگی از جمله خبرگزاری های مثلا ارزشی هم در خواب غفلت بودند و بیچاره پلیس تک و تنها دوباره مامور برخورد با ناهنجاری اجتماعی شده که در ۹ ماه قبل از طریق صدا و سیما٫ سینما٫ شبکه های خانگی و حتی اموزش و پرورش تبلیغ شده. واقعا نیروی انتظامی مظلوم واقع شده. ای کا یک مانور حداقل برگزار می کردید و به ماموران نیروی انتظامی یک شاخه گل در سرتاسر سطح شهرهای کشور هدیه می کردید. متاسفانه این حجم از تحریک منتشر شده در سطح جامعه منتج شده به پایین امدن سطح تحمل افراد و افزایش درگیری های اجتماعی و حتی رانت هایی رو هم ایجاد کرده.
  • IR ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۶
    3 1
    تولیدی های بزرگ با طراحی پوشش اسلامی بسازید این همه گرفتاری هم نمیکشید اشتغال هم ایجاد میشه جلوی واردات را هم بگیرید با بالا بردن تعرفه هرکی هم قاچاق کرد مجازات کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس